hang 30-ers zijn zooo 2009quote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik wil terug!!!!Dat dertigers gebeuren bevalt me maar niks
Als ik in je tieten mag knijpen op de meet is het weer goedgemaaktquote:
Omdat. Het langzaam gepraat over niets is!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef Holyme het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom dit slowchat heet?
quickchatquote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef Holyme het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom dit slowchat heet?
Allebei?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik in je tieten mag knijpen op de meet is het weer goedgemaakt
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook geen dertig worden
Dertigers hebben verantwoordelijkheden en kinderen en SUV's enzo
quote:
Ja, allebei! Anders wil ik niet romantisch in de tuin op een matje slapen bij je!quote:
I'm inquote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deelname is geheel vrijwillig. Er vindt vooraf een pannekoekentepelkeuring plaats
Ik heb vandaag weer de oude layout.... gelukkig!!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben sneller gewendmaar de nieuwe layout is suuuuupertraag
Ik heb wel tietjes dus kn wel meedoen maar weet niet of ik wel door de keuring kom als ze nep zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deelname is geheel vrijwillig. Er vindt vooraf een pannekoekentepelkeuring plaats
En nu ben je dertig en je hebt toch een kind en verantwoordelijkheden, dus zie je wel!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Die had ik ook al toen ik 21 was, hahaha, en SUV
Nee, woman only...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA LEUK
kan ik niet meedoen
Ik wil best een keer in je ballen knijpen heur, als je je anders buitengesloten voeltquote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA LEUK
kan ik niet meedoen
De baggerlayout is ook traag. Silverquote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer de oude layout.... gelukkig!!
Oh dat wil ik dan ook welquote:Op maandag 12 juli 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil best een keer in je ballen knijpen heur, als je je anders buitengesloten voelt
Okee, wel zachtjes dan. Niet dat de blauwe plekken er in staanquote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, allebei! Anders wil ik niet romantisch in de tuin op een matje slapen bij je!
quote:
Vooruitquote:Op maandag 12 juli 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, wel zachtjes dan. Niet dat de blauwe plekken er in staan
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En nu ben je dertig en je hebt toch een kind en verantwoordelijkheden, dus zie je wel!
Ik de buttplug en de gagballquote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
I'm in![]()
Ik neem handboeien en zweepjes mee
Vooruit, dan lakken wij je nagels nog wel een keer!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ga wel op de bank zitten met m'n cola
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vooruit, dan lakken wij je nagels nog wel een keer!
Ik heb mijn handen altijd al bij me, meer heb ik niet nodig....quote:
Ik rook alleen als ik zuip...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik hoor tietknijpen![]()
En SQ, jij was gestopt met roken toch?
Ja, da ben je ook van de partij??quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik hoor tietknijpen![]()
En SQ, jij was gestopt met roken toch?
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen altijd al bij me, meer heb ik niet nodig....
()
voor huilies die vinden dat als je af en toe een paar sigaretjes rookt, je DUS niet gestopt bent wel ja.quote:
ja sterkte met mammaquote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef princess-a het volgende:
Lieve jullie![]()
Ik had ook liever dat ie gewoon langskwam en me platknuffelde, maar dit ruzie maken ga ik niet in mee, mama gaat voor
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef princess-a het volgende:
Lieve jullie![]()
Ik had ook liever dat ie gewoon langskwam en me platknuffelde, maar dit ruzie maken ga ik niet in mee, mama gaat voor
ja eeeh je denkt toch niet dat ik een kans laat voorbij gaan om even tegen je te zeurenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor huilies die vinden dat als je af en toe een paar sigaretjes rookt, je DUS niet gestopt bent wel ja.
Maar ik ben geen roker meer, ik MOET niet meer roken, ik heb mijn verslaving overwonnen, dus ik durf best te claimen dat ik gestopt ben
Wat heeft een mens nog meer nodig??quote:
Dom van mequote:Op maandag 12 juli 2010 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja eeeh je denkt toch niet dat ik een kans laat voorbij gaan om even tegen je te zeuren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bier = drank...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat heeft een mens nog meer nodig??
(oke, purol en drank... haha)
Ikke welquote:
Muahaha, ligt toch aan de leeftijd..quote:
Nee, dat was je al. Met je familiegeschiedenisquote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ikke welik vind tieten gewoon mooi. En ik ben gewoon echt hartstikke hetrooo
benk nu raar?
nee hoor, ik ook!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
benk nu raar?
Oh, kak, ik las niet goed...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bier = drank...
Ik durf slaap nog toe te voegenen geld. Enneh. Kaas
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Muahaha, ligt toch aan de leeftijd..Ik ben nog sneller
Neuh, ik teken alleenvrouwen. Als je mijn tekenblok ziet, denk je dat ik hartstikke gay ben. Terwijl ik echt geen vrouw aan hoef te rakenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
benk nu raar?
Ieuwl, neem ik worst meequote:Op maandag 12 juli 2010 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, kak, ik las niet goed...
En jaaa, kaaaaassss!!
Dat neem ik mee op de meet!! Kaasblokjes!
Kaas omnomnomnomquote:Op maandag 12 juli 2010 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, kak, ik las niet goed...
En jaaa, kaaaaassss!!
Dat neem ik mee op de meet!! Kaasblokjes!
Jaa, de hindernisbaan!!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Inclusief dronken lakken en hindernisbaan?
jouw tekeningen zijn super, daar mag niemand kwaad over sprekenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neuh, ik teken alleenvrouwen. Als je mijn tekenblok ziet, denk je dat ik hartstikke gay ben. Terwijl ik echt geen vrouw aan hoef te raken(Niets is met gay. Voor die discussie ontstaat door ijnverkeerde woordkeuze of zo)
Wat is een dag zonder kaas? Ben jij ook al zo'n kaasmonster??quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Inclusief dronken lakken en hindernisbaan?
Slaap lekker meis!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga op bed aan met Stephen King
Nighty night girls
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat is een dag zonder kaas? Ben jij ook al zo'n kaasmonster??
Nighty!!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga op bed aan met Stephen King
Nighty night girls
Dat zegt niks helaas.quote:
QFT!!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Bier, tieten, kaas, nagellak, hindernisbanen...
Ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Van die heeeeeele zachte stinkbrie....quote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Het liefst uitgelopen boerencamembert
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jouw tekeningen zijn super, daar mag niemand kwaad over spreken
Kaasquote:Op maandag 12 juli 2010 23:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Van die heeeeeele zachte stinkbrie....![]()
(kloosterkaas ofzo)
Werkquote:Op maandag 12 juli 2010 23:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kom hier morgen maar in de tuin zitten met bier!
Bier, tieten, nagellak, kaas, worst en hindernisbanen dus.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
waarom las ik klotekaasquote:Op maandag 12 juli 2010 23:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Van die heeeeeele zachte stinkbrie....![]()
(kloosterkaas ofzo)
Beschaafd... Wasda?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bier en tieten...
kom nou!
het is geen ONZmeet...
even beschaafd ja.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bier en tieten...
kom nou!
het is geen ONZmeet...
even beschaafd ja.
Dat zou goed kunnenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom las ik klotekaaszal wel door de rest van het gesprek komen ofzo
Vrouwen, tieten, bier, sigaretten, nagellak.. word steeds langerquote:
quote:
nagelwat?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vrouwen, tieten, bier, sigaretten, nagellak.. word steeds langer
Zeg, je vergeet kaasquote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vrouwen, tieten, bier, sigaretten, nagellak.. word steeds langer
quote:
Als je oud wordt, worden je ogen slechterquote:
en weer een grijze haar erbijquote:Op maandag 12 juli 2010 23:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je oud wordt, worden je ogen slechter
Een mooie titel voor een meet-topic!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:10 schreef Joysa het volgende:
Tieten, vrouwen, bier, sigaretten, nagellak, kaas, worst..
quote:
Welterusten!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef Joysa het volgende:
schatjes, ik ga mn bed in, 7u weer werken.
Welteruste!
Helemaal niks meer in huis! Alleen nog 1 glaasje wijn...quote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vodka? jenever? berenburg?
Trustenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef Joysa het volgende:
schatjes, ik ga mn bed in, 7u weer werken.
Welteruste!
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Helemaal niks meer in huis! Alleen nog 1 glaasje wijn...
Daar zou ik nog even voor in het keukenkastje kunnen kijken...quote:
Waar woont jouw huis?quote:
Wat danquote:Op maandag 12 juli 2010 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Wijn is eng, daar ga ik rare dingen van doen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar zou ik nog even voor in het keukenkastje kunnen kijken...
Da's veel te veel werk joh....quote:Op maandag 12 juli 2010 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
laten koken en dan opvangen door het te laten condenseren en as je het goed doet.... krijg je pure alcohol
Kak, te ver weg...quote:
Jij dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da's veel te veel werk joh....
[..]
Kak, te ver weg...
Ga slapen gek!!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 3 muggenbeten in mijn rechtervoet
Jij zou slapen!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 3 muggenbeten in mijn rechtervoet
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da's veel te veel werk joh....
[..]
Kak, te ver weg...
Da's waar.... maar ik dacht echt dat 2 literflessen wel zouden volstaan..quote:Op maandag 12 juli 2010 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA je moet er wat voor doen. Als je inkoopbeleid mbt drank faalt!
Té vriendelijk doen bij mensen bij wie dat niet de bedoeling was en stukken van avonden vergeten.quote:
Daar kun je van uit gaanquote:Op maandag 12 juli 2010 23:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das idd wat ver fietsen, er vanuitgaand dat je teveek op hebt om te rijden
weet je zeker dat het een mug was?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gewoon een muggenplek van 20 by 20 op mn rechterbeen. En links ook. En 12 op mn rug.Heb gewoon pilletjes gehad van de huisarts dervoor. niet normaal.
Bwhehehehehehequote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Té vriendelijk doen bij mensen bij wie dat niet de bedoeling was en stukken van avonden vergeten.![]()
* IJsdraakje kan niet zo goed tegen wijn
Kan goed hoor, muggenbulten zijn bij mij ook altijd achterlijk groot.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een mug was?
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da's waar.... maar ik dacht echt dat 2 literflessen wel zouden volstaan..dronk meer dan gepland...
misschien 2.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een mug was?
Ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehehe![]()
Dan maar weer aan de... kraakt hersens... wat was jij nou aan het drinken? Gin tonic?
gin tonic, gin cola, gin liptonice en gin cassisquote:Op maandag 12 juli 2010 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehehe![]()
Dan maar weer aan de... kraakt hersens... wat was jij nou aan het drinken? Gin tonic?
Vergeet de 7up niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gin tonic, gin cola, gin liptonice en gin cassis
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:24 schreef RenRen- het volgende:
Auw m'n kleine teen. Ik vergeet iets mee te nemen.
ik lig ook in bed. Maar warm en jeuk en vriend is nog in de badkamer enzo. Maar ik pak mijn boek wel hoor. Hatersquote:
*gaat huilen in een hoekje*quote:Op maandag 12 juli 2010 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lig ook in bed. Maar warm en jeuk en vriend is nog in de badkamer enzo. Maar ik pak mijn boek wel hoor. Haters
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lig ook in bed. Maar warm en jeuk en vriend is nog in de badkamer enzo. Maar ik pak mijn boek wel hoor. Haters
trustequote:Op maandag 12 juli 2010 23:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Deze hier gaat ook een slaapje doen.... trusten allemaal!!
Ik heb geen zonnebrand voor in n tas want die zijn meer dan 100 ml. Aftersun ook nog niet,e evn pakken.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
autan?
dat andere spul voor nadat je gestoken bent?
aftersun?
zonnebrand voor in je handtas?
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb geen zonnebrand voor in n tas want die zijn meer dan 100 ml. Aftersun ook nog niet,e evn pakken.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:43 schreef RenRen- het volgende:
Ik ook. Anders word ik om half 6 niet wakker.
Trusten
Ja! Dankjewel. Ik zal nog wel online komenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:48 schreef mirannie het volgende:
Renren, ga je morgen al weg? Heel veel plezier!!!
FIJNE VAKANTIE MOPquote:Op maandag 12 juli 2010 23:43 schreef RenRen- het volgende:
Ik ook. Anders word ik om half 6 niet wakker.
Trusten
Mooie tijd voor de afwasquote:Op maandag 12 juli 2010 23:52 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet nog afwassen. Zo maar even doen
Wij praten over van alles haha. Maar ik ben ook niet te spreken over Miss Sporty hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
Oh jullie praten helemaal niet over nagels, sorry
ik vind die lak drama!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
Wat lakt Miss Sporty lak kut zegm'n zusje had er een schattig roze lakje van gekocht dus ik dacht die doe ik even op mijn tenen
maar wat een ramp
!
Dan heb je wild gedroomd haha, wel kut zeg. En goeiemorgen zonnetjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:47 schreef Dzjonka het volgende:
ging vanavond eens vroeg slapen, maar werd na 2 uur slaap weer klaarwakker en nu is mijn lakje in de tussentijd enorm gechipt![]()
Kutavond zeg!
teruglezen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:24 schreef DeltaCephei het volgende:
Jullie gaan zo hard! *teruglezen gaat*
Sommige mensenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Morgen! Collega komt om kwart voor negen binnen en roept keihard tegen me: zoo hee, JIJ bent vroeg!net alsof ik normaal pas om 10 uur kom binnen kakken. Als je vindt dat 9 uur te laat is om te beginnen, zeg DAT dan gewoon tegen me, in plaats van het zo te verpakken
zeker na die van gisteravondquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen die een sc teruglezen zijn gek
You say that like it's a bad thing!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen die een sc teruglezen zijn gek
zolang je jezelf maar niet als lekker gek bestempeltquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
You say that like it's a bad thing!![]()
Die van mij ook!! Alleen bij de buren, en ik heb geen zin om me te douchen en aan te kleden...quote:
lindy!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die van mij ook!! Alleen bij de buren, en ik heb geen zin om me te douchen en aan te kleden...
Index wel, MyAT nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:38 schreef Lindytje het volgende:
Ah, zie ik ook de nieuwe layout eens!
Edit: en weer weg...
ik was geloof ik #1 van ONZ over het hele kalenderjaar 2008. Over sad gesprokenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:27 schreef Lindytje het volgende:
Top 100 van maandag 12 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
015. 157 Joysa
020. 147 Lindytje
En ik was pas om half 2 uit mijn nest
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was geloof ik #1 van ONZ over het hele kalenderjaar 2008. Over sad gesproken
Tnx! Veel plezier ermee allemaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Bubsel hier is jouw pakketje ook aangekomen, wederom dank voor de supersnelle service!!!
Sterkte!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
Nog zo'n traag geval hier. Straks maar eens ontbijten ofzo.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef Diconnected het volgende:
Mwehehe ik heb een kennis TD laten zien en nu wil ze allemaal OPI's hebbenze hield al van OPI, maar nu ze ze zo goedkoop kan krijgen wilt ze ook bestellen
Op mijn tenen zit het ook nog steeds...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:16 schreef AmyGrace het volgende:
Zelfs het rood-wit-blauw-oranje nog niet van m'n nagels gehaald
Zondagavond meteen oranje eraf gepoetst, gister naakte nagels maar dat interesseerde me niets!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op mijn tenen zit het ook nog steeds...
hier ook. Kreeg zelfs opmerkings van collega'squote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zondagavond meteen oranje eraf gepoetst, gister naakte nagels maar dat interesseerde me niets!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat is TNT soms toch een schijtbedrijf. Krijg net een envelop binnen met kaartje ' De inhoud van deze zending is helaas verloren gegaan, voor het geval dat er schade is ontstaan tijdens het verwerken bieden wij bij deze onze excuses aan'.
De kapotte envelop is bijgevoegd, staat er nog bij 'de afzender is onbekend'. Achterop staat duidelijk dat hij van RenRen afkomt, MET adres enzo. Schijt tnt!
Zo das mooi kut zeg, jezus.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat is TNT soms toch een schijtbedrijf. Krijg net een envelop binnen met kaartje ' De inhoud van deze zending is helaas verloren gegaan, voor het geval dat er schade is ontstaan tijdens het verwerken bieden wij bij deze onze excuses aan'.
De kapotte envelop is bijgevoegd, staat er nog bij 'de afzender is onbekend'. Achterop staat duidelijk dat hij van RenRen afkomt, MET adres enzo. Schijt tnt!
Is dat een serieuze vraag?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Willen jullie foto's van mijn helmer zien?
Is goed genoeg toch voor werk?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:45 schreef Lindytje het volgende:
Zo, ik ben naar de stad geweest, 3 schrale truitjes gekocht bij de zeeman om in te werken en 2 schrale broeken voor hetzelfde doel: 25 euro kwijt, hahahaha!!
En het pakketje van Bubsel opgehaald bij de buren en ik ben blij met mijn nieuwe lakkies! Ik zal er straks even een foto van maken voor in het gewone topic.
En foto's van helmer: ja, tuurlijk!! Ook hoe je hem hebt ingericht he?? Ga ik misschien straks ook nog wel even doen, want ik moet gaan reorganiseren...
ja, precies! Ik had laatst een redelijk nieuw truitje aan, en daar zitten nu 3 vetvlekken in....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is goed genoeg toch voor werk?
Helmer foto's in t andere topic!
Ah leuk!!!! Krijg je een verrassings pakket? Of heb je zelf wat uitgezocht?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga swappen met een meisje uit maleisië
ik heb zelf wat etude house lakjes gezocht die ik leuk vond, maar ik heb ook gezegd dat ik alles goed vindquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah leuk!!!! Krijg je een verrassings pakket? Of heb je zelf wat uitgezocht?
Ik ben ook nog bezig met een paar meiden voor een aantal lakjes. Durf die andere vrouw die al zoveel voor me heeft opgenord niet meer lastig te vallen![]()
Als alle Amerikaanse sites nou gewoon internationaal zouden shippen, was er niks aan de hand geweestis veel makkelijker
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet vanavond octopus (uit Duitsland)
Ohhh, da's stom!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn zwemmaatje heeft al haar telefoons uit staan
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet vanavond octopus (uit Duitsland)
Je gaat toch niet zeggen dat dit weer de LDI 3D was?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:20 schreef DeltaCephei het volgende:
je kan het ook anders bereiden. Dat je die zuignapjes wat minder goed zietquote:
Ik heb nog nooit iets gehoord van een kapotte envelop waar de inhoud uit is gegaan met mijn verstuurde pakketjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
Doe es ff normaal, 9 van de 10 keer scheurt de envelop door verkeerd verpakken en te lomp door de bus duwen. Dat de tnt de schuld op zich neemt terwijl ze geen schuld dragen spreekt juist voor ze
Neequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat dit weer de LDI 3D was?
Dit was de eerste foto op google die het er smerigst uitzagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan het ook anders bereiden. Dat je die zuignapjes wat minder goed zietInktvis
Zuignapjes
en toch gebeurt het. Heb ooit ook zo'n envelop gekregenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gehoord van een kapotte envelop waar de inhoud uit is gegaan met mijn verstuurde pakketjes
[..]
NeeZou erg zijn!
Da's shit... waar kwamen ze vandaan? De NL site, of een andere?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:43 schreef Debsterr het volgende:
M'n Nfu Ohtjes lijken kwijt. Maar had gister gemaild en als het gister nog niet binnen was zouden ze opnieuw verzenden. Dus vandaag gemaild dat het er echt niet is
.
Allemaal aan de Helmerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch jammer dat ik voor de dichtstbijzijnde Ikea naar Haarlem moet. Zo'n Helmer zou hier ondertussen niet misstaan.
(En de meubels hier zijn toch al lelijk, dus een lelijk maar nuttig kastje past er prima bij.)
Ik mag er blijkbaar niet boos over zijn dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en toch gebeurt het. Heb ooit ook zo'n envelop gekregen
Dank voor de herinnering ik zal ze ook eens mailen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:43 schreef Debsterr het volgende:
M'n Nfu Ohtjes lijken kwijt. Maar had gister gemaild en als het gister nog niet binnen was zouden ze opnieuw verzenden. Dus vandaag gemaild dat het er echt niet is
.
Ikea.nlquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe groot is zo'n Helmerpakketgevalding? (Lees: Is het veel sleepwerk in de trein?)
quote:artikelnummer:00107874
breedte:43 cm
hoogte:7 cm
diepte:76 cm
gewicht:13,2 kg
aantal:1
Thanks, kon het ding niet meer terugvinden.quote:
Supersnelle levering trouwens, dankjewel!quote:
Wauw veel inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:50 schreef Holyme het volgende:
[..]
Supersnelle levering trouwens, dankjewel!![]()
En over pakketjes gesproken, dit zat in m'n review pakje, echt veel!
[ afbeelding ]
Ik zat al de hele dag op je te wachten!quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:27 schreef Lindytje het volgende:
Top 100 van maandag 12 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
015. 157 Joysa
020. 147 Lindytje
En ik was pas om half 2 uit mijn nest
Oh ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zat al de hele dag op je te wachten!
Wacht, ik ga even een post voor je terug zoeken... moment!
Nah, met hoofdpijn. (niet van alcoholquote:
Oh, hoofdpijn in minder...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nah, met hoofdpijn. (niet van alcohol)
Maar was wel gezellieeee
Jij ook lekkere daq gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |