Kijk hier eens:quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:44 schreef Stienn het volgende:
Ik heb eindelijk voor een prikkie een iphone op de kop weten te slaan. Alleen nu wil ik graag met HI op internet. Nu heb ik de volgende site daar over gevonden. http://qelp.hi.nl/Apple/i(...)andmatig-instellen/5 alleen in dat scherm staan totaal andere knopjes. Namelijk "Schakel 3G in" "Mobiel data (in of uitschakelen)" Dataroaming (in of uitschakelen)" VPN (kan ik dingen instellen)" en "WIFI"
maar nergens zie ik APN of EDGE staan. Weet iemand hoe ik mijn internet werkend krijg?
quote:I hope they hold the press conference the right way.
quote:
Dat was ook precies wat ze aan hadden gegeven trouwens.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Zei ik toch, Appple verschuilt zich door de visuele weergave aan te passen.
Dat stond ook al in hun PR-bericht. Maar goed, dit lijkt me niet genoeg om de kritiek af te wenden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Zei ik toch, Appple verschuilt zich door de visuele weergave aan te passen.
En hij stapt van het podium af.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:00 zei Steve Jobs het volgende:
"We hebben er genoeg van. We stoppen met de iPhone! Jullie lopen alleen maar te zeiken, elkaar na te praten, gierig te doen om een bumper, koop maar lekker een HTC. Ik heb geld zat, we maken die iPhone om jullie een plezier te doen hoor, genoeg andere merken toch, ook allemaal heel mooi (steve's uitdrukking). Dus jongens daar vooraan van Engadget, CR en de mensen van Gizmodo thuis, veel succes met de bezoekersaantallen. De mensen thuis met de iPhone 4, bewaar hem goed, jullie hebben een collectersitem, wordt veel geld waard. Oh en de kneuzen die hem op de grond hebben gegooid of uit elkaar gehaald... (steve's uitdrukking
). (Steve pakt zijn iPhone 4 en belt via facetime Eric Schmidt) Eric hoe bevalt je telefoon? Ja geniet er maar van, want volgende keer heb je een Android. Mazzel
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, iPhone 4 is binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu eerst ff een simkaart verknippen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, iPhone 4 is binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heb je ervoor betaald? Via de UK toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, iPhone 4 is binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat voor vage link?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:46 schreef Skv het volgende:
Wie snel een iPHone 4 wil reserveren, mag gebruik maken van de link die ik toegemailt kreeg van iphoned.nl
http://t.ymlp173.com/jhhavamjsarauqqwadaujbus/click.php
Personal invite-iets uit een mailtje die ik kreeg van iphoned. Had me daar een paar weken geleden aangemeld om in te kunnen schrijven zodra er iets te reserveren zou zijn. Sta echter al hoog bij T-Mobile, dus heb 'm niet nodig. Feel free to use it, anders blijft ie maar gewoon staan.quote:
Het is een redirect naar http://www.iphoned.nl/out/belsimpel-iphone4 . Je kunt er veilig op klikken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef eleusis het volgende:
Klinkt betrouwbaar, ik ga er direct op klikken.
iPhone 4 is ontieglijk rap, heeft een geweldig scherm en de death grip valt bij mij enorm mee. In de studeerkamer zakt ie naar 1-2 streepjes; in de woonkamer totaal niet. En het gesprek bij 1-2 streepjes was in de drie gesprekken tot op heden kraakhelder.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:37 schreef Skv het volgende:
Nou hup, Walter_Sobchak, post je eerste ervaringen eens!
Mooi om te horen, ik wacht denk ik op een tweede of derde batch.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
iPhone 4 is ontieglijk rap, heeft een geweldig scherm en de death grip valt bij mij enorm mee. In de studeerkamer zakt ie naar 1-2 streepjes; in de woonkamer totaal niet. En het gesprek bij 1-2 streepjes was in de drie gesprekken tot op heden kraakhelder.
En de 3G snelheden bij de 'death grip' ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
iPhone 4 is ontieglijk rap, heeft een geweldig scherm en de death grip valt bij mij enorm mee. In de studeerkamer zakt ie naar 1-2 streepjes; in de woonkamer totaal niet. En het gesprek bij 1-2 streepjes was in de drie gesprekken tot op heden kraakhelder.
Voorlopig is het enige wat je merkt van de "death grip" dus de weergave van het bereik?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Op wat voor manier houd je hem dan vast? En hoe voelt hij aan vergeleken met de 3GS, hogere kwaliteit, beter afwerking? En het probleem met de sensor aan de voorkant, heb je daar ook last van, dat het scherm aan blijft bij het bellen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Niet waarquote:
Nee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:37 schreef WSquater het volgende:
Waarom verwacht iedereen dat de hele persconferentie over de antenne gaat? Ze kunnen net zo goed iets zeggen van: "And we believe that we did a magical piece of software engineering: we believe iOS 4.0.1 fixes the antenna issue" en daarna wat info vertellen over wanneer de iPhone 4 in Nederland, Belgie etc. wordt gelanceerd.
Hier gebeurt dus echt niets bijzonders qua snelheid.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
En de 3G snelheden bij de 'death grip' ?
Zou je eens willen testen wat er gebeurt met de speedtest app?
Niets bijzonders, behalve dan dat je ping 10x zo hoog wordtquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hier gebeurt dus echt niets bijzonders qua snelheid.
Zonder death grip
[ afbeelding ]
Met death grip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
If anything, is ie met de death grip nog sneller. Ik heb ook geen enkel probleem met bellen en ik houd hem toch echt vast zoals je dat niet zou moeten doen....
Je houdt hem in je rechterhand, maar de deathgrip is in je linkerhand.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hier gebeurt dus echt niets bijzonders qua snelheid.
Zonder death grip
[ afbeelding ]
Met death grip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
If anything, is ie met de death grip nog sneller. Ik heb ook geen enkel probleem met bellen en ik houd hem toch echt vast zoals je dat niet zou moeten doen....
Scherp. Voor jou danquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:23 schreef kadeya het volgende:
[..]
Je houdt hem in je rechterhand, maar de deathgrip is in je linkerhand.
Dank! Ik wist wel dat er niks aan de hand was, maar je hebt haters en napraters.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Scherp. Voor jou dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, ik kan niet inschatten wat anderen ervaren, maar ik (net als een hoop op Engadget) heb echt nergens last van.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:36 schreef kadeya het volgende:
[..]
Dank! Ik wist wel dat er niks aan de hand was, maar je hebt haters en napraters.
Snelheid en ping zien er goed uit, het lijkt erop dat er niks aan de hand is?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Scherp. Voor jou dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo zouden ze die informatie niet mogen brengen. Dat consumentenorgaan heeft toch aangetoond dat bijna elke iPhone4 signaalverlies heeft door de death grip?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:40 schreef kadeya het volgende:
Tja, toch blijven ze maar doorgaan. Check dit bericht weer:
http://www.engadget.com/2(...)ed-about-iphone-4-a/
Nog leuker is het plaatje erbij... (let op ontvangst)
Zo dus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze die informatie niet mogen brengen. Dat consumentenorgaan heeft toch aangetoond dat sommige iPhone4's signaalverlies hebben door de death grip?
Alleen hebben de meeste toestellen het niet. Laat Apple maar uitzoeken waarom. Wellicht horen we er morgen over maar doodzwijgen is ook geen optie.
Handig hoe je dat artikel over de testen van de iPhone4 nou juist vergat. Juist dat toonde aan dat er wel degelijk problemen waren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:08 schreef kadeya het volgende:
[..]
Zo dus.
En heb je dat bericht wel gelezen. Er is helemaal geen bron, ja iemand. Iemand die beweert dat een Apple-engineer dit al heeft gemeld bij de directie. Ja zo kan iedereen met berichten komen. En ja dat gebeurt ook.
Nog zo'n leuke:
http://www.engadget.com/2(...)mith_inpage_engadget
Ze zouden berichten verwijderen omdat het over het signaalverlies gaat. Oh ja heb je het gechecked? Ik wel: http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2503228&tstart=30
http://www.engadget.com/2(...)ed-about-iphone-4-a/quote:Bloomberg: Apple engineer was concerned about iPhone 4 antenna early on
Dan eerder max ipv minquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:59 schreef eleusis het volgende:
numBars = min(3, numBars);
barDisplay->update(numBars);
Ah, meteen ff binnenhalen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:51 schreef Breuls het volgende:
iOS 4.0.1 is uit. iTunes is nu 305 MB aan het downen. Het venstertje met update-info gaf alleen het streepjesding als verbeterpunt aan.
Oh shitquote:
quote:Voor en na... #streepjesupdate #iPhone4 #naar #iOS4.0.1
http://twitpic.com/25kg2x
http://twitpic.com/25kg3r
Weet iemand of de redsn0w JB werkt op alle 3GS iphones? (oude en nieuwe bootroms) en moet ie al een keer zijn ge-JB'd of maakt dat niet uit?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Voor die JB (redsnow) voor de nieuwe 3GS bootrom moet je telefoon al eerder eens zijn ge-JB'd toch?
Want dan wacht ik maar even op spirit 2.
Toepasselijke naamquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:38 schreef Stommerik het volgende:
Mensen ik zit met een groot probleem.
Ik heb de iPhone 3GS met ios4. Morgen gaat mijn abbo in van KPN en ik kan hem nu dus niet jailbreaken en unlocken of wel? Ik heb windows en geen dingen opgeslagen van eerdere firmware.
Please help mijAnders ben ik vanaf morgen 'onbereikbaar' haha thnx alvast
Hier hetzelfde.....quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:38 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Weet iemand of de redsn0w JB werkt op alle 3GS iphones? (oude en nieuwe bootroms) en moet ie al een keer zijn ge-JB'd of maakt dat niet uit?
Viel mij niet eens opquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef eleusis het volgende:
Het eerste barretje is in ieder geval groterGratis meer bereik.
www.iphoneclub.nlquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef Stommerik het volgende:
[..]
Achteraf wel ja
Maar heb je antwoord?
Geen redsn0w, maar snowbreeze: http://www.redmondpie.com(...)rom-with-sn0wbreeze/quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:38 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Weet iemand of de redsn0w JB werkt op alle 3GS iphones? (oude en nieuwe bootroms) en moet ie al een keer zijn ge-JB'd of maakt dat niet uit?
19.00 uur Nederlandse tijd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:06 schreef Breuls het volgende:
Weet iemand hoe laat de persconferentie is?
waarschijnlijk een jaar na de 4Gquote:
Allright, ga ik rond die tijd de sites wel checken.quote:
Idd... Hele iPhone site van T-mobile is weg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef WSquater het volgende:
Nou, ik zie niet veel goeds gebeuren morgen. Ik zie het al helemaal voor me dat Apple meldt dat de july launch wordt verplaatst naar begin augustus. Zeker nu het niet meer op de T-Mobile website staat.
Blegh, ben ik nog aan het werk..quote:
Ik bedoelde dat ze hem van de homepage hebben afgehaald. Niet dat de sites weg waren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Breuls het volgende:
De iPhone 4 pagina's van T-Mobile zijn er nog wel, maar vanaf de homepage wordt alleen naar de 3G pagina's verwezen. Je kunt ze dus moeilijk vinden.
Misschien heeft T-Mobile besloten of gehoord dat 't 'm voorlopig niet wordt, en daarom de pagina's uit de roulatie gehaald.
Dan zou het wel een achterlijk zooitje trekzakken zijn. Ik zit nu al meer dan een maand met mijn 3G-kaartje een oude telefoon omdat ik die iPhone 4 wilde hebben. Gaan ze alles uitstellenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Breuls het volgende:
De iPhone 4 pagina's van T-Mobile zijn er nog wel, maar vanaf de homepage wordt alleen naar de 3G pagina's verwezen. Je kunt ze dus moeilijk vinden.
Misschien heeft T-Mobile besloten of gehoord dat 't 'm voorlopig niet wordt, en daarom de pagina's uit de roulatie gehaald.
Steve Jobbs lacht werkelijk waar zijn lul uit zijn broek, overal wordt nu gesproken over de iPhone 4 terwijl die reclame in de mainstream media Apple geen cent kost (dit staat wel los van de eventuele problemen met de iPhone 4)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:58 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet waarom dit Teletekst waardig is..
En; Iphone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |