quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ga ik jullie nog lekker twee weken lang lekker maken....
wat is dan de oplossing? die bumper of bedoel je wat anders?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:30 schreef Qunix het volgende:
Tot september gratis hoes....
Dus er is wel degelijk een probleem en ze hebben al een oplossing.
Apple geeft daar nooit informatie over vrij, maar een isolerende coating ligt voor de hand... Dat zou waarschijnlijk zelfs onzichtbaar kunnen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat is dan de oplossing? die bumper of bedoel je wat anders?
Ze geven tot 30 september een hoesje en daarna niet meer, ze zullen dus vanaf 30 september wel iets van een coating hebben o.i.d?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat is dan de oplossing? die bumper of bedoel je wat anders?
Was het niet beter geweest als hij daar wat duidelijker over was geweest?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ze geven tot 30 september een hoesje en daarna niet meer, ze zullen dus vanaf 30 september wel iets van een coating hebben o.i.d?
Lijkt me niet... Als je aankondigt in de toekomst iets te gaan wijzigen, gaat je verkoop naar 0 omdat iedereen dan wacht op het nieuwe model. Dat is commerciële zelfmoord.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Was het niet beter geweest als hij daar wat duidelijker over was geweest?
Nu is er nog steeds onduidelijkheid behalve dat iedereen er zo'n gratis autoband om mag leggen.
Kopen voor die tijd dus maarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
Nouja tot 30 sept een hoesje, maar wie zegt dat erna echt een oplossing is?
Ik vermoed toch dat het bij de iPhone 4 erger is... Er zijn ook tests gedaan (o.a. door Anandtech) waarbij puur naar het rauwe signaalniveau, dus niet naar de bar display, is gekeken... Daar bleek de iPhone 4 beter te ontvangen, maar ook gevoeliger te zijn voor het vasthouden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:48 schreef WSquater het volgende:
Ik vind dat Apple het netjes aanpakt en het klopt wel dat meer telefoons dit hebben. Bij de iPhone leek het gewoon erger vanwege foute weergave.
Bumpers zijn voor mensen die eigenlijk geen geld hebben voor een iPhone.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:48 schreef WSquater het volgende:
Ik vind dat Apple het netjes aanpakt en het klopt wel dat meer telefoons dit hebben. Bij de iPhone leek het gewoon erger vanwege foute weergave. En 30 juli release en gratis bumpers. Vind ik toch wel netjes.
Uit al die tests kwam juist dat de iPhone 4 een minder goed signaal hadden, maar er juist wel zonder problemen aan vast hield en dat de gesprekskwaliteit goed bleef.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:51 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik vermoed toch dat het bij de iPhone 4 erger is... Er zijn ook tests gedaan (o.a. door Anandtech) waarbij puur naar het rauwe signaalniveau, dus niet naar de bar display, is gekeken... Daar bleek de iPhone 4 beter te ontvangen, maar ook gevoeliger te zijn voor het vasthouden.
Maar ook dBm signaalniveau is maar een 'surrogate outcome', waar het echt om gaat is, of je er last van hebt door afgebroken gesprekken of tragere data. Ik denk dat dat alleen gebeurt als het signaal toch al erg zwak is. Is het signaal goed, dan merk je het verschil niet. Maar dit is lastig te onderzoeken.
Wat hier staat is hoeveel verkochte iPhones teruggebracht worden. Niet wat het rendement van je investering isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:23 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt meer op een persco voor investors... Bezorgde (potentiële) klanten hebben hier toch niets aan?
Zo, ik ben overstag.quote:Estimated Shipping: 06 Aug, 2010
Estimated Delivery: 13 Aug, 2010
Ik verwacht dat T-Mobile alleen met abonnement verkoopt, en die heb ik al bij ze lopen. Ik wil graag een los toestel, zodat ik wat flexibeler ben in verlengingen, of dat ik bijvoorbeeld *volgende* zomer een 1-jaarscontract met de iPhone 5 (of hoe die ook gaat heten) kan afsluiten, en zo mijn contract kan synchroniseren met de Apple releasekalender.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:25 schreef WSquater het volgende:
[..]
Nou, dan kan je beter een gokje bij T-Mobile wagen op 30 juli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |