quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:50 schreef Mkr het volgende:Zeikerd.
Bij ProAssist altijd goed geholpen, zelfde dag defecte iPhone opgehaald en binnen 2 weken een nieuwe gekregen! (2x)
Vorige keer ben ik ook zonder problemen super geholpen.
Maar nu zit het verhaal dus anders.. Let op dit wordt gezellig..

-----
In februari opgebeld door T-mobile die mij een nieuwe iPhone 3GS aanboden..
Actie aangenomen en nog eens extra nagevraagd hoe het zou gaan met de verzekering.. Mij is toch netjes verteld dat dit zou worden overgezet naar de nieuwe mobiel.
Nu dus met me schade even bellen naar ProAssist..
Die weten mij netjes te vertellen dat mijn oude mobiel verzekerd is en niet de nieuwe.. En die mevrouw zegt gewoon.. We kunnen hem niet vergoeden.. Ik zeg 'Daar ga ik niet mee akkoord' en krijg gewoon te horen.. 'Pech gehad, mevrouw' Ten eerste ben ik een mevrouw en ten tweede vindt ik dit abnormaal als bedrijf om zo met je klanten om te gaan..
Dan maar bellen naar T-mobile.
Die komen met een heel verhaal op de proppen dat hun hem wel kunnen repareren maar dat is dan voor mijn kosten.. Uiteraard ga ik hier ook niet mee akkoord. Betaal tenslotte niet voor niks de verzekering elke maand..
Na lang heen en weer beschuldigen komen ze er voor uit dat het T-Mobile's schuld zou kunnen zijn.. en dat ik maar een klachenformulier moet opsturen..
Zo gaat het dus van.. 'Zorgeloos verzekerd' naar ongv.. 3~4 weken wachten in de hoop hem UBERHAUBT nog vergoed te krijgen..