quote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk uit Joysa, ze probeert je te versieren
Maar hier is iedereen nagellak geil, dat scheeltquote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef RenRen- het volgende:
Dico, ik ben ook 19, dus dat wordt wel gezellig.
Ik heb dan meer met leeftijden, zeker als het mensen zijn met compleet andere interesses...
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij bent ook tof
![]()
En leeftijden boeien mij ook niet zoveel
Dat bedoel ik, je bent nooit veiligquote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik bij iedereen.... eens pot, altijd en overal pot...
Ja preciesquote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar hier is iedereen nagellak geil, dat scheelt
Ah joh, gewoon meelullenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja preciesMaar morgen word ik met een stel jongens samengezet die echt heel erg van het clubben zijn en neuken en party. En ik totaal niet.
idd, neukenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja preciesMaar morgen word ik met een stel jongens samengezet die echt heel erg van het clubben zijn en neuken en party. En ik totaal niet.
Precies.......quote:Op maandag 12 juli 2010 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je bent nooit veilig
Nou, als ik mee uit moet word ik ongelukkigquote:
Ja bah.quote:
Heb jij geen strap-ons?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hou ik niet van! Ordinaire man-vrouw seks...
Op internet doe je stoerquote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Lindytje het volgende:
*is stiekem heel braaf en trouw aan haar eigendie ze al 8 jaar heeft....*
8 JAAR!!! wtf ik heb al moeite met 2quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Lindytje het volgende:
*is stiekem heel braaf en trouw aan haar eigendie ze al 8 jaar heeft....*
Oh, je bent meer van het scharen!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ieuwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SQ we weten nu wat we Lindytje voor dr verjaardag kunnen gevenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ieuwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |