gin tonic, gin cola, gin liptonice en gin cassisquote:Op maandag 12 juli 2010 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehehe![]()
Dan maar weer aan de... kraakt hersens... wat was jij nou aan het drinken? Gin tonic?
Vergeet de 7up niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gin tonic, gin cola, gin liptonice en gin cassis
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:24 schreef RenRen- het volgende:
Auw m'n kleine teen. Ik vergeet iets mee te nemen.
ik lig ook in bed. Maar warm en jeuk en vriend is nog in de badkamer enzo. Maar ik pak mijn boek wel hoor. Hatersquote:
*gaat huilen in een hoekje*quote:Op maandag 12 juli 2010 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lig ook in bed. Maar warm en jeuk en vriend is nog in de badkamer enzo. Maar ik pak mijn boek wel hoor. Haters
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lig ook in bed. Maar warm en jeuk en vriend is nog in de badkamer enzo. Maar ik pak mijn boek wel hoor. Haters
trustequote:Op maandag 12 juli 2010 23:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Deze hier gaat ook een slaapje doen.... trusten allemaal!!
Ik heb geen zonnebrand voor in n tas want die zijn meer dan 100 ml. Aftersun ook nog niet,e evn pakken.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
autan?
dat andere spul voor nadat je gestoken bent?
aftersun?
zonnebrand voor in je handtas?
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb geen zonnebrand voor in n tas want die zijn meer dan 100 ml. Aftersun ook nog niet,e evn pakken.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:43 schreef RenRen- het volgende:
Ik ook. Anders word ik om half 6 niet wakker.
Trusten
Ja! Dankjewel. Ik zal nog wel online komenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:48 schreef mirannie het volgende:
Renren, ga je morgen al weg? Heel veel plezier!!!
FIJNE VAKANTIE MOPquote:Op maandag 12 juli 2010 23:43 schreef RenRen- het volgende:
Ik ook. Anders word ik om half 6 niet wakker.
Trusten
Mooie tijd voor de afwasquote:Op maandag 12 juli 2010 23:52 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet nog afwassen. Zo maar even doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |