En zij doet dat wel wil je zeggen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik verkoop mijn lichaam niet op internet. Doe normaal.
Haha. Zou je zelf iets posten?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toegang, ik moet gewoon nog 2 jaar wachten
Dat hoeven wij niet echt te weten, denk ik zo.quote:
quote:
Moet t wat gewaagder dan dit ehquote:
Wat zeg je dan wel niet, als je over strand wandelt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge het is PUB, niet KPD of S&G.
Een forum met geile pubers vergelijken met een strand.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat zeg je dan wel niet, als je over strand wandelt?
HOERRRRRRRRRRRRRRR.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat zeg je dan wel niet, als je over strand wandelt?
Je wilt niet weten over welke drempel zij moest gaan om die foto die hiervoor was te postenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bedankt, das lievquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik vind dat Dromenvangertje een mooi figuurtje heeft.
Denken dat iedere puber geil isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een forum met geile pubers vergelijken met een strand.
Als dat na aanleiding van dat van gisteren was vind ik het uitermate sneu.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten over welke drempel zij moest gaan om die foto die hiervoor was te posten
Ja, meer zal er niet uitkomen inderdaadquote:
PUB is gewoon underratedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik vind dat Dromenvangertje een mooi figuurtje heeft.
Jeffreeeeeeeeeeeyquote:
Denken dat het normaal is zulke foto's te posten in een SC.quote:
Nouja, niet veel veschil.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een forum met geile pubers vergelijken met een strand.
Je snapt niet waar ik het over heb heh?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als dat na aanleiding van dat van gisteren was vind ik het uitermate sneu.
Je bent er wiedahquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ook
Wat doe jij buiten Pub userfoto topique btw?
[..]
JeffreeeeeeeeeeeyTis dr?
Denken dat je mening er toe doetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denken dat het normaal is zulke foto's te posten in een SC.
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ook
Wat doe jij buiten Pub userfoto topique btw?
ik heb nooit een dieët gehad. xDquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En ga je nu dan eindelijk eens stoppen met dat eeuwige diëten
Gister werd ze bijna gedwongen hier om die pics te posten. Well excuse me maar dat is gewoon sneu.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je snapt niet waar ik het over heb heh?
Dit is PUB SCquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denken dat het normaal is zulke foto's te posten in een SC.
xDquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb nooit een dieët gehad. xD
veeelste lui
Denken dat jij ook überhaupt maar wat aan mijn caregehalte kan doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je bent er wiedah.
[..]
Denken dat je mening er toe doet
Zulke dingen maak je neem ik aan zelf wel uit, niet? Lijkt me niet dat je je op laat naaien door mensen die je niet eens kent op een forum.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gister werd ze bijna gedwongen hier om die pics te posten. Well excuse me maar dat is gewoon sneu.
En dan ben ik geeneens meer zo puberquote:
Dus dan kan je ineens gewoon pics van je halfnaakte lichaam posten? Soort van cry for attention of niet?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zulke dingen maak je neem ik aan zelf wel uit, niet? Lijkt me niet dat je je op laat naaien door mensen die je niet eens kent op een forum.
Ja, is dat zo raar voor die geile pubers waar jij het over hebt? Alleen sommige mensen doen het ook echt, dan moet je daar ook gewoon mee omgaan en niet roepen dat ze een hoer of een slet is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gister werd ze bijna gedwongen hier om die pics te posten. Well excuse me maar dat is gewoon sneu.
Geen idee. Ik was er gisteren niet. Ofja ik was er wel maar niet hier dus ik weet niet eens waar het over gaatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus dan kan je ineens gewoon pics van je halfnaakte lichaam posten? Soort van cry for attention of niet?
Bartquote:
Zegt iemand met zo'n signaturequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus dan kan je ineens gewoon pics van je halfnaakte lichaam posten? Soort van cry for attention of niet?
In my opinion ben je dan gewoon een slet. Fijn dat jij die mening niet deelt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, is dat zo raar voor die geile pubers waar jij het over hebt? Alleen sommige mensen doen het ook echt, dan moet je daar ook gewoon mee omgaan en niet roepen dat ze een hoer of een slet is.
Dat ging over iemand andersquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zegt iemand met zo'n signature.
Ja ik geloof skylark op zijn woord ja.
Nog minder om jou carenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denken dat jij ook überhaupt maar wat aan mijn caregehalte kan doen.
Uhuuuuuu, elke dag wederom tijdens het werkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je bent er wiedah.
[..]
Denken dat je mening er toe doet
Als je daar nou even op klikt, dat ging over GekruldeMondhoek.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zegt iemand met zo'n signature.
Ja ik geloof skylark op zijn woord ja.
Trollquote:
Wat voor werk doe jij eigenlijk. Betaald FOK!ken klinkt best aantrekkelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nog minder om jou caren
[..]
Uhuuuuuu, elke dag wederom tijdens het werkenHeb nu toevallig avonddienst
Wat een slet ben jij dan zegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In my opinion ben je dan gewoon een slet. Fijn dat jij die mening niet deelt.
Jij uit 93... wooptyfguckingdooquote:
Doe fucking normaal gast, ze is fucking 14/15.quote:
Klikken is voor pussys.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je daar nou even op klikt, dat ging over GekruldeMondhoek.
Raviquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is ze ja. Maar toch leuke pics voor in de collectione
Ik denk dat jij beter even niets kunt postenquote:
Pics van AP? Leuk zeg!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is ze ja. Maar toch leuke pics voor in de collectione
Sorry, ik dacht ook dat die reactie uit haar sig over haarzelf gingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter even niets kunt posten.
IT servicedesk voor ING bank.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk. Betaald FOK!ken klinkt best aantrekkelijk.
Kijk dat danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
IT servicedesk voor ING bank.
Is ATM zo rustig dat ik Southpark zit te streamen
Jij blijft dan toch nog steeds 2 jaar ouder?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe fucking normaal gast, ze is fucking 14/15.
Das nog eens werken ehquote:
93 of 95 maakt ook geen fuck uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij blijft dan toch nog steeds 2 jaar ouder?
No shit, Sherlock. Maar volgens mij is 17 anders dan 14. En dan nog post je niet zulke foto's.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij blijft dan toch nog steeds 2 jaar ouder?
Ik heb geen collectie op mijn pc hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jij hebt een behoorlijke collectie hoorEn Ravi, tsja.
Zeker. Alleen is hier geen ING bank in de buurtquote:
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Maar volgens mij is 17 anders dan 14. En dan nog post je niet zulke foto's.
Ik had eerst een fotosessie gevonden van een redhead met tattoos, naakt. Ik ben ze alleen kwijt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoooooooly shitAls ze ook nog tattoos heeft
Ze is 15quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Maar volgens mij is 17 anders dan 14. En dan nog post je niet zulke foto's.
dat zit ze inddquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij zit wolvendagen te trollen, en dan is ze geslaagd
Geenszins.quote:
Een SCer postte er hier ook eentje, zoooooooo lekker. Manmanman.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had eerst een fotosessie gevonden van een redhead met tattoos, naakt. Ik ben ze alleen kwijt.
Nee, dat zit ik niet. Ik vind het gewoon sletterig van je dat je zoiets post. Maar hey, moet je zelf weten.quote:
Ga je nou de fun verpesten voor alle jongentjes hier?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben geen slet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef -SG- het volgende:
Maar daarom vragen we ook aan jou of je foto's wilt posten. Want 14 is inderdaad te jong ja. 17 daarentegen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef -SG- het volgende:
Maar daarom vragen we ook aan jou of je foto's wilt posten. Want 14 is inderdaad te jong ja. 17 daarentegen.
Een vrouw met eigenwaarde.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat zit ik niet. Ik vind het gewoon sletterig van je dat je zoiets post. Maar hey, moet je zelf weten.
Zit geeneens in een ING kantoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeker. Alleen is hier geen ING bank in de buurt.
Lieke
Gisteravond.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:51 schreef livalo het volgende:
Ah, ophef over foto's, even teruglezen. Vanaf waar wordt het leuk?
Pagina elf (dacht ik) vorige topic.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:51 schreef livalo het volgende:
Ooh, zeg me nietsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zit geeneens in een ING kantoorKzit outsource bij Getronics
pagina 6 vorige topicquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:51 schreef livalo het volgende:
Die zitten daar wel, maar die herken je. En ik ben er geen van.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ooh, zeg me niets![]()
.
En WD, serieuze vraag maar zo gaat het hopelijk toch niet constant in KLB SC right? Want volgens mij zitten daar nog wel heel wat grotere trollen.
I have a welpie on my head, your argument is invalid!quote:
Doesn't make it less worse.quote:
Nee, zover was ik al.quote:
Hmm. Okayquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zitten daar wel, maar die herken je.
Wat een leuk meisje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
I have a welpie on my head, your argument is invalid!
wel in dit gevalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is meteen een wereld van verschil ja.
Ze ziet er wel leuk uit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
I have a welpie on my head, your argument is invalid!
Ik neem aan dat elke vrouw iets wilders dan geert wilquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:53 schreef Tombl het volgende:
[..]
En je wil nu al iets wilders dan geert?
Toch niet.quote:
Ik mag volgens mij gewoon mijn mening geven. En dat doe ik dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:53 schreef x3ro het volgende:
WD moet gewoon niet zo gaan lopen ijlen om iets wat überhaupt geeneens van toepassing is op haar.
Call teh damn carepolice!11
Stonekool Engliesch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doesn't make it less worse.Je had ook je waardigheid gelijk aan de vuilnisman kunnen meegeven vanmorgen.
Neejoh, geert is baas.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat elke vrouw iets wilders dan geert wil
Nee, de Pub sc is een dictatuur onder leiding van Jeff, Rick, Do, eSGgggg en mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toch niet.
[..]
Ik mag volgens mij gewoon mijn mening geven. En dat doe ik dus.
Ik was een ijsmeis maar ik heb ontslag genomen vorige maand.quote:
Muwahahahahahhah jullie zijn mijn onderdanen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, de Pub sc is een dictatuur onder leiding van Jeff, Rick, Do, eSGgggg en mij
Komt er hier eindelijk een meisje met eigenwaarde, wordt ze meteen afgezeken tot aan de grond.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, de Pub sc is een dictatuur onder leiding van Jeff, Rick, Do, eSGgggg en mij
Terecht.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Komt er hier eindelijk een meisje met eigenwaarde, wordt ze meteen afgezeken tot aan de grond.
Supahtoll. WIR SOLLEN NIEMALS KAPITULIEREN JA?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Net in de zomermaanden, als je flink kan verdienenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was een ijsmeis maar ik heb ontslag genomen vorige maand.
Totdat ze pics gaat posten jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Komt er hier eindelijk een meisje met eigenwaarde, wordt ze meteen afgezeken tot aan de grond.
Jij wil weer een ban?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Supahtoll. WIR SOLLEN NIEMALS KAPITULIEREN JA?
Dat sowieso.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zie PIquote:
In die conclusie kan ik me aardig vinden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:56 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Conclusie vanaf pagina 11: Foto's in bikini posten als je 15 bent, en überhaupt in een opgefokte SC is niet heel slim. En wd is mooi.
Welke foto ga je gebruiken? Die met die wuppie zeker?quote:
Haha ik heb al een slaapplekkie gevonden voor minstens een dagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef livalo het volgende:
En Rik, ik ben elke dag bij de vierdaagsefeesten, wat denk jij dan?
MINIMEET.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef livalo het volgende:
En Rik, ik ben elke dag bij de vierdaagsefeesten, wat denk jij dan?
Ofkeurs.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Welke foto ga je gebruiken? Die met die wuppie zeker?
Wij zijn als Pub Obersturmbahnfuhrers unbanablequote:
Haar wat?quote:
Ik zie Lieke.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:58 schreef mstr het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/biermeisjesgroot.jpg
Wauw.
Ik heb niet eens naar de optredens gekeken. Wat is er dit jaar?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha ik heb al een slaapplekkie gevonden voor minstens een dagVind de optredens wel héél matig dit jaar
Zie ik daar rechts nou een lieke van lexmond kloon?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:58 schreef mstr het volgende:
Wauw.
Want de vorige was zo'n succesquote:
Ik zie een leuke deerne met krullenquote:
Dat IS Lieke van Lexmondquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zie ik daar rechts nou een lieke van lexmond kloon?
Show eens..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet mijn Minnie Mouse oren foto?
Staat in het topic van Paul, van de leuke meisjes verkiezing of zo.quote:
Dat moeten we idd ook nog steeds doenquote:
Mits je van terrashangen en rondlopen houdt.quote:
Naar de kronkel, die hebben hemelse milkshakes én een dakterras.quote:
Haha nice. Ik heb het laatst trouwens voor het eerst gedaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat moeten we idd ook nog steeds doen![]()
Ik kan tegewoordig wel legaal autorijden naar een meet toe![]()
Flinke JBL speaker ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:58 schreef mstr het volgende:
Wauw.
In dat geval bied ik ¤5.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je bent nog steeds een sletje.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Autorijden of naar een shop gaan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha nice. Ik heb het laatst trouwens voor het eerst gedaan![]()
Oh dan ben ik erbij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:01 schreef livalo het volgende:
[..]
Naar de kronkel, die hebben hemelse milkshakes én een dakterras..
Hou nou eens op, straks krijgen we geen foto's meer te zienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No shit.quote:
GEGEN DIE MAUER!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gezellig.quote:
Precies mijn streven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hou nou eens op, straks krijgen we geen foto's meer te zien
2500 legale KM's and countingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Shop geweest. Heb nou net een week m'n rijbewijs en al 400-500 kilometer erop zitten.
Samequote:
Nee.quote:
Een heks in disguise ofwat?quote:
Ik heb er in 1,5 jaar tijd toch zo'n 15k opzitten.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je komt in aanmerking voor De Gouden Faalhaas 2010.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar waarom? Mag een jongen van 16 niet fappen op een meisje van 15?
Dit is van 3 weken(bijna 4)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb er in 1,5 jaar tijd toch zo'n 15k opzitten.
Nouuuuuquote:
Arme jeff zit zich nu ram op te regenquote:
Ernstig veelquote:
Alsof je die überhaupt nog kreeg.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hou nou eens op, straks krijgen we geen foto's meer te zien
Ja, echt? Dan kan ik mijn titel weer terug doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je komt in aanmerking voor De Gouden Faalhaas 2010.
Op te watquote:
EN DAARNA METEEN JE HOK WEER IN.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:08 schreef -SG- het volgende:
Resize eens iemand die foto van WD naar 50 kb. Ik ben te lui.
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #77quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:08 schreef -SG- het volgende:
JA JONGE WELKEquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:08 schreef -SG- het volgende:
Wacht. Je bent een Belg?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, echt? Dan kan ik mijn titel weer terug doen
Allemaal. Really?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
allemaal.
Weet ik veel. Ik heb een UI nodig.
Damn gurl. You fail.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, liever belg, ik ben nog altijd hollander in hart en nieren
Naatje is een jongen. Zie zijn FoBo maar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Damn gurl. You fail.
Ik wacht nu op: maar ik ben geen meisje.
Opregen, oftewel, ffffuuuuuuuu'enquote:
Gewoon veel cruisen met dit weer, lekker naar een meer toe rijden etc, stukje door Germany trappen en zien wat t ding @ gps doet, dat soort zaken gaat t best snel meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ernstig veel.. Doe je drugsruns naar het zuiden van Frankrijk ofzo
Hoezo zijn belgen kut? Ze hebben ten minste een betere muziekstroming dan die shit hier van 538quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Damn gurl. You fail.
Ik wacht nu op: maar ik ben geen meisje.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef -SG- het volgende:
wtf. hij doet het niet
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Ken je blij mee zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, liever belg, ik ben nog altijd hollander in hart en nieren
Doe haar dat niet aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naatje is een jongen. Zie zijn FoBo maar.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Denken dat alle Nederlanders van het kaliber 538 zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo zijn belgen kut? Ze hebben ten minste een betere muziekstroming dan die shit hier van 538![]()
Verwacht: sowieso radio's
Ja, no shitquote:
Sowieso, generaliserenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo zijn belgen kut? Ze hebben ten minste een betere muziekstroming dan die shit hier van 538![]()
Verwacht: sowieso radio's
Ik rijd niet zoveel meer eigenlijk.. Benzine is wel weer goedkoper waar ik altijd tankquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Opregen, oftewel, ffffuuuuuuuu'en
[..]
Gewoon veel cruisen met dit weer, lekker naar een meer toe rijden etc, stukje door Germany trappen en zien wat t ding @ gps doet, dat soort zaken gaat t best snel mee
Weet ik veel, ik heb daar geen verstand van. Ben al blij dat ik met paint om kan gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, no shit.
Denk je dat ik hem heb geresized?
Krijg ik ook soms te horenquote:
Ik deed gewoon img=60x60, GHGIHIGOHIHIHIHIquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb daar geen verstand van. Ben al blij dat ik met paint om kan gaan.
4 keer kunnen tanken (is dan wel door mn pa en mij gebruikt) in andere halve week tijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik rijd niet zoveel meer eigenlijk.. Benzine is wel weer goedkoper waar ik altijd tank.. Was zondag daar 1,429
En dan zelf gewoon doorgaanquote:
Ik wil dat je die met minnie mouse oren doet. Want die wuppie wordt raar op 60x60. DEAL?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb daar geen verstand van. Ben al blij dat ik met paint om kan gaan.
Ik denk dat die wel iets verstandiger is om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:15 schreef -SG- het volgende:
Oh ben benieuwd waar WD mee op te proppen komt.
Ik wilde beginnen met de scherpe knieën.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:15 schreef -SG- het volgende:
Oh ben benieuwd waar WD mee op te proppen komt.
HIHIHHIHOHOHOHOHOquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik deed gewoon img=60x60, GHGIHIGOHIHIHIHI
Verdomme Rick, wat zei ik nou?! GEGEN DIE MAUER MET HAAR!quote:
Jonge, ik heb het druk zat atm.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
HIHIHHIHOHOHOHOHO
Doe eens een keer iets aardigs men.
Zeg ik dat? Ik zeg alleen dat dat beter is dan de 538 shit, en het aandeel van 538 is het op 1 na grootste station, qua luistercijfers.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denken dat alle Nederlanders van het kaliber 538 zijn.
Nu nog kleding op je lichaam zien te photoshoppen. JE TIJD GAAT NU IN!quote:
Is goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil dat je die met minnie mouse oren doet. Want die wuppie wordt raar op 60x60. DEAL?
Ja, VERDOMME WAS IK NET BEZIG.quote:
Waar kommie vandaan, Limburg?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik zeg alleen dat dat beter is dan de 538 shit, en het aandeel van 538 is het op 1 na grootste station, qua luistercijfers.
Whehehequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Verdomme Rick, wat zei ik nou?! GEGEN DIE MAUER MET HAAR!
Oh die Mercedes waar Plumsie het eens over had? Vind t maar kampbakkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
4 keer kunnen tanken (is dan wel door mn pa en mij gebruikt) in andere halve week tijd(met n tank van bijna om en nabij de 70 liter
drop die pic in paint, alles selecteren, rechter muisknop op formaat wijzigen, dan klik je op pixels en typ je 60 x 60 in en sla je opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik deed gewoon img=60x60, GHGIHIGOHIHIHIHI
Bek houwe. Je had het te druk. En ik spaarde je. Volgende keer gaaat mijn duim omlaag en dan voer ikje aan de leeuwen. Het is dat ik goed gezind ben.quote:
Ik ben hollander, uit Gouda om precies te zijn, geboren in de Oosterweij en getogen in Kort-Haarlemquote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
drop die pic in paint, alles selecteren, rechter muisknop op formaat wijzigen, dan klik je op pixels en typ je 60 x 60 in en sla je op
TMIquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben hollander, uit Gouda om precies te zijn, geboren in de Oosterweij en getogen in Kort-Haarlem
Orly. Ik ben Rotterdammert.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben hollander, uit Gouda om precies te zijn, geboren in de Oosterweij en getogen in Kort-Haarlem
Jatochniettan!quote:
Wtf is radioquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
Om de fipo van deze pagina kracht bij te zetten: http://www.luistercijfers(...)ei-2010-marktaandeel
Ik ben de Pub SC Limbo :/quote:
Loop je het met Plums te hebben over waarin ik rond rijd?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh die Mercedes waar Plumsie het eens over had? Vind t maar kampbakken.. Op de oude shit na dan
quote:
Kiek es an.quote:
Jonge bij Feyenoord altijd zo vanquote:
Ze vertelde dat jullie een stukje gingen rijden een keer ofzoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben de Pub SC Limbo :/
[..]
Loop je het met Plums te hebben over waarin ik rond rijd?
Kampbak? Dat interesseert mij geen fuck als ik met dit weer met mn krent op de leren stoeltjes zit met de airco op 18 graden
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu nog kleding op je lichaam zien te photoshoppen. JE TIJD GAAT NU IN!
Nu denk ik elke keer dat ik zelf post.quote:
Komt mn halve familie vandaanquote:
Jaja, niveautje daar!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge bij Feyenoord altijd zo van
"KOMME WIJ UIT ROTTERDAM,
KEN JE DAT NIE HORE DAN?"
Ik zag in een flits gers voor me.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef Zeroku het volgende:
Als je uit Oss komt, ben je voor Top Oss. KANKERLUL.
Gers van Wegmisbruikersquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zag in een flits gers voor me.
Kan kloppen, afgelopen weekend naar Duitsland geweest, nog ijsje weze eten enzo en t weekend dr voor iets soortgelijksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ze vertelde dat jullie een stukje gingen rijden een keer ofzo
Ik zit rond te spieken naar een Volvo 480, liefst degene met turbo en airco
Jammer, dat jij er niet vandaan komt.quote:
Gers van de KLB SC. Dat staat namelijk in zijn sig.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu denk ik elke keer dat ik zelf post.
Oh. Daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gers van de KLB SC. Dat staat namelijk in zijn sig.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef Stroopwafels het volgende:
Dit nieuwsbericht.
http://www.spitsnieuws.nl(...)t_er_een_ruk_aa.html
Ik kan niet eens lekker toeren maken in de AX met een vriendin naast mequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kan kloppen, afgelopen weekend naar Duitsland geweest, nog ijsje weze eten enzo en t weekend dr voor iets soortgelijks
Moet verdomme wel op mn rechter voet letten met haar naast me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |