hier ook. Kreeg zelfs opmerkings van collega'squote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zondagavond meteen oranje eraf gepoetst, gister naakte nagels maar dat interesseerde me niets!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat is TNT soms toch een schijtbedrijf. Krijg net een envelop binnen met kaartje ' De inhoud van deze zending is helaas verloren gegaan, voor het geval dat er schade is ontstaan tijdens het verwerken bieden wij bij deze onze excuses aan'.
De kapotte envelop is bijgevoegd, staat er nog bij 'de afzender is onbekend'. Achterop staat duidelijk dat hij van RenRen afkomt, MET adres enzo. Schijt tnt!
Zo das mooi kut zeg, jezus.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat is TNT soms toch een schijtbedrijf. Krijg net een envelop binnen met kaartje ' De inhoud van deze zending is helaas verloren gegaan, voor het geval dat er schade is ontstaan tijdens het verwerken bieden wij bij deze onze excuses aan'.
De kapotte envelop is bijgevoegd, staat er nog bij 'de afzender is onbekend'. Achterop staat duidelijk dat hij van RenRen afkomt, MET adres enzo. Schijt tnt!
Is dat een serieuze vraag?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Willen jullie foto's van mijn helmer zien?
Is goed genoeg toch voor werk?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:45 schreef Lindytje het volgende:
Zo, ik ben naar de stad geweest, 3 schrale truitjes gekocht bij de zeeman om in te werken en 2 schrale broeken voor hetzelfde doel: 25 euro kwijt, hahahaha!!
En het pakketje van Bubsel opgehaald bij de buren en ik ben blij met mijn nieuwe lakkies! Ik zal er straks even een foto van maken voor in het gewone topic.
En foto's van helmer: ja, tuurlijk!! Ook hoe je hem hebt ingericht he?? Ga ik misschien straks ook nog wel even doen, want ik moet gaan reorganiseren...
ja, precies! Ik had laatst een redelijk nieuw truitje aan, en daar zitten nu 3 vetvlekken in....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is goed genoeg toch voor werk?
Helmer foto's in t andere topic!
Ah leuk!!!! Krijg je een verrassings pakket? Of heb je zelf wat uitgezocht?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga swappen met een meisje uit maleisië
ik heb zelf wat etude house lakjes gezocht die ik leuk vond, maar ik heb ook gezegd dat ik alles goed vindquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah leuk!!!! Krijg je een verrassings pakket? Of heb je zelf wat uitgezocht?
Ik ben ook nog bezig met een paar meiden voor een aantal lakjes. Durf die andere vrouw die al zoveel voor me heeft opgenord niet meer lastig te vallen![]()
Als alle Amerikaanse sites nou gewoon internationaal zouden shippen, was er niks aan de hand geweestis veel makkelijker
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet vanavond octopus (uit Duitsland)
Ohhh, da's stom!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn zwemmaatje heeft al haar telefoons uit staan
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet vanavond octopus (uit Duitsland)
Je gaat toch niet zeggen dat dit weer de LDI 3D was?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:20 schreef DeltaCephei het volgende:
je kan het ook anders bereiden. Dat je die zuignapjes wat minder goed zietquote:
Ik heb nog nooit iets gehoord van een kapotte envelop waar de inhoud uit is gegaan met mijn verstuurde pakketjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
Doe es ff normaal, 9 van de 10 keer scheurt de envelop door verkeerd verpakken en te lomp door de bus duwen. Dat de tnt de schuld op zich neemt terwijl ze geen schuld dragen spreekt juist voor ze
Neequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat dit weer de LDI 3D was?
Dit was de eerste foto op google die het er smerigst uitzagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan het ook anders bereiden. Dat je die zuignapjes wat minder goed zietInktvis
Zuignapjes
en toch gebeurt het. Heb ooit ook zo'n envelop gekregenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gehoord van een kapotte envelop waar de inhoud uit is gegaan met mijn verstuurde pakketjes
[..]
NeeZou erg zijn!
Da's shit... waar kwamen ze vandaan? De NL site, of een andere?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:43 schreef Debsterr het volgende:
M'n Nfu Ohtjes lijken kwijt. Maar had gister gemaild en als het gister nog niet binnen was zouden ze opnieuw verzenden. Dus vandaag gemaild dat het er echt niet is
.
Allemaal aan de Helmerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch jammer dat ik voor de dichtstbijzijnde Ikea naar Haarlem moet. Zo'n Helmer zou hier ondertussen niet misstaan.
(En de meubels hier zijn toch al lelijk, dus een lelijk maar nuttig kastje past er prima bij.)
Ik mag er blijkbaar niet boos over zijn dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en toch gebeurt het. Heb ooit ook zo'n envelop gekregen
Dank voor de herinnering ik zal ze ook eens mailen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:43 schreef Debsterr het volgende:
M'n Nfu Ohtjes lijken kwijt. Maar had gister gemaild en als het gister nog niet binnen was zouden ze opnieuw verzenden. Dus vandaag gemaild dat het er echt niet is
.
Ikea.nlquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe groot is zo'n Helmerpakketgevalding? (Lees: Is het veel sleepwerk in de trein?)
quote:artikelnummer:00107874
breedte:43 cm
hoogte:7 cm
diepte:76 cm
gewicht:13,2 kg
aantal:1
Thanks, kon het ding niet meer terugvinden.quote:
Supersnelle levering trouwens, dankjewel!quote:
Wauw veel inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:50 schreef Holyme het volgende:
[..]
Supersnelle levering trouwens, dankjewel!![]()
En over pakketjes gesproken, dit zat in m'n review pakje, echt veel!
[ afbeelding ]
Ik zat al de hele dag op je te wachten!quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:27 schreef Lindytje het volgende:
Top 100 van maandag 12 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
015. 157 Joysa
020. 147 Lindytje
En ik was pas om half 2 uit mijn nest
Oh ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zat al de hele dag op je te wachten!
Wacht, ik ga even een post voor je terug zoeken... moment!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |