quote:iPhone 4 krijgt slechte beoordeling
Consumer Reports, een toonaangevend Amerikaanse tijdschrift voor productbeoordelingen, komt na testen tot de conclusie dat de iPhone 4 geen aanrader is. Dat stond maandag op de website van het magazine.
Volgens het blad heeft het toestel problemen met de ontvangst als gevolg van een fout in het ontwerp. De verhalen over een slecht bereik van de nieuwe iPhone doen al langer de ronde, het tijdschrift bevestigt dit nu.
"Als je vinger of hand een plekje op de laag aan de linkerzijde van het toestel raakt - wat makkelijk gebeurt vooral bij linkshandigen - kan het ontvangstsignaal significant slechter worden. Zo slecht dat de verbinding wordt verbroken als je in een gebied bent waar het bereik toch al slecht is", aldus het blad. "Door dit probleem kunnen we de iPhone 4 niet aanraden."
Dat zegt Apple, maar is niet zo. Interferentie doordat de buitenste ring dienst doet als antenne. Op te lossen door een case of stukje plakband.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:20 schreef Snarf het volgende:
Het lullige is toch ook dat er al een oplossing voor is? Het had toch te maken met 'de hoeveelheid streepjes' die de iphone weergaf?
Ik heb al weken nergens last meer van eigenlijk.quote:
Waar heb je deze besteld?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Product Description Part Number Product Quantity
IPHONE 4 BLACK 32GB-GBR MC605B/A 1
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule
Er staat gelijk weer een nieuw soortgelijk topic bovenaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar heb je deze besteld?
Overigens lees ik net dit: http://www.iphoneclub.nl/(...)-iphone-4-van-forum/
Echt, Apple, doe niet zo onzettend dom.
Nope, ik heb hem besteld via collega in UKquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:51 schreef Breuls het volgende:
Bezorgt de online UK Apple Store eigenlijk ook hier? Want dat zou eventueel wel een reisje schelen...
Er zijn wel van die doorstuurbedrijfjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:51 schreef Breuls het volgende:
Bezorgt de online UK Apple Store eigenlijk ook hier? Want dat zou eventueel wel een reisje schelen...
slaat weer nergens op, want er is duidelijk een topic waar dat in hoort, dat gebeurt op fok ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar heb je deze besteld?
Overigens lees ik net dit: http://www.iphoneclub.nl/(...)-iphone-4-van-forum/
Echt, Apple, doe niet zo onzettend dom.
Voor een goed prijsje, neem ik aan? Want het hoeft niet enorm duur te zijn om zelf even heen en weer te gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Er zijn wel van die doorstuurbedrijfjes.Laat je je iPhone bezorgen op het adres van dat bedrijf en zij shippen het dan voor je naar NL.
Ik hoop het wel ja!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:53 schreef Skv het volgende:
Launchtopic?!
Maar Apple hamert er dan ook meer op dat het wel beter vasthoudt aan gesprekken en de kwaliteit goed blijft, zelfs als er slechter bereik is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:10 schreef wormtrein het volgende:
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat ze die ontvangstproblemen niet eerder zijn tegengekomen.. misschien waren ze al zover in de ontwerpcyclus dat ze er wel mee door moesten gaan voor een tijdige release. Het idee van een blote antenne aan de buitenkant is natuurlijk niet meer zo geniaal als daardoor je ontvangst volledig afneemt als je het ding vast houdtDit lijkt me niet echt softwarematig op te lossen zoals ze ons nu voorschotelen, eerlijk gezegd. Wel vreemd dat eerdere iPhones er nu ook last van krijgen met iOS4, misschien is er nog hoop
Ja, sterker. Maar dat betekent niet dat het glas van de iPhone 4 onbreekbaar is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:55 schreef MrManuel het volgende:
Is ut glas ook sterker?
Want kheb zojuist mijn glas gebarste in me iPhone 3GS 16GB
Maar dan ook echt.. Helemaal gebarste..
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Product Description Part Number Product Quantity
IPHONE 4 BLACK 32GB-GBR MC605B/A 1
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule
quote:Amerikaanse Consumentenbond raadt iPhone 4 af
Slecht nieuws voor Apple: waar Consumer Reports (de Amerikaanse Consumentenbond) eerder deze maand de iPhone 4 nog goedkeurde, ziet de organisatie zich inmiddels genoodzaakt om de smartphone af te wijzen. De oorzaak: de antenneproblemen van Apple's smartphone.
De jubelverhalen over de iPhone 4 werden na introductie al spoedig overstemd door kritiek over de slechte ontvangst van de smartphone. Zo zou het plaatsen van de antenne aan de buitenkant van de behuizing een enorm stomme zet zijn geweest. Het contact tussen handpalm en antenne zorgt voor een dramatische terugval in de signaalkwaliteit -- en niet zelden voor verbroken gesprekken.
Apple zelf beweert bij hoog en laag dat er niets aan de hand is en dat er alleen een softwarematige bug is gedetecteerd. Maar nu mengt ook Consumer Reports zich in de discussie. Eerder deze maand claimde de organisatie nog dat er niets aan de hand was, maar na uitgebreide tests moet ook de Amerikaanse Consumentenbond toegeven dat Apple fors geblunderd heeft met de nieuwe antenne.
"Wanneer je vinger of hand een bepaalde plek op de linker onderzijde raakt -- iets dat vrijwel onvermijdelijk is, zeker voor linkshandigen -- dan kan de signaalkwaliteit zodanig afnemen dat de verbinding verbroken wordt in een gebied met een zwak signaal. Door dit probleem kunnen we de iPhone 4 niet aanraden."
Volgens Consumer Reports is de beste oplossing vooralsnog om een stukje plakband te plakken over het gat tussen de wifi/bluetooth-antenne en de gsm-antenne.
Interessant details: Apple heeft alle discussies omtrent deze uitspraak van Consumer Reports van zijn internetfora gewist, zonder enige verklaring of uitleg. Zoals verwacht zijn gebruikers woedend over deze zet van Apple, maar het bedrijf zelf geeft vooralsnog nul op het rekest.
Hmm.. me probleem krijgt een leuke wending..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:56 schreef WSquater het volgende:
[..]
Maar Apple hamert er dan ook meer op dat het wel beter vasthoudt aan gesprekken en de kwaliteit goed blijft, zelfs als er slechter bereik is.
[..]
Ja, sterker. Maar dat betekent niet dat het glas van de iPhone 4 onbreekbaar is.
Inderdaad, wil het nu ook wel eens weten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:58 schreef Breuls het volgende:
Wat irritant dat T-Mobile en Mobistar nog geen datum bekend hebben gemaakt. Ik wil eigenlijk wel weten hoe dichtbij die release is.
dit soort berichten zijn wel heftig voor Apple, want het laatste is gewoon niet waar. Er lijkt wel een gigantische Anti-Applebeweging aan de gang te zijn. Ik ben niet van de complottheorieen, maar dit begint er op te lijken...quote:
Link?quote:
Ze hebben het een beetje over zichzelf afgeroepen door zich in stilzwijgen te hullen in plaats van een duidelijke statement uit te geven over de iPhone4 problemen. Hoe langer ze hiermee wachten hoe meer ze de publieke opinie tegen zich krijgen. Hype works both ways.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:26 schreef kadeya het volgende:
[..]
dit soort berichten zijn wel heftig voor Apple, want het laatste is gewoon niet waar. Er lijkt wel een gigantische Anti-Applebeweging aan de gang te zijn. Ik ben niet van de complottheorieen, maar dit begint er op te lijken...
Ze hebben zo'n anderhalve week geleden een vrij duidelijk statement uitgegevenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ze hebben het een beetje over zichzelf afgeroepen door zich in stilzwijgen te hullen in plaats van een duidelijke statement uit te geven over de iPhone4 problemen. Hoe langer ze hiermee wachten hoe meer ze de publieke opinie tegen zich krijgen. Hype works both ways.
quote:Upon investigation, we were stunned to find that the formula we use to calculate how many bars of signal strength to display is totally wrong. Our formula, in many instances, mistakenly displays 2 more bars than it should for a given signal strength. For example, we sometimes display 4 bars when we should be displaying as few as 2 bars. Users observing a drop of several bars when they grip their iPhone in a certain way are most likely in an area with very weak signal strength, but they don’t know it because we are erroneously displaying 4 or 5 bars. Their big drop in bars is because their high bars were never real in the first place.
To fix this, we are adopting AT&T’s recently recommended formula for calculating how many bars to display for a given signal strength. The real signal strength remains the same, but the iPhone’s bars will report it far more accurately, providing users a much better indication of the reception they will get in a given area. We are also making bars 1, 2 and 3 a bit taller so they will be easier to see.
We will issue a free software update within a few weeks that incorporates the corrected formula. Since this mistake has been present since the original iPhone, this software update will also be available for the iPhone 3GS and iPhone 3G.
We have gone back to our labs and retested everything, and the results are the same— the iPhone 4’s wireless performance is the best we have ever shipped. For the vast majority of users who have not been troubled by this issue, this software update will only make your bars more accurate. For those who have had concerns, we apologize for any anxiety we may have caused.
As a reminder, if you are not fully satisfied, you can return your undamaged iPhone to any Apple Retail Store or the online Apple Store within 30 days of purchase for a full refund.
Sorry maar dat is een waardeloze statement van Apple. Ze gaan het softwarematig proberen 'op te lossen' terwijl jan en alleman inmiddels weet dat het probleem hardwarematig is. Apple weet dat ook maar stelt dat als je die softwarematige 'fix' niet wil je je toestel weer in mag leveren. Zitten mensen daar nou echt op te wachten?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n anderhalve week geleden een vrij duidelijk statement uitgegeven
[..]
Huidige generatie, geen normen en waarden meer. Nemen, nemen en nemen zonder iets terug te geven, zelfs een bedankje kan er niet eens meer vanaf. En als je ze iets dan niet geeft, doen ze alsof het hun recht is het te krijgen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tja dat krijg je ervan als mensen gaan lopen eisen/janken dat iemand perse een Jailbreak voor het grote publiek moet vrijgeven. Lekker dankbaar ben je dan, voor degene die het released.
Want? Apple heeft getest en zegt dat het bereik beter is dan de 3Gs Er zijn tot op heden ook bijzonder weinig iPhones teruggebracht, hoewel Apple dat anderhalve week voorstelde als je ontevreden was.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Sorry maar dat is een waardeloze statement van Apple. Ze gaan het softwarematig proberen 'op te lossen' terwijl jan en alleman inmiddels weet dat het probleem hardwarematig is. Apple weet dat ook maar stelt dat als je die softwarematige 'fix' niet wil je je toestel weer in mag leveren. Zitten mensen daar nou echt op te wachten?
Waar mensen volgens mij op zitten te wachten is een statement van Apple waarin ze toegeven een designfout gemaakt te hebben, dat ze een modificatie toepassen op nieuwe toestellen zodat dat probleem zich niet meer voor doet en vervolgens een grote omruilactie op poten zetten. Kortom, dat ze het oplossen.
Echt, hoe langer ze wachten hoe meer gezeik er zal komen en ze hebben het echt zelf in de hand.
Wij van wc eend......quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Want? Apple heeft getest en zegt dat het bereik beter is dan de 3Gs
Afgezien van de datum.. Mobistar heeft ook nog geen prijsinformatie gegeven he?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Inderdaad, wil het nu ook wel eens weten.
Nog geen Belgische prijzen gezien idd. Benieuwd wat ie daar gaat kosten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Afgezien van de datum.. Mobistar heeft ook nog geen prijsinformatie gegeven he?
Ik zit even af te wegen of UK prijs + vliegticket veel of slechts een beetje duurder is dan een rondje België.
Ik begin het me sterk af te vragen. Werk zelf bij een telecomzaak en we kregen vandaag te horen dat er nog geen exact leverdatum bekend is. Ik vermoed dat Apple met leveringsproblemen zit en dat we nog wel eens pech kunnen hebben en moeten wachten tot augustus. Maar voor mij is het ook maar gissen en we zullen het wel zien..quote:
Maar hebben ze dat ding op voorraad dan in de UK? Want als je hem daar online besteld wordt hij ook pas in augustus geleverd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:20 schreef Breuls het volgende:
Anders de mijne wel.
Maar als het augustus wordt, wordt een tripje UK misschien weer een betere optie.
Geen idee. Dat is ook nog zo'n afweging; kan ik wel op de bonnefooi naar de overkant vliegen, een winkel inlopen en geluk hebben?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef kadeya het volgende:
[..]
Maar hebben ze dat ding op voorraad dan in de UK? Want als je hem daar online besteld wordt hij ook pas in augustus geleverd.
Nummer opzoeken van de betreffende zaak en bellen? Engels moet wel lukken lijkt mequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is ook nog zo'n afweging; kan ik wel op de bonnefooi naar de overkant vliegen, een winkel inlopen en geluk hebben?
Dat twit berichtje is het bewijs?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef RvLaak het volgende:
En er is een JB voor de iPhone 3GS nieuwe bootrom & de iPhone 4
nee, maar als je wat verder had gekeken op zijn account , had je een iPhone4 met Cydia geïnstalleerd gezien.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo. iPhone is al onderweg van UK naar NL
gaan die dingen nog steeds voor >300?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:42 schreef chiren het volgende:
Koop mijn prachtige witte 100% in nieuwstaat verkerende iPhone 3GS 16GB (met garantie?)
[TK] iPhone white 3GS T-Mobile 16GB
Ik ga half augustus naar Italie en wil dan de 4 halen, simlockvrij
Nou, een normale met gebruikerssporen en zonder garantie gaat nog wel eens weg voor 300-350 ja, is altijd nog bijna de helft van een iPhone4quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
gaan die dingen nog steeds voor >300?
Lijkt me dat iedereen toch weet dat de iPhone4 eraan komt? Waarom dan in godsnaam zo veel betalen voor een 3GS?
Veel is relatief, het is nog altijd een stuk minder dan je voor een nieuwe 4 zou moeten betalen, zowel los als met abonnement in totaalquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
gaan die dingen nog steeds voor >300?
Lijkt me dat iedereen toch weet dat de iPhone4 eraan komt? Waarom dan in godsnaam zo veel betalen voor een 3GS?
Ze moeten wel.. De antenne-issue is echt een PR-nachtmerrie. Letterlijk iedereen qua vrienden en collega's die ik spreek, wil wachten met de aanschaf, of kijken naar een HTC, vanwege die antenne...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
Geruchten, maar zou mooi zijn.
rumors-of-new-iphone-4s-with-non-conductive-antennas/
is-apple-silently-fixing-the-iphone-4-antenna-issue//
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef RvLaak het volgende:
En er is een JB voor de iPhone 3GS nieuwe bootrom & de iPhone 4
Dankje!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:36 schreef Viezze het volgende:
Telfort gebruikt het KPN-netwerk, dus het klopt!
Zal ik ze even maken?quote:
Ja, lekker: nu kan ik hem dus niet meer volgen, want dat reference nummer werkt niet bij TNTquote:Your item, posted on 13/07/10 with reference, has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.
Je kunt ook OS4 gewoon jailbreaken. Google op Cydia en Redsn0wquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:55 schreef Guus_Geluk het volgende:
Ik wil mijn iphone jailbreaker maar draai iOS4, moet ik wachten of kan ik ook terug naar een oudere versie?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Je kunt ook OS4 gewoon jailbreaken. Google op Cydia en Redsn0w
http://www.macrumors.com/(...)ight-be-their-vista/quote:"It looks like the iPhone 4 might be their Vista, and I'm okay with that," said Kevin Turner, Microsoft's chief operating officer, in a keynote speech at Microsoft's Worldwide Partner Conference (WPC), which runs through Thursday in Washington, D.C.
Kijk hier eens:quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:44 schreef Stienn het volgende:
Ik heb eindelijk voor een prikkie een iphone op de kop weten te slaan. Alleen nu wil ik graag met HI op internet. Nu heb ik de volgende site daar over gevonden. http://qelp.hi.nl/Apple/i(...)andmatig-instellen/5 alleen in dat scherm staan totaal andere knopjes. Namelijk "Schakel 3G in" "Mobiel data (in of uitschakelen)" Dataroaming (in of uitschakelen)" VPN (kan ik dingen instellen)" en "WIFI"
maar nergens zie ik APN of EDGE staan. Weet iemand hoe ik mijn internet werkend krijg?
quote:I hope they hold the press conference the right way.
quote:
Dat was ook precies wat ze aan hadden gegeven trouwens.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Zei ik toch, Appple verschuilt zich door de visuele weergave aan te passen.
Dat stond ook al in hun PR-bericht. Maar goed, dit lijkt me niet genoeg om de kritiek af te wenden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Zei ik toch, Appple verschuilt zich door de visuele weergave aan te passen.
En hij stapt van het podium af.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:00 zei Steve Jobs het volgende:
"We hebben er genoeg van. We stoppen met de iPhone! Jullie lopen alleen maar te zeiken, elkaar na te praten, gierig te doen om een bumper, koop maar lekker een HTC. Ik heb geld zat, we maken die iPhone om jullie een plezier te doen hoor, genoeg andere merken toch, ook allemaal heel mooi (steve's uitdrukking). Dus jongens daar vooraan van Engadget, CR en de mensen van Gizmodo thuis, veel succes met de bezoekersaantallen. De mensen thuis met de iPhone 4, bewaar hem goed, jullie hebben een collectersitem, wordt veel geld waard. Oh en de kneuzen die hem op de grond hebben gegooid of uit elkaar gehaald... (steve's uitdrukking
). (Steve pakt zijn iPhone 4 en belt via facetime Eric Schmidt) Eric hoe bevalt je telefoon? Ja geniet er maar van, want volgende keer heb je een Android. Mazzel
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, iPhone 4 is binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu eerst ff een simkaart verknippen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, iPhone 4 is binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heb je ervoor betaald? Via de UK toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, iPhone 4 is binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat voor vage link?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:46 schreef Skv het volgende:
Wie snel een iPHone 4 wil reserveren, mag gebruik maken van de link die ik toegemailt kreeg van iphoned.nl
http://t.ymlp173.com/jhhavamjsarauqqwadaujbus/click.php
Personal invite-iets uit een mailtje die ik kreeg van iphoned. Had me daar een paar weken geleden aangemeld om in te kunnen schrijven zodra er iets te reserveren zou zijn. Sta echter al hoog bij T-Mobile, dus heb 'm niet nodig. Feel free to use it, anders blijft ie maar gewoon staan.quote:
Het is een redirect naar http://www.iphoned.nl/out/belsimpel-iphone4 . Je kunt er veilig op klikken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef eleusis het volgende:
Klinkt betrouwbaar, ik ga er direct op klikken.
iPhone 4 is ontieglijk rap, heeft een geweldig scherm en de death grip valt bij mij enorm mee. In de studeerkamer zakt ie naar 1-2 streepjes; in de woonkamer totaal niet. En het gesprek bij 1-2 streepjes was in de drie gesprekken tot op heden kraakhelder.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:37 schreef Skv het volgende:
Nou hup, Walter_Sobchak, post je eerste ervaringen eens!
Mooi om te horen, ik wacht denk ik op een tweede of derde batch.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
iPhone 4 is ontieglijk rap, heeft een geweldig scherm en de death grip valt bij mij enorm mee. In de studeerkamer zakt ie naar 1-2 streepjes; in de woonkamer totaal niet. En het gesprek bij 1-2 streepjes was in de drie gesprekken tot op heden kraakhelder.
En de 3G snelheden bij de 'death grip' ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
iPhone 4 is ontieglijk rap, heeft een geweldig scherm en de death grip valt bij mij enorm mee. In de studeerkamer zakt ie naar 1-2 streepjes; in de woonkamer totaal niet. En het gesprek bij 1-2 streepjes was in de drie gesprekken tot op heden kraakhelder.
Voorlopig is het enige wat je merkt van de "death grip" dus de weergave van het bereik?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Op wat voor manier houd je hem dan vast? En hoe voelt hij aan vergeleken met de 3GS, hogere kwaliteit, beter afwerking? En het probleem met de sensor aan de voorkant, heb je daar ook last van, dat het scherm aan blijft bij het bellen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Niet waarquote:
Nee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:37 schreef WSquater het volgende:
Waarom verwacht iedereen dat de hele persconferentie over de antenne gaat? Ze kunnen net zo goed iets zeggen van: "And we believe that we did a magical piece of software engineering: we believe iOS 4.0.1 fixes the antenna issue" en daarna wat info vertellen over wanneer de iPhone 4 in Nederland, Belgie etc. wordt gelanceerd.
Hier gebeurt dus echt niets bijzonders qua snelheid.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
En de 3G snelheden bij de 'death grip' ?
Zou je eens willen testen wat er gebeurt met de speedtest app?
Niets bijzonders, behalve dan dat je ping 10x zo hoog wordtquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hier gebeurt dus echt niets bijzonders qua snelheid.
Zonder death grip
[ afbeelding ]
Met death grip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
If anything, is ie met de death grip nog sneller. Ik heb ook geen enkel probleem met bellen en ik houd hem toch echt vast zoals je dat niet zou moeten doen....
Je houdt hem in je rechterhand, maar de deathgrip is in je linkerhand.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hier gebeurt dus echt niets bijzonders qua snelheid.
Zonder death grip
[ afbeelding ]
Met death grip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
If anything, is ie met de death grip nog sneller. Ik heb ook geen enkel probleem met bellen en ik houd hem toch echt vast zoals je dat niet zou moeten doen....
Scherp. Voor jou danquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:23 schreef kadeya het volgende:
[..]
Je houdt hem in je rechterhand, maar de deathgrip is in je linkerhand.
Dank! Ik wist wel dat er niks aan de hand was, maar je hebt haters en napraters.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Scherp. Voor jou dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, ik kan niet inschatten wat anderen ervaren, maar ik (net als een hoop op Engadget) heb echt nergens last van.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:36 schreef kadeya het volgende:
[..]
Dank! Ik wist wel dat er niks aan de hand was, maar je hebt haters en napraters.
Snelheid en ping zien er goed uit, het lijkt erop dat er niks aan de hand is?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Scherp. Voor jou dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo zouden ze die informatie niet mogen brengen. Dat consumentenorgaan heeft toch aangetoond dat bijna elke iPhone4 signaalverlies heeft door de death grip?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:40 schreef kadeya het volgende:
Tja, toch blijven ze maar doorgaan. Check dit bericht weer:
http://www.engadget.com/2(...)ed-about-iphone-4-a/
Nog leuker is het plaatje erbij... (let op ontvangst)
Zo dus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze die informatie niet mogen brengen. Dat consumentenorgaan heeft toch aangetoond dat sommige iPhone4's signaalverlies hebben door de death grip?
Alleen hebben de meeste toestellen het niet. Laat Apple maar uitzoeken waarom. Wellicht horen we er morgen over maar doodzwijgen is ook geen optie.
Handig hoe je dat artikel over de testen van de iPhone4 nou juist vergat. Juist dat toonde aan dat er wel degelijk problemen waren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:08 schreef kadeya het volgende:
[..]
Zo dus.
En heb je dat bericht wel gelezen. Er is helemaal geen bron, ja iemand. Iemand die beweert dat een Apple-engineer dit al heeft gemeld bij de directie. Ja zo kan iedereen met berichten komen. En ja dat gebeurt ook.
Nog zo'n leuke:
http://www.engadget.com/2(...)mith_inpage_engadget
Ze zouden berichten verwijderen omdat het over het signaalverlies gaat. Oh ja heb je het gechecked? Ik wel: http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2503228&tstart=30
http://www.engadget.com/2(...)ed-about-iphone-4-a/quote:Bloomberg: Apple engineer was concerned about iPhone 4 antenna early on
Dan eerder max ipv minquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:59 schreef eleusis het volgende:
numBars = min(3, numBars);
barDisplay->update(numBars);
Ah, meteen ff binnenhalen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:51 schreef Breuls het volgende:
iOS 4.0.1 is uit. iTunes is nu 305 MB aan het downen. Het venstertje met update-info gaf alleen het streepjesding als verbeterpunt aan.
Oh shitquote:
quote:Voor en na... #streepjesupdate #iPhone4 #naar #iOS4.0.1
http://twitpic.com/25kg2x
http://twitpic.com/25kg3r
Weet iemand of de redsn0w JB werkt op alle 3GS iphones? (oude en nieuwe bootroms) en moet ie al een keer zijn ge-JB'd of maakt dat niet uit?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Voor die JB (redsnow) voor de nieuwe 3GS bootrom moet je telefoon al eerder eens zijn ge-JB'd toch?
Want dan wacht ik maar even op spirit 2.
Toepasselijke naamquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:38 schreef Stommerik het volgende:
Mensen ik zit met een groot probleem.
Ik heb de iPhone 3GS met ios4. Morgen gaat mijn abbo in van KPN en ik kan hem nu dus niet jailbreaken en unlocken of wel? Ik heb windows en geen dingen opgeslagen van eerdere firmware.
Please help mijAnders ben ik vanaf morgen 'onbereikbaar' haha thnx alvast
Hier hetzelfde.....quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:38 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Weet iemand of de redsn0w JB werkt op alle 3GS iphones? (oude en nieuwe bootroms) en moet ie al een keer zijn ge-JB'd of maakt dat niet uit?
Viel mij niet eens opquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef eleusis het volgende:
Het eerste barretje is in ieder geval groterGratis meer bereik.
www.iphoneclub.nlquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef Stommerik het volgende:
[..]
Achteraf wel ja
Maar heb je antwoord?
Geen redsn0w, maar snowbreeze: http://www.redmondpie.com(...)rom-with-sn0wbreeze/quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:38 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Weet iemand of de redsn0w JB werkt op alle 3GS iphones? (oude en nieuwe bootroms) en moet ie al een keer zijn ge-JB'd of maakt dat niet uit?
19.00 uur Nederlandse tijd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:06 schreef Breuls het volgende:
Weet iemand hoe laat de persconferentie is?
waarschijnlijk een jaar na de 4Gquote:
Allright, ga ik rond die tijd de sites wel checken.quote:
Idd... Hele iPhone site van T-mobile is weg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef WSquater het volgende:
Nou, ik zie niet veel goeds gebeuren morgen. Ik zie het al helemaal voor me dat Apple meldt dat de july launch wordt verplaatst naar begin augustus. Zeker nu het niet meer op de T-Mobile website staat.
Blegh, ben ik nog aan het werk..quote:
Ik bedoelde dat ze hem van de homepage hebben afgehaald. Niet dat de sites weg waren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Breuls het volgende:
De iPhone 4 pagina's van T-Mobile zijn er nog wel, maar vanaf de homepage wordt alleen naar de 3G pagina's verwezen. Je kunt ze dus moeilijk vinden.
Misschien heeft T-Mobile besloten of gehoord dat 't 'm voorlopig niet wordt, en daarom de pagina's uit de roulatie gehaald.
Dan zou het wel een achterlijk zooitje trekzakken zijn. Ik zit nu al meer dan een maand met mijn 3G-kaartje een oude telefoon omdat ik die iPhone 4 wilde hebben. Gaan ze alles uitstellenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Breuls het volgende:
De iPhone 4 pagina's van T-Mobile zijn er nog wel, maar vanaf de homepage wordt alleen naar de 3G pagina's verwezen. Je kunt ze dus moeilijk vinden.
Misschien heeft T-Mobile besloten of gehoord dat 't 'm voorlopig niet wordt, en daarom de pagina's uit de roulatie gehaald.
Steve Jobbs lacht werkelijk waar zijn lul uit zijn broek, overal wordt nu gesproken over de iPhone 4 terwijl die reclame in de mainstream media Apple geen cent kost (dit staat wel los van de eventuele problemen met de iPhone 4)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:58 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet waarom dit Teletekst waardig is..
En; Iphone
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Steve Jobbs lacht werkelijk waar zijn lul uit zijn broek, overal wordt nu gesproken over de iPhone 4 terwijl die reclame in de mainstream media Apple geen cent kost (dit staat wel los van de eventuele problemen met de iPhone 4)
Het maakt een marketingafdeling vrij weinig uit of het positief of negatief is, er wordt door media over de hele wereld over de iPhone 4 gesproken en honderden miljoenen mensen kijken naar die media die nu dus ook over de iPhone 4 horen. Apple zegt straks dat de problemen opgelost zijn, dat komt ook weer in de media en miljoenen mensen weten dan al wat hun nieuwe telefoon gaat worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:17 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Dit gaat nou juist over de problemen. Echt geen goede reclame hoor.
Leg me eens even uit hoe ze deze marketing dan controleren. Dit hebben ze gewoon simpelweg niet in de hand.quote:
Met persberichten waarschijnlijk (en dus de conferentie morgen.) Was waarschijnlijk ook de reden dat Apple in het begin niet echt bezig was met het oplossen van het probleem. Nu wordt sinds een halve week ofzo in de mainstream media over de iPhone 4 gesproken en Apple heeft direct een persconferentie belegd om uitspraken te doen over die problemen. Alles wat Apple dan ook de komende weken doet mbt de iPhone 4 wordt in alle media gepubliceerd (en zij hebben dus niets over die "vage" brieven van Jobbs en enkele andere reacties van Apple) en neem maar van mij aan dat de komende weken vrijwel enkel positief nieuws wordt gebracht.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leg me eens even uit hoe ze deze marketing dan controleren. Dit hebben ze gewoon simpelweg niet in de hand.
Dude, je loopt 1 stap achter. Het merk Iphone wás al heel sterk. Volgens Apple het best verkopende product ooit direct na de launch. Al het nieuws wat nu in de media komt gaat over problemen met de Iphone. Of de problemen nou zijn opgelost of nog moeten worden hersteld, Iphone wordt nu gekoppeld aan ontvangstproblemen door veel mensen en een persco zal dit beeld alleen maar versterken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:31 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Met persberichten waarschijnlijk (en dus de conferentie morgen.) Was waarschijnlijk ook de reden dat Apple in het begin niet echt bezig was met het oplossen van het probleem. Nu wordt sinds een halve week ofzo in de mainstream media over de iPhone 4 gesproken en Apple heeft direct een persconferentie belegd om uitspraken te doen over die problemen. Alles wat Apple dan ook de komende weken doet mbt de iPhone 4 wordt in alle media gepubliceerd (en zij hebben dus niets over die "vage" brieven van Jobbs en enkele andere reacties van Apple) en neem maar van mij aan dat de komende weken vrijwel enkel positief nieuws wordt gebracht.
Iedereen leest dus weer positieve nieuwsberichten over iPhone 4 en zal er dus wel 1 willen hebben.
Dit komt op mij over als de 'It's not a bug! It's a feature!'-redenering.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:31 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Met persberichten waarschijnlijk (en dus de conferentie morgen.) Was waarschijnlijk ook de reden dat Apple in het begin niet echt bezig was met het oplossen van het probleem. Nu wordt sinds een halve week ofzo in de mainstream media over de iPhone 4 gesproken en Apple heeft direct een persconferentie belegd om uitspraken te doen over die problemen. Alles wat Apple dan ook de komende weken doet mbt de iPhone 4 wordt in alle media gepubliceerd (en zij hebben dus niets over die "vage" brieven van Jobbs en enkele andere reacties van Apple) en neem maar van mij aan dat de komende weken vrijwel enkel positief nieuws wordt gebracht.
Iedereen leest dus weer positieve nieuwsberichten over iPhone 4 en zal er dus wel 1 willen hebben.
Bekijk het eens niet vanuit je eigen ogen maar die van de gemiddelde consument die niet op Fok! en Tweakers komt, die heeft waarschijnlijk wel gehoord dat er een iPhone 4 kwam maar weet waarschijnlijk helemaal niet wat het verder is. Zij zullen dan ook gewoon bij hun andere smartphone blijven of bij hun oude iPhone. Het gaat nu niet om het merk iPhone, maar om iPhone 4. De publiciteit die de iPhone 4 nu krijgt is gewoon onbetaalbaar, het kost normaal miljarden dollars om dezelfde publiciteit via de mainstream media te krijgen en nu krijgt Apple dat gewoon gratis. De gewone consument gaat nu meer info opzoeken over de iPhone 4 en ziet dat het wel een mooi dingetje is, vooral als ze dan even later in het nieuws van 20.00 uur horen dat de problemen verleden tijd zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:49 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Dude, je loopt 1 stap achter. Het merk Iphone wás al heel sterk. Volgens Apple het best verkopende product ooit direct na de launch. Al het nieuws wat nu in de media komt gaat over problemen met de Iphone. Of de problemen nou zijn opgelost of nog moeten worden hersteld, Iphone wordt nu gekoppeld aan ontvangstproblemen door veel mensen en een persco zal dit beeld alleen maar versterken.
Went snel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:21 schreef Dandilion het volgende:
ik heb vandaag mij iphone binnen!!! :-) wel even wennen hoe alles werkt :-)
Waar heb je die vandaan gehaald? UK?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:21 schreef Dandilion het volgende:
Welke? iPhone 4?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:21 schreef Dandilion het volgende:
Nee, de normale consument leest dit op TT101, vertelt dit aan zijn hele kennissenkring en heeft te weinig interesse om nog verder te zoeken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bekijk het eens niet vanuit je eigen ogen maar die van de gemiddelde consument die niet op Fok! en Tweakers komt, die heeft waarschijnlijk wel gehoord dat er een iPhone 4 kwam maar weet waarschijnlijk helemaal niet wat het verder is. Zij zullen dan ook gewoon bij hun andere smartphone blijven of bij hun oude iPhone. Het gaat nu niet om het merk iPhone, maar om iPhone 4. De publiciteit die de iPhone 4 nu krijgt is gewoon onbetaalbaar, het kost normaal miljarden dollars om dezelfde publiciteit via de mainstream media te krijgen en nu krijgt Apple dat gewoon gratis. De gewone consument gaat nu meer info opzoeken over de iPhone 4 en ziet dat het wel een mooi dingetje is, vooral als ze dan even later in het nieuws van 20.00 uur horen dat de problemen verleden tijd zijn.
Het imago onder de tweakers is nu misschien wat slechter, maar op die doelgroep worden niet de grote winsten gemaakt die bij de mainstream gemaakt worden.
Back-up maken zeker?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:41 schreef Dandilion het volgende:
ik was met i tunes bezig en nou moest ie opeens herstellen :S
We zullen zien, de normale consument is niet zoals jij dat beschrijftquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, de normale consument leest dit op TT101, vertelt dit aan zijn hele kennissenkring en heeft te weinig interesse om nog verder te zoeken.
Over een jaar zal hij die iPhone nog steeds associëren met slechte ontvangst. Dus ik zie niet in hoe dit positieve reclame is.
Als je nou 1 pagina terug had gekeken Einstein, dan had je deze link gezien:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:23 schreef o.us het volgende:
Is mijn iPhone 3GS nieuwe bootrom met iOS4.0 al te jailbreaken?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:32 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Als je nou 1 pagina terug had gekeken Einstein, dan had je deze link gezien:
http://www.redmondpie.com(...)rom-with-sn0wbreeze/
Wat ben je nou voor een mod dan.
Ja, daar wacht ik ook op. Hij schijnt al te bestaan en zou vlak na de release van 4.0.1 worden uitgebracht. Ben dus ook zeer benieuwd of we de komende dagen daadwerkelijk wat gaan horen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb mijn 3.1.2 SHSH-blobs niet dus dat werkte niet. Het is blijkbaar dan wachten wanneer 4.0.1 / 4.1 uitkomt want dan komt de nieuwe Spirit uit.
Dus wat je probeert te zeggen is dat de iPhone 4 volgende week te koop zal zijn in Nederland, officieel, bij T-Mobile?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:59 schreef Stommerik het volgende:
Net t-mobile aan de lijn. Bij die mevrouw was het niet anders dan dat volgende week de iPhone 4 bij hen te krijgen was.Ze hebben er training in gehad.
Nee, hij zegt dat een mevrouw aan de lijn bij t-mobile de training heeft gehad en zegt dat ze volgende week te verkrijgen zijn. Das overigens precies wat er staat wat bij zegtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:10 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dus wat je probeert te zeggen is dat de iPhone 4 volgende week te koop zal zijn in Nederland, officieel, bij T-Mobile?
Dus wat je probeert te zeggen is dat hij volgende week te verkrijgen is ja?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:05 schreef Stommerik het volgende:
Volgens die mevrouw is hij volgende week te verkrijgen ja
Zouquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:05 schreef Stommerik het volgende:
Volgens die mevrouw is hij volgende week te verkrijgen ja
Zou fijn zijn idd...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Weet iemand of de persconferentie ook zometeen life te volgen is?
Tnxquote:
Zo te merken wordt het event alleen niet gestreamdquote:
quote:"The iPhone 4 is perhaps the best product we've ever made at Apple. We've sold well over 3 million since we launched it 3 weeks ago. It's been judged the number 1 smartphone..."
Nogmaals: heb jij een iPhone 4 en kun je het repliceren? Ik kan het niet repliceren en bij Engadget viel het ook allemaal behoorlijk meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:17 schreef jpjedi het volgende:
Eigenlijk best brutaal en ik hoop niet dat dit gaat backfiren..
Ik kan het repliceren maar hij valt maar 1 streepje terug. Echter ik werk in een stalen kantoor en heb daar minimale ontvangst. Mijn 3gs heeft dan nog net ontvangst waar mijn iphone4 soms wegvalt. Lijkt net tikkeltje slechter in ontvangst.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nogmaals: heb jij een iPhone 4 en kun je het repliceren? Ik kan het niet repliceren en bij Engadget viel het ook allemaal behoorlijk mee
Oh dear...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:30 schreef eleusis het volgende:
Iedereen die klaagt krijgt een gratis bumper
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ga ik jullie nog lekker twee weken lang lekker maken....
wat is dan de oplossing? die bumper of bedoel je wat anders?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:30 schreef Qunix het volgende:
Tot september gratis hoes....
Dus er is wel degelijk een probleem en ze hebben al een oplossing.
Apple geeft daar nooit informatie over vrij, maar een isolerende coating ligt voor de hand... Dat zou waarschijnlijk zelfs onzichtbaar kunnen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat is dan de oplossing? die bumper of bedoel je wat anders?
Ze geven tot 30 september een hoesje en daarna niet meer, ze zullen dus vanaf 30 september wel iets van een coating hebben o.i.d?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat is dan de oplossing? die bumper of bedoel je wat anders?
Was het niet beter geweest als hij daar wat duidelijker over was geweest?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ze geven tot 30 september een hoesje en daarna niet meer, ze zullen dus vanaf 30 september wel iets van een coating hebben o.i.d?
Lijkt me niet... Als je aankondigt in de toekomst iets te gaan wijzigen, gaat je verkoop naar 0 omdat iedereen dan wacht op het nieuwe model. Dat is commerciële zelfmoord.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Was het niet beter geweest als hij daar wat duidelijker over was geweest?
Nu is er nog steeds onduidelijkheid behalve dat iedereen er zo'n gratis autoband om mag leggen.
Kopen voor die tijd dus maarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
Nouja tot 30 sept een hoesje, maar wie zegt dat erna echt een oplossing is?
Ik vermoed toch dat het bij de iPhone 4 erger is... Er zijn ook tests gedaan (o.a. door Anandtech) waarbij puur naar het rauwe signaalniveau, dus niet naar de bar display, is gekeken... Daar bleek de iPhone 4 beter te ontvangen, maar ook gevoeliger te zijn voor het vasthouden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:48 schreef WSquater het volgende:
Ik vind dat Apple het netjes aanpakt en het klopt wel dat meer telefoons dit hebben. Bij de iPhone leek het gewoon erger vanwege foute weergave.
Bumpers zijn voor mensen die eigenlijk geen geld hebben voor een iPhone.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:48 schreef WSquater het volgende:
Ik vind dat Apple het netjes aanpakt en het klopt wel dat meer telefoons dit hebben. Bij de iPhone leek het gewoon erger vanwege foute weergave. En 30 juli release en gratis bumpers. Vind ik toch wel netjes.
Uit al die tests kwam juist dat de iPhone 4 een minder goed signaal hadden, maar er juist wel zonder problemen aan vast hield en dat de gesprekskwaliteit goed bleef.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:51 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik vermoed toch dat het bij de iPhone 4 erger is... Er zijn ook tests gedaan (o.a. door Anandtech) waarbij puur naar het rauwe signaalniveau, dus niet naar de bar display, is gekeken... Daar bleek de iPhone 4 beter te ontvangen, maar ook gevoeliger te zijn voor het vasthouden.
Maar ook dBm signaalniveau is maar een 'surrogate outcome', waar het echt om gaat is, of je er last van hebt door afgebroken gesprekken of tragere data. Ik denk dat dat alleen gebeurt als het signaal toch al erg zwak is. Is het signaal goed, dan merk je het verschil niet. Maar dit is lastig te onderzoeken.
Wat hier staat is hoeveel verkochte iPhones teruggebracht worden. Niet wat het rendement van je investering isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:23 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt meer op een persco voor investors... Bezorgde (potentiële) klanten hebben hier toch niets aan?
Zo, ik ben overstag.quote:Estimated Shipping: 06 Aug, 2010
Estimated Delivery: 13 Aug, 2010
Ik verwacht dat T-Mobile alleen met abonnement verkoopt, en die heb ik al bij ze lopen. Ik wil graag een los toestel, zodat ik wat flexibeler ben in verlengingen, of dat ik bijvoorbeeld *volgende* zomer een 1-jaarscontract met de iPhone 5 (of hoe die ook gaat heten) kan afsluiten, en zo mijn contract kan synchroniseren met de Apple releasekalender.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:25 schreef WSquater het volgende:
[..]
Nou, dan kan je beter een gokje bij T-Mobile wagen op 30 juli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |