voor huilies die vinden dat als je af en toe een paar sigaretjes rookt, je DUS niet gestopt bent wel ja.quote:
ja sterkte met mammaquote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef princess-a het volgende:
Lieve jullie![]()
Ik had ook liever dat ie gewoon langskwam en me platknuffelde, maar dit ruzie maken ga ik niet in mee, mama gaat voor
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef princess-a het volgende:
Lieve jullie![]()
Ik had ook liever dat ie gewoon langskwam en me platknuffelde, maar dit ruzie maken ga ik niet in mee, mama gaat voor
ja eeeh je denkt toch niet dat ik een kans laat voorbij gaan om even tegen je te zeurenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor huilies die vinden dat als je af en toe een paar sigaretjes rookt, je DUS niet gestopt bent wel ja.
Maar ik ben geen roker meer, ik MOET niet meer roken, ik heb mijn verslaving overwonnen, dus ik durf best te claimen dat ik gestopt ben
Wat heeft een mens nog meer nodig??quote:
Dom van mequote:Op maandag 12 juli 2010 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja eeeh je denkt toch niet dat ik een kans laat voorbij gaan om even tegen je te zeuren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bier = drank...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat heeft een mens nog meer nodig??
(oke, purol en drank... haha)
Ikke welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |