Doe haar dat niet aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naatje is een jongen. Zie zijn FoBo maar.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Denken dat alle Nederlanders van het kaliber 538 zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo zijn belgen kut? Ze hebben ten minste een betere muziekstroming dan die shit hier van 538![]()
Verwacht: sowieso radio's
Ja, no shitquote:
Sowieso, generaliserenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo zijn belgen kut? Ze hebben ten minste een betere muziekstroming dan die shit hier van 538![]()
Verwacht: sowieso radio's
Ik rijd niet zoveel meer eigenlijk.. Benzine is wel weer goedkoper waar ik altijd tankquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Opregen, oftewel, ffffuuuuuuuu'en
[..]
Gewoon veel cruisen met dit weer, lekker naar een meer toe rijden etc, stukje door Germany trappen en zien wat t ding @ gps doet, dat soort zaken gaat t best snel mee
Weet ik veel, ik heb daar geen verstand van. Ben al blij dat ik met paint om kan gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, no shit.
Denk je dat ik hem heb geresized?
Krijg ik ook soms te horenquote:
Ik deed gewoon img=60x60, GHGIHIGOHIHIHIHIquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb daar geen verstand van. Ben al blij dat ik met paint om kan gaan.
4 keer kunnen tanken (is dan wel door mn pa en mij gebruikt) in andere halve week tijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik rijd niet zoveel meer eigenlijk.. Benzine is wel weer goedkoper waar ik altijd tank.. Was zondag daar 1,429
En dan zelf gewoon doorgaanquote:
Ik wil dat je die met minnie mouse oren doet. Want die wuppie wordt raar op 60x60. DEAL?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb daar geen verstand van. Ben al blij dat ik met paint om kan gaan.
Ik denk dat die wel iets verstandiger is om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:15 schreef -SG- het volgende:
Oh ben benieuwd waar WD mee op te proppen komt.
Ik wilde beginnen met de scherpe knieën.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:15 schreef -SG- het volgende:
Oh ben benieuwd waar WD mee op te proppen komt.
HIHIHHIHOHOHOHOHOquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik deed gewoon img=60x60, GHGIHIGOHIHIHIHI
Verdomme Rick, wat zei ik nou?! GEGEN DIE MAUER MET HAAR!quote:
Jonge, ik heb het druk zat atm.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
HIHIHHIHOHOHOHOHO
Doe eens een keer iets aardigs men.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |