Zeg ik dat? Ik zeg alleen dat dat beter is dan de 538 shit, en het aandeel van 538 is het op 1 na grootste station, qua luistercijfers.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denken dat alle Nederlanders van het kaliber 538 zijn.
Nu nog kleding op je lichaam zien te photoshoppen. JE TIJD GAAT NU IN!quote:
Is goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil dat je die met minnie mouse oren doet. Want die wuppie wordt raar op 60x60. DEAL?
Ja, VERDOMME WAS IK NET BEZIG.quote:
Waar kommie vandaan, Limburg?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik zeg alleen dat dat beter is dan de 538 shit, en het aandeel van 538 is het op 1 na grootste station, qua luistercijfers.
Whehehequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Verdomme Rick, wat zei ik nou?! GEGEN DIE MAUER MET HAAR!
Oh die Mercedes waar Plumsie het eens over had? Vind t maar kampbakkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
4 keer kunnen tanken (is dan wel door mn pa en mij gebruikt) in andere halve week tijd(met n tank van bijna om en nabij de 70 liter
drop die pic in paint, alles selecteren, rechter muisknop op formaat wijzigen, dan klik je op pixels en typ je 60 x 60 in en sla je opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik deed gewoon img=60x60, GHGIHIGOHIHIHIHI
Bek houwe. Je had het te druk. En ik spaarde je. Volgende keer gaaat mijn duim omlaag en dan voer ikje aan de leeuwen. Het is dat ik goed gezind ben.quote:
Ik ben hollander, uit Gouda om precies te zijn, geboren in de Oosterweij en getogen in Kort-Haarlemquote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
drop die pic in paint, alles selecteren, rechter muisknop op formaat wijzigen, dan klik je op pixels en typ je 60 x 60 in en sla je op
TMIquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben hollander, uit Gouda om precies te zijn, geboren in de Oosterweij en getogen in Kort-Haarlem
Orly. Ik ben Rotterdammert.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben hollander, uit Gouda om precies te zijn, geboren in de Oosterweij en getogen in Kort-Haarlem
Jatochniettan!quote:
Wtf is radioquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
Om de fipo van deze pagina kracht bij te zetten: http://www.luistercijfers(...)ei-2010-marktaandeel
Ik ben de Pub SC Limbo :/quote:
Loop je het met Plums te hebben over waarin ik rond rijd?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh die Mercedes waar Plumsie het eens over had? Vind t maar kampbakken.. Op de oude shit na dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |