hang 30-ers zijn zooo 2009quote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik wil terug!!!!Dat dertigers gebeuren bevalt me maar niks
Als ik in je tieten mag knijpen op de meet is het weer goedgemaaktquote:
Omdat. Het langzaam gepraat over niets is!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef Holyme het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom dit slowchat heet?
quickchatquote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef Holyme het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom dit slowchat heet?
Allebei?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik in je tieten mag knijpen op de meet is het weer goedgemaakt
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook geen dertig worden
Dertigers hebben verantwoordelijkheden en kinderen en SUV's enzo
quote:
Ja, allebei! Anders wil ik niet romantisch in de tuin op een matje slapen bij je!quote:
I'm inquote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deelname is geheel vrijwillig. Er vindt vooraf een pannekoekentepelkeuring plaats
Ik heb vandaag weer de oude layout.... gelukkig!!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben sneller gewendmaar de nieuwe layout is suuuuupertraag
Ik heb wel tietjes dus kn wel meedoen maar weet niet of ik wel door de keuring kom als ze nep zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deelname is geheel vrijwillig. Er vindt vooraf een pannekoekentepelkeuring plaats
En nu ben je dertig en je hebt toch een kind en verantwoordelijkheden, dus zie je wel!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Die had ik ook al toen ik 21 was, hahaha, en SUV
Nee, woman only...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA LEUK
kan ik niet meedoen
Ik wil best een keer in je ballen knijpen heur, als je je anders buitengesloten voeltquote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA LEUK
kan ik niet meedoen
De baggerlayout is ook traag. Silverquote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer de oude layout.... gelukkig!!
Oh dat wil ik dan ook welquote:Op maandag 12 juli 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil best een keer in je ballen knijpen heur, als je je anders buitengesloten voelt
Okee, wel zachtjes dan. Niet dat de blauwe plekken er in staanquote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, allebei! Anders wil ik niet romantisch in de tuin op een matje slapen bij je!
quote:
Vooruitquote:Op maandag 12 juli 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, wel zachtjes dan. Niet dat de blauwe plekken er in staan
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En nu ben je dertig en je hebt toch een kind en verantwoordelijkheden, dus zie je wel!
Ik de buttplug en de gagballquote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
I'm in![]()
Ik neem handboeien en zweepjes mee
Vooruit, dan lakken wij je nagels nog wel een keer!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ga wel op de bank zitten met m'n cola
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vooruit, dan lakken wij je nagels nog wel een keer!
Ik heb mijn handen altijd al bij me, meer heb ik niet nodig....quote:
Ik rook alleen als ik zuip...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik hoor tietknijpen![]()
En SQ, jij was gestopt met roken toch?
Ja, da ben je ook van de partij??quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik hoor tietknijpen![]()
En SQ, jij was gestopt met roken toch?
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen altijd al bij me, meer heb ik niet nodig....
()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |