Da's shit... waar kwamen ze vandaan? De NL site, of een andere?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:43 schreef Debsterr het volgende:
M'n Nfu Ohtjes lijken kwijt. Maar had gister gemaild en als het gister nog niet binnen was zouden ze opnieuw verzenden. Dus vandaag gemaild dat het er echt niet is
.
Allemaal aan de Helmerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch jammer dat ik voor de dichtstbijzijnde Ikea naar Haarlem moet. Zo'n Helmer zou hier ondertussen niet misstaan.
(En de meubels hier zijn toch al lelijk, dus een lelijk maar nuttig kastje past er prima bij.)
Ik mag er blijkbaar niet boos over zijn dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en toch gebeurt het. Heb ooit ook zo'n envelop gekregen
Dank voor de herinnering ik zal ze ook eens mailen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:43 schreef Debsterr het volgende:
M'n Nfu Ohtjes lijken kwijt. Maar had gister gemaild en als het gister nog niet binnen was zouden ze opnieuw verzenden. Dus vandaag gemaild dat het er echt niet is
.
Ikea.nlquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe groot is zo'n Helmerpakketgevalding? (Lees: Is het veel sleepwerk in de trein?)
quote:artikelnummer:00107874
breedte:43 cm
hoogte:7 cm
diepte:76 cm
gewicht:13,2 kg
aantal:1
Thanks, kon het ding niet meer terugvinden.quote:
Supersnelle levering trouwens, dankjewel!quote:
Wauw veel inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:50 schreef Holyme het volgende:
[..]
Supersnelle levering trouwens, dankjewel!![]()
En over pakketjes gesproken, dit zat in m'n review pakje, echt veel!
[ afbeelding ]
Ik zat al de hele dag op je te wachten!quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:27 schreef Lindytje het volgende:
Top 100 van maandag 12 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
015. 157 Joysa
020. 147 Lindytje
En ik was pas om half 2 uit mijn nest
Oh ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zat al de hele dag op je te wachten!
Wacht, ik ga even een post voor je terug zoeken... moment!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |