Bij mij was Prologue al een reden om een PS3 te kopen, kun je nagaan hoe goed de volledige versie wel niet word.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:12 schreef klaasdj het volgende:
GT5 wordt geil. Enige reden om een PS3 te kopen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij was Prologue al een reden om een PS3 te kopen, kun je nagaan hoe goed de volledige versie wel niet word.
Ik heb het eerder gezegd. Als er een releasedate voor Europa is ga ik die week vrij vragen.
Weet jij dan hoe goed GT5 wordt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij was Prologue al een reden om een PS3 te kopen, kun je nagaan hoe goed de volledige versie wel niet word.
Ik heb het eerder gezegd. Als er een releasedate voor Europa is ga ik die week vrij vragen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
OH EN WII-STYLE, OPEN DAN OOK HET NIEUWE TOPIC. LAMLUL.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:00 schreef Torrio het volgende:
JA WII-STYLE, ALTIJD HETZELFDE GEZEIK MET JOU!!!
Haters.quote:
Dat zeg ik al anderhalf jaar. En so what!quote:
Ik bedoel te zeggen ik vond Prologue al heel goed, ofzo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Weet jij dan hoe goed GT5 wordt?
Volgens mij kunnen ze nog sneller een GT5 Prologue2 in elkaar flansen dan dat GT5 final in de schappen ligt.. PDquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:27 schreef JJH het volgende:
[..]
GT5 schijnt alle een poosje klaar te zijn hoor, alleen ze zijn zo verdomde perfectionistisch daar, en nu er een officiele releasedate is voor de volledige versie zie ik ook niet snel nog een tweede Prologue komen, dat zou pas geldklopperij zijn!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:10 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze nog sneller een GT5 Prologue2 in elkaar flansen dan dat GT5 final in de schappen ligt.. PD
Hopelijk Spa en Monza?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:38 schreef LangeJan het volgende:
Ik ben ook wel heeeeel erg benieuwd![]()
Dit is wat ik er nu van "denk" te weten.
Game wordt 2 tot 3 BRD's groot?
Eindelijk schade![]()
3D functionaliteit
Komt dit jaar nog uit?
Vergeet ik nog wat?
quote:Gran Turismo 5 – Something Special
Countries: AE, GB, IE, NZ
I am absolutely delighted to be able bring what will hopefully be very exciting news to those patiently (or impatiently) waiting for more information on Gran Turismo 5. During E3, our American colleagues unveiled their rather tasty looking Collector’s Edition. Today I can now confirm the special editions of Gran Turismo that will be heading Europe’s way later this year.
First up, we have a very special version of the game; one that, with its artfully sculpted exterior, glossy black finish and meticulously designed premium content, exemplifies everything the Gran Turismo brand has always stood for – beauty and precision.
This version of the game is known as the Signature Edition and the recommended retail price will be ¤179.99.! It contains a whole host of exclusive additional content, which is listed below.
* Metal sculpted box finished in SLS AMG Obsidian Black
* Exclusive GT branded SLS AMG 1:43 model car
* GT leather wallet containing Signature Edition competition entry card
* Branded USB key with Polyphony/Mercedes-Benz trailer
* GT branded metal key fob
* Signature Edition coffee table book featuring the beautiful cars and locations of Gran Turismo 5
* 200 page Apex drivers magazine with hints on driving technique, car tuning, future technologies and more
quote:The Signature Edition competition will be open to residents of the following countries;
UK, Ireland, Germany, Austria, France, Switzerland, Portugal, Spain, Italy, Sweden, Finland, Denmark, Norway, Greece, Czech Republic, Russia, Poland, Australia, New Zealand, South Africa, UAE and Saudi Arabia.
quote:Next up for something slightly less exotic but certainly no less exciting, alongside the Signature Edition at launch we will be offering the Gran Turismo 5 Collector’s Edition. This version of the game will have a recommended retail price of ¤79.99.
Ik ga mooi voor de CE, de helft van de prijs van de SE that is.quote:The Collector’s Edition features an exclusive commemorative #5 slip case. It also shares special edition inlay art with the Signature Edition.
Ik ook!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ga mooi voor de CE, de helft van de prijs van de SE that is.
De game waarom ik voornamelijk een PS3 heb.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:46 schreef Lastpost het volgende:
Echt de enige game waarvoor ik m'n PS3 weer aan zet.
Ik zit ook te twijfelen inderdaad.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:12 schreef klaasdj het volgende:
GT5 wordt geil. Enige reden om een PS3 te kopen.
Ja anders heeft het nog weinig nut..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen inderdaad.
Maarja eigenlijk moet je dan ook weer een HD tv hebben meteen.
ps3 en hdtv present hier!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja anders heeft het nog weinig nut..
Hij komt uit in november (USA)... Pre-ordenen kan je al bij bijna alle winkels.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Al ergens in NL te bestellen (de CE)?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
De game waarom ik voornamelijk een PS3 heb.
Dat is inderdaad wel een versie die kwa prijs en inhoud het meest interessant is. Maar ik weet nu al dat ik dat schaalmodel toch niet zou gebruiken, dus daarom koop ik liever de Collector's Editionquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:
De US versie vind ik persoonlijk fraaier.
[ afbeelding ]
$100
+1quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
De game waarom ik voornamelijk een PS3 heb.
Nog even een klein weekje wachten tot Gamescom. Dan wordt de volledige feature list uit de doeken gedaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:09 schreef jackson het volgende:
Heeft iemand trouwens een goeie site waar een beetje complete informatie op staat? Ik zie steeds wel flarder van informatie maar niet echt iets dekkends.
(ik weet: google maar kom niet echt iets compleets tegen)
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=259206quote:If the Polyphony development team can combine the ease of ModNation Racers' track editor with Gran Turismo's physics and complexity, they'll be allowing every gamer to turn their own high streets and local tracks into GT circuits that can be ripped up by anyone in the world. In other words, it's the killer app (in addition to the stunning visuals and tech integration) that could set the standard for every other racer and put Gran Turismo back on the podium where it belongs. After all, it's meant to be the racer that leads while everyone else simply follows.
quote:The recycled cars don't look bad, of course - Gran Turismo's models have always been a cut above others - but they stick out like old bangers alongside their insane current-generation counterparts.
Ik heb een 23.5" HD PC-monitor met HDMI. Is voor mij voldoende.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen inderdaad.
Maarja eigenlijk moet je dan ook weer een HD tv hebben meteen.
Nee hoor, dat is ideaal kan ik je melden. Wel full-hd natuurlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:50 schreef trance_fan het volgende:
40 inch hdtv? of is dat weer overkill
Ik moet nu dus toch echt iets maken zodat ik GT5 straks een beetje normaal met een stuurtje vanaf de bank kan spelen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:33 schreef trance_fan het volgende:
en dan wel met een playseat en een stuur van fanatec. dat staat er namelijk bij mij. Het enige wat er nog mist is een exemplaar van GT5.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:21 schreef Bolleke_666 het volgende:
Zijn alle wagens en circuits al bekend gemaakt?
Zou deze maand gebeuren toch?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog even een klein weekje wachten tot Gamescom. Dan wordt de volledige feature list uit de doeken gedaan.
Blijft lachen. Een arcaderacer pur sang een simulator noemenquote:Gran Turismo 5 #3: The definitive driving simulator
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Blijft lachen. Een arcaderacer pur sang een simulator noemen!
Voor een console is het de racegame die het meest een sim benaderd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:38 schreef vosss het volgende:
Ik ben niet aan het trollen.
Het is gewoon geen racesim.
Zo noemen ze het wel.
Dat is lachwekkend.
Punt.
;-)))
En waar zijn de argumenten?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:38 schreef vosss het volgende:
Ik ben niet aan het trollen.
Het is gewoon geen racesim.
Zo noemen ze het wel.
Dat is lachwekkend.
Punt.
;-)))
Speel maar eens een sim en speel dan eens GT5 (of een willekeurige andere GT of Forza).quote:
Behoorlijk strak uitziende trailer als je het mij vraagtquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
De naam van de officiële theme is op ''5oul on display'' gevallen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:36 schreef Wii-Style het volgende:
Ik vind het een beetje ver gaan om GT5 een arcade spel te noemen.
Een makkelijke regel is: moet je vaak remmen, dan is het een sim.
En dan te bedenken dat Prologue, wat niets meer is dan een veredelde demo, al 5 miljoen maal is verkocht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Denk wel dat het aantal verkochte PS3's een flinke boost gaat krijgen door deze game, veel gasten halen nu pas zo'n console in huis puur voor GT.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
De naam van de officiële theme is op ''5oul on display'' gevallen.
Iemand die een username heeft waar een Nintendoconsole in zit en dan ook nog eens zegt dat als je vaak moet remmen dat het dan ee sim is kan ik echt niet serieus nemen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:36 schreef Wii-Style het volgende:
Ik vind het een beetje ver gaan om GT5 een arcade spel te noemen.
Een makkelijke regel is: moet je vaak remmen, dan is het een sim.
Op de PS2 waren de knoppen al drukgevoelig en kon je, na wat oefening, met de knoppen het gas doseren. (dus 50% gas was bijvoorbeeld ook mogelijk.) Het lijkt mij aannemelijk dat dat op de PS3 ook zo is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:16 schreef Wii-Style het volgende:
Gran Turismo is dus echt niet dezelfde shit alsGRID
.
Het grote verschil tussen arcade en sim is dat je bij arcade nooit hoeft te remmen. Tenminste, bij de arcade shit die ik heb gespeeld. Een echte sim probeert natuurlijk zoveel mogelijk shit in het spel te hebben dat je ook in het echt hebt. Dan heb je een stuur nodig. Maar Gran Turismo probeert realistisch te zijn, voor mensen die met een gamepad spelen. Dat is natuurlijk niet realistisch, als je gas geeft met een knop (en dus onmiddellijk van 0% gas naar 100% gas gaat). Noem het dan een gamepad sim, maar geen arcade racer.
Dat kan gelukkig al bij GT5 Prologue. Alleen moet je de buttonconfig even veranderen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:30 schreef Desunoto het volgende:
Waarom komen ze eigenlijk niet met een Xbox 360 achtige controller? Die knoppen bovenaan waarmee je gas en remmen kan doseren zijn geniaal! Steel dat gewoon of zo. Het is perfect.
Bron?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik hoorde net in een podcast dat gt5 weer uitgesteld is?
kan iemand dat bevestigen?
Als dit waar is...quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik hoorde net in een podcast dat gt5 weer uitgesteld is?
kan iemand dat bevestigen?
http://www.sanctuary4game(...)31473df94e5c43fdd1c6quote:
Zou goed taai zijn.... Laat hier even weten wat de verwachtte releasedatum isquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
http://www.sanctuary4game(...)31473df94e5c43fdd1c6
Nee Cyb, geen grap dit keer
Ik zal zo ff de tijd neerzetten
What the flying fuck is dit nou weer?quote:The Sanctuary4gamers podcast:
Is lachen manquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
What the flying fuck is dit nou weer?
Morgenavond tijdens Sony's persconferentie weten we de releasedatum.
Goed lezen, ik vraag om bevestiging , feel the lovequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef WSquater het volgende:
Niet grappig om te zeggen dat het wordt uitgesteld terwijl dat er op geen enkele site daar ook maar iets over wordt vermeld.
Daarnaast is de game officieel maar 1x uitgesteld (en dat was van begin dit jaar naar eind dit jaar).
Oke, ehm, dan is het antwoord: nee, het is niet uitgesteld. Simpelweg omdat er geen enkele andere site iets over meldt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Goed lezen, ik vraag om bevestiging , feel the love
Niet helemaal waar... Zou eigenlijk na de launch van de PS3 al komen...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef WSquater het volgende:
Niet grappig om te zeggen dat het wordt uitgesteld terwijl dat er op geen enkele site daar ook maar iets over wordt vermeld.
Daarnaast is de game officieel maar 1x uitgesteld (en dat was van begin dit jaar naar eind dit jaar).
Fijn zo! Dan kunnen we allemaal weer gewoon gaan slapen vannachtquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:55 schreef WSquater het volgende:
[..]
Oke, ehm, dan is het antwoord: nee, het is niet uitgesteld. Simpelweg omdat er geen enkele andere site iets over meldt.
Tenzij Sony vanavond aankondigt dat het is uitgesteld. Dan kunnen we allemaal opnieuw zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Fijn zo! Dan kunnen we allemaal weer gewoon gaan slapen vannacht
Of gas en rem met de L en R knoppen net als bv Burnout Paradise, dat maakt het doseren ook makkelijker.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Op de PS2 waren de knoppen al drukgevoelig en kon je, na wat oefening, met de knoppen het gas doseren. (dus 50% gas was bijvoorbeeld ook mogelijk.) Het lijkt mij aannemelijk dat dat op de PS3 ook zo is.
Tis geen echte sim, maar voor een consoleracer komt het aardig in de buurt.
Dus na vanavond eindelijk een complete car en tracklist online?????quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Op de Gamescom zal de Europese datum wel bekend worden. Morgen is overigens de persconferentie van Sony, waarbij vooral GT5 centraal staat.
Of een aanslag op het Sony kantoor plegen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:03 schreef WSquater het volgende:
[..]
Tenzij Sony vanavond aankondigt dat het is uitgesteld. Dan kunnen we allemaal opnieuw zelfmoord plegen.
Op de Xbox 360 is dat inderdaad fijn ja, maar de triggers van de PS3 controller werken niet fijn want mijn vingers glijden er telkens van af. (weet dat er opzetstukjes zijn maar zou niet weten waar ik die moet halen en het verzenden ervan zal wel duurder zijn dan de opzetstukjes zelf)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:24 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Of gas en rem met de L en R knoppen net als bv Burnout Paradise, dat maakt het doseren ook makkelijker.
Die zitten er weer in hoor, daar kun je wel vanuit gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Of een aanslag op het Sony kantoor plegen.
Een geriggede Nissan Skyline bv.
Effe serieus, ik ga wel een behoorlijk slappe lul krijgen als er weer 30 verschillende versies van die overhypte Skyline erin zitten.
In alle GT,s die ik heb gespeeld (dus vanaf GT2) heb ik het een rammelbak gevonden, alleen die zilveren en goud kleurige was wel oke (GT4) .
Maar meer ook niet.
Die Nissan GT-R trouwens!!!![]()
![]()
Top!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Releasedatum is zojuist aangekondigd.
3 november!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |