abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:51:05 #76
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_84040471

Er was alweer een nieuwe dus .
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:54:47 #77
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_84040666
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef RvLaak het volgende:
En er is een JB voor de iPhone 3GS nieuwe bootrom & de iPhone 4

Feyenoord Rotterdam
pi_84041899
Begint iemand hier al te twijfelen of Apple wel de juli launch haalt voor Nederland? Ik wel...
pi_84045677
Ik heb een iPhone gejailbreakt en unlocked. Wanneer ik mijn Telfort simkaart in de telefoon stop, wordt deze door de iPhone herkend als 'NL KPN' (dat staat boven in het scherm naast het icoontje van de verbindingskwaliteit). Klopt dit, is Telfort een dochteronderneming van KPN oid?
pi_84045912
Telfort gebruikt het KPN-netwerk, dus het klopt!
pi_84046180
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:36 schreef Viezze het volgende:
Telfort gebruikt het KPN-netwerk, dus het klopt!
Dankje!
pi_84046904
Ik heb mijn iPhone 4 Switcheasy Nude transparent binnen. Valt me alles mee! Zit ook een nette screenprotector voor de voorkant bij en dopjes voor aan de onderkant en in de headphoneplug.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_84049680
En heb je er geen mooie foto's bij?
pi_84049905
Zijn inderdaad mooie dunne dingen die Switcheasy dingen, zou ik de volgende keer denk ik ook voor kiezen icm een screenprotector ipv een bodyguardz shield oid, die gaat er naar verloop van tijd toch wat lelijker uitzien... Stof dat onder de hoekjes blijft zitten, die daardoor weer los gaan laten etc...

[ Bericht 0% gewijzigd door chiren op 14-07-2010 16:10:17 ]
(Y)
pi_84049908
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:59 schreef WSquater het volgende:
En heb je er geen mooie foto's bij?
Zal ik ze even maken?
pi_84050625
quote:
Your item, posted on 13/07/10 with reference, has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.
Ja, lekker: nu kan ik hem dus niet meer volgen, want dat reference nummer werkt niet bij TNT
Calmer than you are
pi_84050667

Heeft iemand overigens tips hoe ik dit plakprotectors er normaal op kan krijgen?
Bodyguardz werken met een vloeistof waardoor je heel makkelijk de belletjes weg kan krijgen; deze hebben dat niet. Wil niet wéér een telefoon met van die luchtbellen er onder. Dat heb ik al vijf keer gehad ofzo.
pi_84050723
Ik zie in ieder geval al wel dat ik ze niet hier er op ga plakken, stoffige bende.
pi_84050841
Vloeistof van BodyGuardz is een babyshampoo+water oplossing (weet niet welke verhouding, gok een 1/10 ofzo), ipv die squeegee card of hoe de fuck dat ding ook heet, kun je een pinpas gebruiken
(Y)
pi_84051516
Inderdaad met een pinpas tegen het scherm aan duwen, als je dat goed doet (is nog best moeilijk) kan heb je geen luchtbelletjes..
pi_84052071
Nu wil ik de iPhone zelf ook.
Zal me benieuwen wanneer dat ding komt. Ik hoopte eerst op 2 of 5 juli.
pi_84052106
het is altijd wat lelijk in het begin, maar de vloeistof en kleine luchtbelletjes die evt achterblijven verdampen ook weer na 72 uur.. Vooral bij een screenprotector kan weinig fout gaan, de achterkant is altijd het meest kutte maar dat hoeft niet meer met die Switcheasy
(Y)
pi_84052961
@chiren dat klopt, maar dat is vooral bij die bodyguardz, omdat je die met vochtig spul er op plakt. Deze stickers moet je gewoon in één keer goed hebben en bij mij zijn er tot nu toe altijd belletjes overgebleven.
pi_84054520
Ik heb eindelijk voor een prikkie een iphone op de kop weten te slaan. Alleen nu wil ik graag met HI op internet. Nu heb ik de volgende site daar over gevonden. http://qelp.hi.nl/Apple/i(...)andmatig-instellen/5 alleen in dat scherm staan totaal andere knopjes. Namelijk "Schakel 3G in" "Mobiel data (in of uitschakelen)" Dataroaming (in of uitschakelen)" VPN (kan ik dingen instellen)" en "WIFI"

maar nergens zie ik APN of EDGE staan. Weet iemand hoe ik mijn internet werkend krijg?
pi_84055396
Welke telefoon heb je? De 2G ofzo?
APN/EDGE heb je ook niet in Nederland. Wel GPRS en 3G.
Alleen 3G werkt weer niet op de iPhone 2G.
pi_84055620
heb een 3G met os 4.0. Volgens de bovenstaande site van HI moet ik iets bij APN aanpassen. Alleen dat kan ik nergens vinden. Hoe los ik dat op?

wil graag op internet met m'n telefoon.
pi_84061060
Ik wil mijn iphone jailbreaker maar draai iOS4, moet ik wachten of kan ik ook terug naar een oudere versie?
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
als ik later groot ben wil ik net zo worden als guus
pi_84062107
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:55 schreef Guus_Geluk het volgende:
Ik wil mijn iphone jailbreaker maar draai iOS4, moet ik wachten of kan ik ook terug naar een oudere versie?
Je kunt ook OS4 gewoon jailbreaken. Google op Cydia en Redsn0w
pi_84062175
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Je kunt ook OS4 gewoon jailbreaken. Google op Cydia en Redsn0w
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
als ik later groot ben wil ik net zo worden als guus
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 14 juli 2010 @ 22:16:57 #100
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_84068460
quote:
"It looks like the iPhone 4 might be their Vista, and I'm okay with that," said Kevin Turner, Microsoft's chief operating officer, in a keynote speech at Microsoft's Worldwide Partner Conference (WPC), which runs through Thursday in Washington, D.C.
http://www.macrumors.com/(...)ight-be-their-vista/

Microsoft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')