abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 juli 2010 @ 14:07:43 #1
300347 MrManuel
pi_83997521
Nou sjonge jonge,

Net is me iPhone scherm kapot gegaan op het station..
Je kent ze wel die ijzeren bankjes.. Nou laat me iphone er nou net tussen blijven haken.. PATS scherm kapot..

Dus ik de verzekering bellen..
Nouja dat dacht ik tenminste.. Ik hang ondertussen nu al voor de 4e keer aan de telefoon.. Dit omdat ze na een kwartier wachten zelf ophangen.. Het is dus niet normaal hoelang ik al aan het wachten ben..

Tegenklacht:
Vorige keer dat me iPhone kapot was wel super geholpen..
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_83997580
TS kan niet normaal met zijn telefoon omgaan
pi_83997700
Ik zit nu achter een HP terwijl ik van een kopje DE geniet na het eten van een Bakker De Vries met De Ruyter er op.
pi_83997752
Je zit nu al te zeiken?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:13:21 #5
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_83997766
TS ist pwned wie eine noob
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 juli 2010 @ 14:13:56 #6
300347 MrManuel
pi_83997796
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
TS kan niet normaal met zijn telefoon omgaan
Luister.. Je zit daar met een korte broek op het bankje..
Telefoon in je zak.. Je schuift netjes op voor een oude mevrouw die ook graag wilt zitte.. En je hoort krak..

Owja nu komt het zeker door mij..
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Je zit nu al te zeiken?
Ga eens drie kwartier aan een telefoon hangen met het enige wat je hoort.
Al onze medewerkster zijn in gesprek.. een ogenblik geduld alstublieft.. En dan plots hoor je.. Tuut tuut tuut.. ¬¬
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_83997828

Falert die je bent
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:15:53 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83997889
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef MrManuel het volgende:
Dus ik de verzekering bellen..
Nouja dat dacht ik tenminste.. Ik hang ondertussen nu al voor de 4e keer aan de telefoon.. Dit omdat ze na een kwartier wachten zelf ophangen.. Het is dus niet normaal hoelang ik al aan het wachten ben..
Al minimaal 3 kwartier dus, en als je nu weer het eind van de wachttijd bereikt en ze dan zelf ophangen al minimaal een uur....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83997903
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:13 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Luister.. Je zit daar met een korte broek op het bankje..
Telefoon in je zak.. Je schuift netjes op voor een oude mevrouw die ook graag wilt zitte.. En je hoort krak..

Owja nu komt het zeker door mij..
Soberso opstaan voor oude mensen die over 1 minuut toch weer weg gaan omdat jij weigert muziek te luisteren via je oordopjes en daarom maar iedereen moet lastigvallen
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
pi_83998195
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef Rectum het volgende:
Ik zit nu achter een HP terwijl ik van een kopje DE geniet na het eten van een Bakker De Vries met De Ruyter er op.
Baas boven baas.
pi_83998316
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:13 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Luister.. Je zit daar met een korte broek op het bankje..
Telefoon in je zak.. Je schuift netjes op voor een oude mevrouw die ook graag wilt zitte.. En je hoort krak..

Owja nu komt het zeker door mij..
[..]

Ga eens drie kwartier aan een telefoon hangen met het enige wat je hoort.
Al onze medewerkster zijn in gesprek.. een ogenblik geduld alstublieft.. En dan plots hoor je.. Tuut tuut tuut.. ¬¬
Bel dan om 9uur smorgens
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_83999017
TS zegt 'me'. Derhalve verdient TS deze rampspoed. Eigen schuld, dikke etc.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:50:59 #13
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_83999395
Zeikerd.

Bij ProAssist altijd goed geholpen, zelfde dag defecte iPhone opgehaald en binnen 2 weken een nieuwe gekregen! (2x)
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_83999516
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
TS kan niet normaal met zijn telefoon omgaan
dat en:

ik tik dit nu met een logitech toetsenbord, bekijk dit op 2 samsung schermen, dit alles wordt getoont door een powercolor HD5870 die weer samen werkt met een intel processor wat weer op een gigabyte bord zit; Dit alles zit in een Coolermaster kast....
pi_83999655
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:53 schreef mschol het volgende:

[..]

dat en:

ik tik dit nu met een logitech toetsenbord, bekijk dit op 2 samsung schermen, dit alles wordt getoont door een powercolor HD5870 die weer samen werkt met een intel processor wat weer op een gigabyte bord zit; Dit alles zit in een Coolermaster kast....
haha goeien grap nog niet eerder gemaatk in deze topique
pi_83999796
ik zit op mijn asus laptop ok FOK! forum (forum.fok.nl/topic/1494411)
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:07:11 #17
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_84000234
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik zit op mijn asus laptop ok FOK! forum (forum.fok.nl/topic/1494411)
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 juli 2010 @ 15:35:09 #18
300347 MrManuel
pi_84001566
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:50 schreef Mkr het volgende:
Zeikerd.

Bij ProAssist altijd goed geholpen, zelfde dag defecte iPhone opgehaald en binnen 2 weken een nieuwe gekregen! (2x)
Vorige keer ben ik ook zonder problemen super geholpen.
Maar nu zit het verhaal dus anders.. Let op dit wordt gezellig..

-----

In februari opgebeld door T-mobile die mij een nieuwe iPhone 3GS aanboden..
Actie aangenomen en nog eens extra nagevraagd hoe het zou gaan met de verzekering.. Mij is toch netjes verteld dat dit zou worden overgezet naar de nieuwe mobiel.

Nu dus met me schade even bellen naar ProAssist..
Die weten mij netjes te vertellen dat mijn oude mobiel verzekerd is en niet de nieuwe.. En die mevrouw zegt gewoon.. We kunnen hem niet vergoeden.. Ik zeg 'Daar ga ik niet mee akkoord' en krijg gewoon te horen.. 'Pech gehad, mevrouw' Ten eerste ben ik een mevrouw en ten tweede vindt ik dit abnormaal als bedrijf om zo met je klanten om te gaan..

Dan maar bellen naar T-mobile.
Die komen met een heel verhaal op de proppen dat hun hem wel kunnen repareren maar dat is dan voor mijn kosten.. Uiteraard ga ik hier ook niet mee akkoord. Betaal tenslotte niet voor niks de verzekering elke maand..
Na lang heen en weer beschuldigen komen ze er voor uit dat het T-Mobile's schuld zou kunnen zijn.. en dat ik maar een klachenformulier moet opsturen..

Zo gaat het dus van.. 'Zorgeloos verzekerd' naar ongv.. 3~4 weken wachten in de hoop hem UBERHAUBT nog vergoed te krijgen..
[i]~ The impossible is easy![/i]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 juli 2010 @ 12:50:33 #19
300347 MrManuel
pi_84128842
Ok even een update..
Na een klachten e-mail naar ProAssist binnen 3 dagen een antwoord dat het probleem is opgelost en dat ze hun excuses aanbieden.. Dit ondanks dat het T-Mobile haar schuld is en deze klachtenbrief nog onderweg is naar T-Mobile.

Ik kan op dit moment alleen maar lof spreken over ProAssist.
Op die ene medewerker na..

Bravo ProAssist!
[i]~ The impossible is easy![/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')