Wij praten over van alles haha. Maar ik ben ook niet te spreken over Miss Sporty hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
Oh jullie praten helemaal niet over nagels, sorry
ik vind die lak drama!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
Wat lakt Miss Sporty lak kut zegm'n zusje had er een schattig roze lakje van gekocht dus ik dacht die doe ik even op mijn tenen
maar wat een ramp
!
Dan heb je wild gedroomd haha, wel kut zeg. En goeiemorgen zonnetjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:47 schreef Dzjonka het volgende:
ging vanavond eens vroeg slapen, maar werd na 2 uur slaap weer klaarwakker en nu is mijn lakje in de tussentijd enorm gechipt![]()
Kutavond zeg!
teruglezen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:24 schreef DeltaCephei het volgende:
Jullie gaan zo hard! *teruglezen gaat*
Sommige mensenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Morgen! Collega komt om kwart voor negen binnen en roept keihard tegen me: zoo hee, JIJ bent vroeg!net alsof ik normaal pas om 10 uur kom binnen kakken. Als je vindt dat 9 uur te laat is om te beginnen, zeg DAT dan gewoon tegen me, in plaats van het zo te verpakken
zeker na die van gisteravondquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen die een sc teruglezen zijn gek
You say that like it's a bad thing!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen die een sc teruglezen zijn gek
zolang je jezelf maar niet als lekker gek bestempeltquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
You say that like it's a bad thing!![]()
Die van mij ook!! Alleen bij de buren, en ik heb geen zin om me te douchen en aan te kleden...quote:
lindy!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die van mij ook!! Alleen bij de buren, en ik heb geen zin om me te douchen en aan te kleden...
Index wel, MyAT nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:38 schreef Lindytje het volgende:
Ah, zie ik ook de nieuwe layout eens!
Edit: en weer weg...
ik was geloof ik #1 van ONZ over het hele kalenderjaar 2008. Over sad gesprokenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:27 schreef Lindytje het volgende:
Top 100 van maandag 12 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
015. 157 Joysa
020. 147 Lindytje
En ik was pas om half 2 uit mijn nest
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was geloof ik #1 van ONZ over het hele kalenderjaar 2008. Over sad gesproken
Tnx! Veel plezier ermee allemaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Bubsel hier is jouw pakketje ook aangekomen, wederom dank voor de supersnelle service!!!
Sterkte!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
Nog zo'n traag geval hier. Straks maar eens ontbijten ofzo.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef Diconnected het volgende:
Mwehehe ik heb een kennis TD laten zien en nu wil ze allemaal OPI's hebbenze hield al van OPI, maar nu ze ze zo goedkoop kan krijgen wilt ze ook bestellen
Op mijn tenen zit het ook nog steeds...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:16 schreef AmyGrace het volgende:
Zelfs het rood-wit-blauw-oranje nog niet van m'n nagels gehaald
Zondagavond meteen oranje eraf gepoetst, gister naakte nagels maar dat interesseerde me niets!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op mijn tenen zit het ook nog steeds...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |