Waar woont jouw huis?quote:
Wat danquote:Op maandag 12 juli 2010 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Wijn is eng, daar ga ik rare dingen van doen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar zou ik nog even voor in het keukenkastje kunnen kijken...
Da's veel te veel werk joh....quote:Op maandag 12 juli 2010 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
laten koken en dan opvangen door het te laten condenseren en as je het goed doet.... krijg je pure alcohol
Kak, te ver weg...quote:
Jij dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da's veel te veel werk joh....
[..]
Kak, te ver weg...
Ga slapen gek!!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 3 muggenbeten in mijn rechtervoet
Jij zou slapen!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 3 muggenbeten in mijn rechtervoet
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da's veel te veel werk joh....
[..]
Kak, te ver weg...
Da's waar.... maar ik dacht echt dat 2 literflessen wel zouden volstaan..quote:Op maandag 12 juli 2010 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA je moet er wat voor doen. Als je inkoopbeleid mbt drank faalt!
Té vriendelijk doen bij mensen bij wie dat niet de bedoeling was en stukken van avonden vergeten.quote:
Daar kun je van uit gaanquote:Op maandag 12 juli 2010 23:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das idd wat ver fietsen, er vanuitgaand dat je teveek op hebt om te rijden
weet je zeker dat het een mug was?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gewoon een muggenplek van 20 by 20 op mn rechterbeen. En links ook. En 12 op mn rug.Heb gewoon pilletjes gehad van de huisarts dervoor. niet normaal.
Bwhehehehehehequote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Té vriendelijk doen bij mensen bij wie dat niet de bedoeling was en stukken van avonden vergeten.![]()
* IJsdraakje kan niet zo goed tegen wijn
Kan goed hoor, muggenbulten zijn bij mij ook altijd achterlijk groot.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een mug was?
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da's waar.... maar ik dacht echt dat 2 literflessen wel zouden volstaan..dronk meer dan gepland...
misschien 2.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een mug was?
Ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehehe![]()
Dan maar weer aan de... kraakt hersens... wat was jij nou aan het drinken? Gin tonic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |