Trollquote:
Wat voor werk doe jij eigenlijk. Betaald FOK!ken klinkt best aantrekkelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nog minder om jou caren
[..]
Uhuuuuuu, elke dag wederom tijdens het werkenHeb nu toevallig avonddienst
Wat een slet ben jij dan zegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In my opinion ben je dan gewoon een slet. Fijn dat jij die mening niet deelt.
Jij uit 93... wooptyfguckingdooquote:
Doe fucking normaal gast, ze is fucking 14/15.quote:
Klikken is voor pussys.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je daar nou even op klikt, dat ging over GekruldeMondhoek.
Raviquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is ze ja. Maar toch leuke pics voor in de collectione
Ik denk dat jij beter even niets kunt postenquote:
Pics van AP? Leuk zeg!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is ze ja. Maar toch leuke pics voor in de collectione
Sorry, ik dacht ook dat die reactie uit haar sig over haarzelf gingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter even niets kunt posten.
IT servicedesk voor ING bank.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk. Betaald FOK!ken klinkt best aantrekkelijk.
Kijk dat danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
IT servicedesk voor ING bank.
Is ATM zo rustig dat ik Southpark zit te streamen
Jij blijft dan toch nog steeds 2 jaar ouder?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe fucking normaal gast, ze is fucking 14/15.
Das nog eens werken ehquote:
93 of 95 maakt ook geen fuck uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij blijft dan toch nog steeds 2 jaar ouder?
No shit, Sherlock. Maar volgens mij is 17 anders dan 14. En dan nog post je niet zulke foto's.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij blijft dan toch nog steeds 2 jaar ouder?
Ik heb geen collectie op mijn pc hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jij hebt een behoorlijke collectie hoorEn Ravi, tsja.
Zeker. Alleen is hier geen ING bank in de buurtquote:
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Maar volgens mij is 17 anders dan 14. En dan nog post je niet zulke foto's.
Ik had eerst een fotosessie gevonden van een redhead met tattoos, naakt. Ik ben ze alleen kwijt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoooooooly shitAls ze ook nog tattoos heeft
Ze is 15quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Maar volgens mij is 17 anders dan 14. En dan nog post je niet zulke foto's.
dat zit ze inddquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij zit wolvendagen te trollen, en dan is ze geslaagd
Geenszins.quote:
Een SCer postte er hier ook eentje, zoooooooo lekker. Manmanman.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had eerst een fotosessie gevonden van een redhead met tattoos, naakt. Ik ben ze alleen kwijt.
Nee, dat zit ik niet. Ik vind het gewoon sletterig van je dat je zoiets post. Maar hey, moet je zelf weten.quote:
Ga je nou de fun verpesten voor alle jongentjes hier?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |