Wij praten over van alles haha. Maar ik ben ook niet te spreken over Miss Sporty hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
Oh jullie praten helemaal niet over nagels, sorry
ik vind die lak drama!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
Wat lakt Miss Sporty lak kut zegm'n zusje had er een schattig roze lakje van gekocht dus ik dacht die doe ik even op mijn tenen
maar wat een ramp
!
Dan heb je wild gedroomd haha, wel kut zeg. En goeiemorgen zonnetjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:47 schreef Dzjonka het volgende:
ging vanavond eens vroeg slapen, maar werd na 2 uur slaap weer klaarwakker en nu is mijn lakje in de tussentijd enorm gechipt![]()
Kutavond zeg!
teruglezen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:24 schreef DeltaCephei het volgende:
Jullie gaan zo hard! *teruglezen gaat*
Sommige mensenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Morgen! Collega komt om kwart voor negen binnen en roept keihard tegen me: zoo hee, JIJ bent vroeg!net alsof ik normaal pas om 10 uur kom binnen kakken. Als je vindt dat 9 uur te laat is om te beginnen, zeg DAT dan gewoon tegen me, in plaats van het zo te verpakken
zeker na die van gisteravondquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen die een sc teruglezen zijn gek
You say that like it's a bad thing!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen die een sc teruglezen zijn gek
zolang je jezelf maar niet als lekker gek bestempeltquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
You say that like it's a bad thing!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |