Wat is dat voor vage link?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:46 schreef Skv het volgende:
Wie snel een iPHone 4 wil reserveren, mag gebruik maken van de link die ik toegemailt kreeg van iphoned.nl
http://t.ymlp173.com/jhhavamjsarauqqwadaujbus/click.php
Personal invite-iets uit een mailtje die ik kreeg van iphoned. Had me daar een paar weken geleden aangemeld om in te kunnen schrijven zodra er iets te reserveren zou zijn. Sta echter al hoog bij T-Mobile, dus heb 'm niet nodig. Feel free to use it, anders blijft ie maar gewoon staan.quote:
Het is een redirect naar http://www.iphoned.nl/out/belsimpel-iphone4 . Je kunt er veilig op klikken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef eleusis het volgende:
Klinkt betrouwbaar, ik ga er direct op klikken.
iPhone 4 is ontieglijk rap, heeft een geweldig scherm en de death grip valt bij mij enorm mee. In de studeerkamer zakt ie naar 1-2 streepjes; in de woonkamer totaal niet. En het gesprek bij 1-2 streepjes was in de drie gesprekken tot op heden kraakhelder.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:37 schreef Skv het volgende:
Nou hup, Walter_Sobchak, post je eerste ervaringen eens!
Mooi om te horen, ik wacht denk ik op een tweede of derde batch.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
iPhone 4 is ontieglijk rap, heeft een geweldig scherm en de death grip valt bij mij enorm mee. In de studeerkamer zakt ie naar 1-2 streepjes; in de woonkamer totaal niet. En het gesprek bij 1-2 streepjes was in de drie gesprekken tot op heden kraakhelder.
En de 3G snelheden bij de 'death grip' ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
iPhone 4 is ontieglijk rap, heeft een geweldig scherm en de death grip valt bij mij enorm mee. In de studeerkamer zakt ie naar 1-2 streepjes; in de woonkamer totaal niet. En het gesprek bij 1-2 streepjes was in de drie gesprekken tot op heden kraakhelder.
Voorlopig is het enige wat je merkt van de "death grip" dus de weergave van het bereik?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Op wat voor manier houd je hem dan vast? En hoe voelt hij aan vergeleken met de 3GS, hogere kwaliteit, beter afwerking? En het probleem met de sensor aan de voorkant, heb je daar ook last van, dat het scherm aan blijft bij het bellen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Niet waarquote:
Nee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:37 schreef WSquater het volgende:
Waarom verwacht iedereen dat de hele persconferentie over de antenne gaat? Ze kunnen net zo goed iets zeggen van: "And we believe that we did a magical piece of software engineering: we believe iOS 4.0.1 fixes the antenna issue" en daarna wat info vertellen over wanneer de iPhone 4 in Nederland, Belgie etc. wordt gelanceerd.
Hier gebeurt dus echt niets bijzonders qua snelheid.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
En de 3G snelheden bij de 'death grip' ?
Zou je eens willen testen wat er gebeurt met de speedtest app?
Niets bijzonders, behalve dan dat je ping 10x zo hoog wordtquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hier gebeurt dus echt niets bijzonders qua snelheid.
Zonder death grip
[ afbeelding ]
Met death grip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
If anything, is ie met de death grip nog sneller. Ik heb ook geen enkel probleem met bellen en ik houd hem toch echt vast zoals je dat niet zou moeten doen....
Je houdt hem in je rechterhand, maar de deathgrip is in je linkerhand.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hier gebeurt dus echt niets bijzonders qua snelheid.
Zonder death grip
[ afbeelding ]
Met death grip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
If anything, is ie met de death grip nog sneller. Ik heb ook geen enkel probleem met bellen en ik houd hem toch echt vast zoals je dat niet zou moeten doen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |