Nouja, niet veel veschil.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een forum met geile pubers vergelijken met een strand.
Je snapt niet waar ik het over heb heh?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als dat na aanleiding van dat van gisteren was vind ik het uitermate sneu.
Je bent er wiedahquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ook
Wat doe jij buiten Pub userfoto topique btw?
[..]
JeffreeeeeeeeeeeyTis dr?
Denken dat je mening er toe doetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denken dat het normaal is zulke foto's te posten in een SC.
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ook
Wat doe jij buiten Pub userfoto topique btw?
ik heb nooit een dieët gehad. xDquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En ga je nu dan eindelijk eens stoppen met dat eeuwige diëten
Gister werd ze bijna gedwongen hier om die pics te posten. Well excuse me maar dat is gewoon sneu.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je snapt niet waar ik het over heb heh?
Dit is PUB SCquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denken dat het normaal is zulke foto's te posten in een SC.
xDquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb nooit een dieët gehad. xD
veeelste lui
Denken dat jij ook überhaupt maar wat aan mijn caregehalte kan doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je bent er wiedah.
[..]
Denken dat je mening er toe doet
Zulke dingen maak je neem ik aan zelf wel uit, niet? Lijkt me niet dat je je op laat naaien door mensen die je niet eens kent op een forum.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gister werd ze bijna gedwongen hier om die pics te posten. Well excuse me maar dat is gewoon sneu.
En dan ben ik geeneens meer zo puberquote:
Dus dan kan je ineens gewoon pics van je halfnaakte lichaam posten? Soort van cry for attention of niet?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zulke dingen maak je neem ik aan zelf wel uit, niet? Lijkt me niet dat je je op laat naaien door mensen die je niet eens kent op een forum.
Ja, is dat zo raar voor die geile pubers waar jij het over hebt? Alleen sommige mensen doen het ook echt, dan moet je daar ook gewoon mee omgaan en niet roepen dat ze een hoer of een slet is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gister werd ze bijna gedwongen hier om die pics te posten. Well excuse me maar dat is gewoon sneu.
Geen idee. Ik was er gisteren niet. Ofja ik was er wel maar niet hier dus ik weet niet eens waar het over gaatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus dan kan je ineens gewoon pics van je halfnaakte lichaam posten? Soort van cry for attention of niet?
Bartquote:
Zegt iemand met zo'n signaturequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus dan kan je ineens gewoon pics van je halfnaakte lichaam posten? Soort van cry for attention of niet?
In my opinion ben je dan gewoon een slet. Fijn dat jij die mening niet deelt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, is dat zo raar voor die geile pubers waar jij het over hebt? Alleen sommige mensen doen het ook echt, dan moet je daar ook gewoon mee omgaan en niet roepen dat ze een hoer of een slet is.
Dat ging over iemand andersquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zegt iemand met zo'n signature.
Ja ik geloof skylark op zijn woord ja.
Nog minder om jou carenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denken dat jij ook überhaupt maar wat aan mijn caregehalte kan doen.
Uhuuuuuu, elke dag wederom tijdens het werkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je bent er wiedah.
[..]
Denken dat je mening er toe doet
Als je daar nou even op klikt, dat ging over GekruldeMondhoek.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zegt iemand met zo'n signature.
Ja ik geloof skylark op zijn woord ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |