Ik begin het me sterk af te vragen. Werk zelf bij een telecomzaak en we kregen vandaag te horen dat er nog geen exact leverdatum bekend is. Ik vermoed dat Apple met leveringsproblemen zit en dat we nog wel eens pech kunnen hebben en moeten wachten tot augustus. Maar voor mij is het ook maar gissen en we zullen het wel zien..quote:
Maar hebben ze dat ding op voorraad dan in de UK? Want als je hem daar online besteld wordt hij ook pas in augustus geleverd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:20 schreef Breuls het volgende:
Anders de mijne wel.
Maar als het augustus wordt, wordt een tripje UK misschien weer een betere optie.
Geen idee. Dat is ook nog zo'n afweging; kan ik wel op de bonnefooi naar de overkant vliegen, een winkel inlopen en geluk hebben?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef kadeya het volgende:
[..]
Maar hebben ze dat ding op voorraad dan in de UK? Want als je hem daar online besteld wordt hij ook pas in augustus geleverd.
Nummer opzoeken van de betreffende zaak en bellen? Engels moet wel lukken lijkt mequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is ook nog zo'n afweging; kan ik wel op de bonnefooi naar de overkant vliegen, een winkel inlopen en geluk hebben?
Dat twit berichtje is het bewijs?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef RvLaak het volgende:
En er is een JB voor de iPhone 3GS nieuwe bootrom & de iPhone 4
nee, maar als je wat verder had gekeken op zijn account , had je een iPhone4 met Cydia geïnstalleerd gezien.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo. iPhone is al onderweg van UK naar NL
gaan die dingen nog steeds voor >300?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:42 schreef chiren het volgende:
Koop mijn prachtige witte 100% in nieuwstaat verkerende iPhone 3GS 16GB (met garantie?)
[TK] iPhone white 3GS T-Mobile 16GB
Ik ga half augustus naar Italie en wil dan de 4 halen, simlockvrij
Nou, een normale met gebruikerssporen en zonder garantie gaat nog wel eens weg voor 300-350 ja, is altijd nog bijna de helft van een iPhone4quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
gaan die dingen nog steeds voor >300?
Lijkt me dat iedereen toch weet dat de iPhone4 eraan komt? Waarom dan in godsnaam zo veel betalen voor een 3GS?
Veel is relatief, het is nog altijd een stuk minder dan je voor een nieuwe 4 zou moeten betalen, zowel los als met abonnement in totaalquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
gaan die dingen nog steeds voor >300?
Lijkt me dat iedereen toch weet dat de iPhone4 eraan komt? Waarom dan in godsnaam zo veel betalen voor een 3GS?
Ze moeten wel.. De antenne-issue is echt een PR-nachtmerrie. Letterlijk iedereen qua vrienden en collega's die ik spreek, wil wachten met de aanschaf, of kijken naar een HTC, vanwege die antenne...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
Geruchten, maar zou mooi zijn.
rumors-of-new-iphone-4s-with-non-conductive-antennas/
is-apple-silently-fixing-the-iphone-4-antenna-issue//
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |