Ik ben geen slet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef -SG- het volgende:
Maar daarom vragen we ook aan jou of je foto's wilt posten. Want 14 is inderdaad te jong ja. 17 daarentegen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef -SG- het volgende:
Maar daarom vragen we ook aan jou of je foto's wilt posten. Want 14 is inderdaad te jong ja. 17 daarentegen.
Een vrouw met eigenwaarde.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat zit ik niet. Ik vind het gewoon sletterig van je dat je zoiets post. Maar hey, moet je zelf weten.
Zit geeneens in een ING kantoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeker. Alleen is hier geen ING bank in de buurt.
Lieke
Gisteravond.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:51 schreef livalo het volgende:
Ah, ophef over foto's, even teruglezen. Vanaf waar wordt het leuk?
Pagina elf (dacht ik) vorige topic.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:51 schreef livalo het volgende:
Ooh, zeg me nietsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zit geeneens in een ING kantoorKzit outsource bij Getronics
pagina 6 vorige topicquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:51 schreef livalo het volgende:
Die zitten daar wel, maar die herken je. En ik ben er geen van.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ooh, zeg me niets![]()
.
En WD, serieuze vraag maar zo gaat het hopelijk toch niet constant in KLB SC right? Want volgens mij zitten daar nog wel heel wat grotere trollen.
I have a welpie on my head, your argument is invalid!quote:
Doesn't make it less worse.quote:
Nee, zover was ik al.quote:
Hmm. Okayquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zitten daar wel, maar die herken je.
Wat een leuk meisje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
I have a welpie on my head, your argument is invalid!
wel in dit gevalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is meteen een wereld van verschil ja.
Ze ziet er wel leuk uit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
I have a welpie on my head, your argument is invalid!
Ik neem aan dat elke vrouw iets wilders dan geert wilquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:53 schreef Tombl het volgende:
[..]
En je wil nu al iets wilders dan geert?
Toch niet.quote:
Ik mag volgens mij gewoon mijn mening geven. En dat doe ik dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:53 schreef x3ro het volgende:
WD moet gewoon niet zo gaan lopen ijlen om iets wat überhaupt geeneens van toepassing is op haar.
Call teh damn carepolice!11
Stonekool Engliesch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doesn't make it less worse.Je had ook je waardigheid gelijk aan de vuilnisman kunnen meegeven vanmorgen.
Neejoh, geert is baas.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat elke vrouw iets wilders dan geert wil
Nee, de Pub sc is een dictatuur onder leiding van Jeff, Rick, Do, eSGgggg en mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toch niet.
[..]
Ik mag volgens mij gewoon mijn mening geven. En dat doe ik dus.
Ik was een ijsmeis maar ik heb ontslag genomen vorige maand.quote:
Muwahahahahahhah jullie zijn mijn onderdanen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, de Pub sc is een dictatuur onder leiding van Jeff, Rick, Do, eSGgggg en mij
Komt er hier eindelijk een meisje met eigenwaarde, wordt ze meteen afgezeken tot aan de grond.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, de Pub sc is een dictatuur onder leiding van Jeff, Rick, Do, eSGgggg en mij
Terecht.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Komt er hier eindelijk een meisje met eigenwaarde, wordt ze meteen afgezeken tot aan de grond.
Supahtoll. WIR SOLLEN NIEMALS KAPITULIEREN JA?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Net in de zomermaanden, als je flink kan verdienenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was een ijsmeis maar ik heb ontslag genomen vorige maand.
Totdat ze pics gaat posten jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Komt er hier eindelijk een meisje met eigenwaarde, wordt ze meteen afgezeken tot aan de grond.
Jij wil weer een ban?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Supahtoll. WIR SOLLEN NIEMALS KAPITULIEREN JA?
Dat sowieso.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zie PIquote:
In die conclusie kan ik me aardig vinden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:56 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Conclusie vanaf pagina 11: Foto's in bikini posten als je 15 bent, en überhaupt in een opgefokte SC is niet heel slim. En wd is mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |