quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:09 schreef tong80 het volgende:
Ja de Bolero is geweldig, zijn er meer klassieke nummers dan ?
Het was schandalig Biogarde.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Biogarde het volgende:
Mooi man. WK 2014 gaan we met wapens het veld op en schieten we onszelf winnaar.
Lekker boeiend waar we om bekend staan. Duitsers staan bekend als kuilengravers, zie jij ze weleens huilen in een hoekje? Ik nooit.
Onzin tong. Weet je nog hoe de hele wereld naar ons keek toen we zo goed waren op het EK 2 jaar geleden? Dat imago verandert elk toernooi als het moet.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef tong80 het volgende:
....voetbal.
We staan door de laatste twee WK's bekend als agressieve schoppers.
Bedankt van Bommel.
Van Basten had gelijk.
toen speelde van Bommel nietquote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Onzin tong. Weet je nog hoe de hele wereld naar ons keek toen we zo goed waren op het EK 2 jaar geleden? Dat imago verandert elk toernooi als het moet.
Als je verdedigend speelt met grove overtredingen moet je wel winnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef marcodej het volgende:
Lekker boeien wat de rest vind, wij stonden in de finale en hebben tot drie minuten voor tijd zicht gehad op de titel.
Het enige wat we hadden kunnen doen om deze kritiek de mond te snoeren is door WK te worden. Dat wordt je nu net niet en dan krijg je dit. Zuur.
Ik vond het helemaal niet zo schandalig, muv de trap van De Jong. Ik vond het zeker geen schoppartij en de rest van de overtredingen waren niet harder dan normaal. Maar door die trap van De Jong blijft dat negatieve beeld wel een beetje hangen. Zuur.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je verdedigend speelt met grove overtredingen moet je wel winnen.
Dat deden we niet. Wat er nu overblijft blijft het schandalige voetbal van de Jong en van Bommel.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je verdedigend speelt met grove overtredingen moet je wel winnen.
Dat deden we niet. Wat er nu overblijft blijft het schandalige voetbal van de Jong en van Bommel.
Kerkgangersquote:Op maandag 12 juli 2010 21:40 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Niet zo miepen, stelletje kerkgangers
Jaquote:Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar zou het allemaal bewust zijn geweest?
Ik vond het overigens ook geen schoppartij. Het was een wedstrijd waar erg fel werd verdedigd, maar over het algemeen waren tackles gemikt op de bal en niet gemeen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet zo schandalig, muv de trap van De Jong. Ik vond het zeker geen schoppartij en de rest van de overtredingen waren niet harder dan normaal. Maar door die trap van De Jong blijft dat negatieve beeld wel een beetje hangen. Zuur.
Nederland was nou eenmaal op verdedigen aangewezen en deed dat heel kort en goed. Vandaar dat we het nog 115 minuten volgehouden hebben (en zelfs nog de beste kansen gekregen hebben).
Wat ook gewoon zo is natuurlijk. Argentinië heeft al een kleine 20 jaar niet meer in een finale gestaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:44 schreef MillePlateaux het volgende:
En door die paar klappende mongolen en ander huishoudbeurs-publiek bij Schiphol denken ze ook nog iets noemenswaardigs gepresteerd te hebben.
Laat de aankomst nou gesloten zijn geweest voor publiekquote:
78 86quote:Op maandag 12 juli 2010 21:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Wat ook gewoon zo is natuurlijk. Argentinië heeft al een kleine 20 jaar niet meer in een finale gestaan.
quote:
Voor het WK begon dacht iedereen dat we wel 'afgemaakt' zouden worden door Brazilië. Nou mooi niet, Finale is een grote prestatie. En een heel groot pluspunt is dat we boven België en Duitsland staan.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:44 schreef MillePlateaux het volgende:
En door die paar klappende mongolen en ander huishoudbeurs-publiek bij Schiphol denken ze ook nog iets noemenswaardigs gepresteerd te hebben.
Leer spellenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kerkgangers
Er hadden rib-en been beuken kunnmen vallen door die overtredingen.
Het was een schande voor onze naam.
Boven België? Daar hoef je nauwelijks iets voor te doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor het WK begon dacht iedereen dat we wel 'afgemaakt' zouden worden door Brazilië. Nou mooi niet, Finale is een grote prestatie. En een heel groot pluspunt is dat we boven België en Duitsland staan.
Ik twijfelde of ze '90 er ook warenquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ik vond het overigens ook geen schoppartij. Het was een wedstrijd waar erg fel werd verdedigd, maar over het algemeen waren tackles gemikt op de bal en niet gemeen.
Inderdaad, die Spanjaarden waren echt vuil bezig.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:51 schreef Mwanatabu het volgende:
De overtredingen waren echt beschamend smerig soms. Zelfs jongens die de techniek hebben om geen overtredingen te hoeven maken konden niks beters verzinnen dat zich vastlopen, kontdraaien, laten vallen en/of janken.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, die Spanjaarden waren echt vuil bezig.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:53 schreef kalinhos het volgende:
Ik vond het ook wel meevallen met de hardheid hoor. Dat de scheids voor elk wissewasje een speler geel gaf, tsja.
Burkina Faso, Mali en Baghrein staan nog boven België. Benin er vlak achterquote:Op maandag 12 juli 2010 21:51 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Boven België? Daar hoef je nauwelijks iets voor te doen.
Lees deze 2 reacties van wolferl in dit topic eensquote:Op maandag 12 juli 2010 21:54 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh die waren ook niet echt het toonbeeld van koorknaapjes nee. Maar overall had Nederland meer aandeel in het totale schopwerk.
Nja ach, WK finale, dan mag het wel wat harder van mij hoor. Ik vond het iig erg meevallen. Maar ik kijk dan ook al wat langer voetbal dan afgelopen 5 weken, wellicht dat dat ook scheelt.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Elk wissewasje? Er waren een aantal overtredingen te zwaar bestraft, maar daar staat tegenover dat er ook een paar te licht bestraft werden imo. Er hadden zo twee rode kaarten meer getrokken kunnen worden voor Nederland (en ook nog twee voor Spanje).
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit zullen ze snel vergeten.
Dit WK zal iedereen snel vergeten.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nja ach, WK finale, dan mag het wel wat harder van mij hoor. Ik vond het iig erg meevallen. Maar ik kijk dan ook al wat langer voetbal dan afgelopen 5 weken, wellicht dat dat ook scheelt.
Het is een harde wedstrijd, nou en? Vorige WK finale kreeg Zidane rood voor een kopstoop op Materazzi. Ik zou me meer schamen dan voor zoiets hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ook hoor, dus laat je troll maar lekker waar ie zat te beschimmelen, want dit is zo doorzichtig dat het gewoon triest is.
Zie ook Bert van Marwijk: verkrachter van het Nederlandse voetbalquote:Op maandag 12 juli 2010 22:02 schreef Flashwin het volgende:
Van Marwijk heeft het voetbal verkracht.
Van Marwijk gaat alleen maar mee in de trend die in het voetbal heerst.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:02 schreef Flashwin het volgende:
Van Marwijk heeft het voetbal verkracht.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef Redux het volgende:
[..]
Lees deze 2 reacties van wolferl in dit topic eens
Sneijder slechte verliezer
Sneijder slechte verliezer
Kijk, ik kan het zelf niet goed verwoorden, maar zoals hij het stelt, daar kan ik me goed in vinden.
Wat jij hier stelt, daar kan ik me een stuk minder in vinden.
En als hij wint, zoals de 25 wedstrijden daarvoor, dan is het een held die het uiterste uit het elftal heeft gehaald.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:04 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Zie ook Bert van Marwijk: verkrachter van het Nederlandse voetbal
Er is altijd geklaagd over het feit dat het spel niet om aan te zien was. Zolang hij wint, kan hij die kritiek wegwuiven. Het werkt twee kanten op he...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
En als hij wint, zoals de 25 wedstrijden daarvoor, dan is het een held dat het uiterste uit het elftal heeft gehaald.
Jezelf quoten en je eigen topic spammen. fail.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:04 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Zie ook Bert van Marwijk: verkrachter van het Nederlandse voetbal
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:03 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het is een harde wedstrijd, nou en? Vorige WK finale kreeg Zidane rood voor een kopstoop op Materazzi. Ik zou me meer schamen dan voor zoiets hoor.
Hmmz, ik vond het voor het overgrote deel juist prima zoals Nederland speelde, bij vlagen zelfs van wereldklasse. Iig een stuk beter dan onder Van Basten, die zijn blazoen nog een beetje kon redden door twee redelijk geflatteerde overwinningen op voormalige toplanden.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:08 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Er is altijd geklaagd over het feit dat het spel niet om aan te zien was. Zolang hij wint, kan hij die kritiek wegwuiven. Het werkt twee kanten op he...
Het is een toevoeging op mijn eerdere post, so what als het mijn eigen topic isquote:Op maandag 12 juli 2010 22:08 schreef Pek het volgende:
[..]
Jezelf quoten en je eigen topic spammen. fail.![]()
Je moet niet vergeten dat het 30 minuten langer duurde. Al moet ik ook zeggen dat ik niet precies weet hoeveel kaarten er nog vielen in de verlenging.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou en? Nou, 8 gele en 1 rode kaart en. Ik schrik echt niet van een tackle. Ik erger me aan onnodig geschoffel.
We zullen het niet eens worden vrees ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, ik vond het meer dan fel. Het was dom en te hard. Ja, soms werd er een bal geraakt maar dan ook een speler met het betere maaiwerk.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:11 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat het 30 minuten langer duurde. Al moet ik ook zeggen dat ik niet precies weet hoeveel kaarten er nog vielen in de verlenging.
En nja ach, als ze op penals gewonnen hadden of die bal van Robben vliegt erin zegt de hele Internationale pers dat "Oranje goed Spanje uit haar spel heeft gehouden met nuttige overtredingen"
Die neutrale toeschouwer kan het dak op. Die neutrale toeschouwer vond ook dat Ghana de halve finale in moest, of dat Brazilië wellicht wel de finale zou spelen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zo gaat dat idd. In de verlenging had het kwartje ook de andere kant op kunnen vallen en dan waren ze helemaal de man geweest. Alleen had de neutrale toeschouwer dan denk ik het gevoel gehad dat de onsympathiekste van de twee gewonnen had.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:12 schreef Karammel het volgende:
[..]
We zullen het niet eens worden vrees ik.
Ik vond dat hij veel te snel begon met het geven van kaarten. Hierdoor werd hij als het ware verplicht voor elke overtreding van diezelfde klasse nóg een kaart te trekken. Complimenten voor de scheids dat hij dat behoorlijk lang volhield. Al heeft hij wel nagelaten 2 extra kaarten te geven aan de Spanjaarden die minstens van dezelfde klasse waren als een aantal andere kaarten.
Kaarten hoor je wat mij betreft enkel te geven bij gevaarlijk of onsportief spel. Wat dat betreft waren behoorlijk wat gele kaarten terecht, want onsportief, maar gevaarlijk vond ik het vaak juist niet. In tegenstelling tot eerdere overtredingen in eerdere wedstrijden.
Overigens ben ik er nog niet over uit of de Jong rood had verdiend. De foto's die ik heb gezien doen vermoeden dat het diep en diep rood zo moeten zijn, maar dat kan ik me van de wedstrijd nauwelijks herinneren. Daar leek het meer een ongelukje, dus geel. Ik zou het eigenlijk terug moeten zien.
Niet alleen de neutrale, hoor. Ik riep halverwege al: als ze dit winnen is het met mazzel en totaal onverdiend. Niet dat ik er mee gezeten had als het was gelukt, natuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 22:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Alleen had de neutrale toeschouwer dan denk ik het gevoel gehad dat de onsympathiekste van de twee gewonnen had.
Tsja, het is rood. Maar geen bewussie. Meer wild en ongelukkig. Ik ga er niet van uit dat hij dit bewust deed. Volgens mij wilde hij voor de bal gaan (ja, op een wilde manier) en schrok hij zelf van het feit dat hij zn noppen in een borstkas duwde.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kijk ook even waar hij die overtreding maakte. De bal zou hoe dan ook al gespeeld zijn en kijk hoe de situatie erna eruit zou hebben gezien: als die steekpass erop door zou zijn gegaan, dan was Spanje weg geweest. Het is denk ik een bekeken overtreding. Hij zou nuttig geweest zijn als hij hem gewoon omvergelopen of gehaakt zou hebben. Gestrekt been op zijn borst is in deze situatie niet nodig dus dom. Vind ik
Ook dat onverdiende zal ik wel mee vinden vallen. Leuk dat Spanje heel snel tikt - op het middenveld. zodra ze in de buurt van de 16 kwamen kwam er toch verdomd weinig doorheen. Denk dat de verhouding schoten op doel aan beide kanten aardig gelijk moet zijn. Dusja, dat hele onverdiende valt imo wel meequote:Op maandag 12 juli 2010 22:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Niet alleen de neutrale, hoor. Ik riep halverwege al: als ze dit winnen is het met mazzel en totaal onverdiend. Niet dat ik er mee gezeten had als het was gelukt, natuurlijk
Onverdiend in de zin van: dat we allang met 10 man hadden moeten staan op dat momentquote:Op maandag 12 juli 2010 22:21 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dusja, dat hele onverdiende valt imo wel mee
Oef.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kijk ook even waar hij die overtreding maakte. De bal zou hoe dan ook al gespeeld zijn en kijk hoe de situatie erna eruit zou hebben gezien: als die steekpass erop door zou zijn gegaan, dan was Spanje weg geweest. Het is denk ik een bekeken overtreding. Hij zou nuttig geweest zijn als hij hem gewoon omvergelopen of gehaakt zou hebben. Gestrekt been op zijn borst is in deze situatie niet nodig dus dom. Vind ik
hear, hear.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:40 schreef Scribent het volgende:
Het was gewoon een aanfluiting. Wat zullen die miljard TV kijkers over de hele wereld gedacht hebben zeg, wat doet die ploeg in de finale?
Aanvallend was het afschuwelijk, geen enkel idee, de hele tijd die lange peren naar voren, nog geen drie passes achter elkaar kwamen aan. Tja dat krijg je als je serieus gaat denken dat Sneijder een heuse spelverdeler is.....
En verdedigend stond het voortdurend verkeerd, al die overtredingen - dat was niet tactisch, zoals Jan Wouters vroeger zich ff voorstelde aan het begin van de wedstrijd door een schop uit te delen, nee het was gewoon onmacht, steeds te laat komen, ja dan moet je wel gaan schoppen.
Als je nou niet beter kunt, okee. Maar bij NL lopen echt wel goeie voetballers rond. En dan kom je niet verder dan dit. Bleeh.
Verdedigend is Nederland helemaal niet zo goed, alleen met veel en hard werken is de verdediging redelijk voor elkaar te krijgen. Dat is zuur want in de verdediging ligt de sleutel naar het wereldkampioenschap, als Nederland lekker aanvallend was gaan spelen had het bij rust 2 - 0 gestaan voor Spanje. We moeten juist door gaan met deze speelstijl alleen het aantal overtreding en kaarten moet naar beneden.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:40 schreef Scribent het volgende:
En verdedigend stond het voortdurend verkeerd, al die overtredingen - dat was niet tactisch, zoals Jan Wouters vroeger zich ff voorstelde aan het begin van de wedstrijd door een schop uit te delen, nee het was gewoon onmacht, steeds te laat komen, ja dan moet je wel gaan schoppen.
Als je nou niet beter kunt, okee. Maar bij NL lopen echt wel goeie voetballers rond. En dan kom je niet verder dan dit. Bleeh.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was schandalig Biogarde.
On-Nederlands. Ik schaamde me dood.
Doe niet zo dramatisch, die laatste troef is niks waard. Dat wil het buitenland ons doen geloven want zij zijn in het geval van Nederland objectieve voetbalkijkers die het liefst gewoon mooi voetbal zien. Daar koop je echter uiteindelijk helemaal niks mee, de overwinning is het belangrijkst.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:14 schreef Garincha het volgende:
Wat hebben we dit toernooi nou gewonnen? Helemaal niets. Slechts ons laatste troef verloren; het mooie spel van Oranje.
Wat een bullcrap; alsof (de oh zo belangrijke buitenwereld) ineens 1974, 1978 en 1998 is vergeten. Daarbij blijven wij het land met de beste coaches (die we exporteren) en hebben we goeie jeugdopleidingen. Echt jongen, daar kan 1 verloren WK finale in de toekomst niet tegenop. Nederland blijft een van de grootste voetballanden en dat met 'slechts' een kleine 17 miljoen inwoners, daar waar Spanje bv uit een veel grotere vijver kan vissen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:14 schreef Garincha het volgende:
Wat hebben we dit toernooi nou gewonnen? Helemaal niets. Slechts ons laatste troef verloren; het mooie spel van Oranje.
De overwinning is in mijn ogen helemaal niet het belangrijkst. Er zijn verscheidene scenario's denkbaar waarmee ik nooit mee zal willen winnen. De grootste overwinnaar is degene die overwint zonder te winnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Doe niet zo dramatisch, die laatste troef is niks waard. Dat wil het buitenland ons doen geloven want zij zijn in het geval van Nederland objectieve voetbalkijkers die het liefst gewoon mooi voetbal zien. Daar koop je echter uiteindelijk helemaal niks mee, de overwinning is het belangrijkst.
Daarom slaan we nu juist zo'n pleefiguur, het is een deceptie na zo'n walgelijke schopppartijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:29 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Wat een bullcrap; alsof (de oh zo belangrijke buitenwereld) ineens 1974, 1978 en 1998 is vergeten. Daarbij blijven wij het land met de beste coaches (die we exporteren) en hebben we goeie jeugdopleidingen. Echt jongen, daar kan 1 verloren WK finale in de toekomst niet tegenop. Nederland blijft een van de grootste voetballanden en dat met 'slechts' een kleine 17 miljoen inwoners, daar waar Spanje bv uit een veel grotere vijver kan vissen.
Holland echt een topsport land! (Kijk naar de OS) Heerlijk.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:31 schreef Garincha het volgende:
[..]
De overwinning is in mijn ogen helemaal niet het belangrijkst. Er zijn verscheidene scenario's denkbaar waarmee ik nooit mee zal willen winnen. De grootste overwinnaar is degene die overwint zonder te winnen.
Oh jeeh, het buitenland denkt eens even niet zo positief over Nederland. Hou toch, je bent toch geen onzekere tiener.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:37 schreef Pek het volgende:
[..]
Daarom slaan we nu juist zo'n pleefiguur, het is een deceptie na zo'n walgelijke schopppartij
Inderdaad, over 2 weken herinnert niemand zich meer deze finale.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Oh jeeh, het buitenland denkt eens even niet zo positief over Nederland. Hou toch, je bent toch geen onzekere tiener.
Duitsland met zijn oogstrelend voetbal zal samen met Spanje dit WK over de hele wereld in positieve zin herinnerd worden, terwijl Nederland over een paar jaar uit ieders herinneringen vervaagd (over dit WK dan). Zeg me, Duitsland die slechts de halve finale heeft bereikt wordt meer gerespecteerd dan een land als Nederland.quote:
Je hebt totaal-voetbal en totale onzin.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:42 schreef Garincha het volgende:
[..]
Duitsland met zijn oogstrelend voetbal zal samen met Spanje dit WK over de hele wereld in positieve zin herinnerd worden, terwijl Nederland over een paar jaar uit ieders herinneringen vervaagd (over dit WK dan). Zeg me, Duitsland die slechts de halve finale heeft bereikt wordt meer gerespecteerd dan een land als Nederland.
Ja, ze hadden een moeilijkere poule dan Nederland en hebben zowat alle wedstrijden oogstrelend voetbal laten zien.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:43 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Je hebt totaal-voetbal en totale onzin.
Duitsland oogstrelend voetbal![]()
![]()
Niet mee eens, smaken verschillen blijkbaar. Dat kan, geen probleemquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:45 schreef Garincha het volgende:
[..]
Ja, ze hadden een moeilijkere poule dan Nederland en hebben zowat alle wedstrijden oogstrelend voetbal laten zien.
Niet echt, na drie, bewust meegemaakte, verloren finalesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Oh jeeh, het buitenland denkt eens even niet zo positief over Nederland. Hou toch, je bent toch geen onzekere tiener.
Wat heb je aan die herinnering? Dat ze je weer eens complimenteren met het mooie spel als je er uit vliegt? Het is niks waard die complimenten, voetbal is een resultaatsport en geen jurysport.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:42 schreef Garincha het volgende:
Duitsland met zijn oogstrelend voetbal zal samen met Spanje dit WK over de hele wereld in positieve zin herinnerd worden, terwijl Nederland over een paar jaar uit ieders herinneringen vervaagd (over dit WK dan). Zeg me, Duitsland die slechts de halve finale heeft bereikt wordt meer gerespecteerd dan een land als Nederland.
Smaken kunnen verschillen, ware het niet dat heel de wereld mijn mening deelt. Ik zal als ik jou was wellicht gaan twijfelen of een bezoek aan de opticien niet noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:46 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Niet mee eens, smaken verschillen blijkbaar. Dat kan, geen probleem
De rest van de wereld is het alleen maar mee eens omdat zij als neutrale toeschouwer naar Nederland kijken en niet als Nederlander. Die vuile Engelsen die nu zo hoog van de toren blazen zouden maar al te blij zijn als Engeland in plaats van Nederland in de finale had gestaan met lelijk voetbal. Het is pure hypocrisie die complimenten uit het buitenland.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:46 schreef Pek het volgende:
Dat de rest van de wereld het met me eens is, daar kan ik verder weinig aan doen.
Ik heb prima ogen, maar een andere mening dan jij. En heel de wereld deelt jouw mening, nou nee...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:47 schreef Garincha het volgende:
[..]
Smaken kunnen verschillen, ware het niet dat heel de wereld mijn mening deelt. Ik zal als ik jou was wellicht gaan twijfelen of een bezoek aan de opticien niet noodzakelijk is.
Voetbal is niet enkel een resultaat sport. Honderden miljoenen zijn fan geworden van deze sport om de kunstigheid en mooiheid ervan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat heb je aan die herinnering? Dat ze je weer eens complimenteren met het mooie spel als je er uit vliegt? Het is niks waard die complimenten, voetbal is een resultaatsport en geen jurysport.
Denk aan die worstelaar (weet zijn naam niet meer) die het geblesseerde been van zijn tegenstander niet aanviel omdat hij op een dergelijke wijze niet wilde winnen. Zijn naam zal men onthouden, niet de naam van de winnaar.quote:Denk aan Shani Davis bij het schaatsen, die heeft echt een vreselijke techniek maar haalt wel de prijzen binnen. Jan Bos kan technisch volmaakt rijden, en het is een lust voor het oog om te zien, maar zijn prijzenkast is een stuk leger dan bij Shani Davis. Puur omdat de eindtijd telt en niet de kwaliteit van je schaatstechniek.
Dat doen ze niet. Het maakt ze echt geen fuck uit hoe hun eigen land wint. Al die Engelsen, Italianen, Fransen, Duitsers enzovoort, als hun eigen elftal met lelijk voetbal wint kraait er geen haan naar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:47 schreef Garincha het volgende:
Smaken kunnen verschillen, ware het niet dat heel de wereld mijn mening deelt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Het maakt ze echt geen fuck uit hoe hun eigen land wint. Al die Engelsen, Italianen, Fransen, Duitsers enzovoort, als hun eigen elftal met lelijk voetbal wint kraait er geen haan naar.
Voetbal is niet enkel een resultaat sport. Honderden miljoenen zijn fan geworden van deze sport om de kunstigheid en mooiheid ervan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat heb je aan die herinnering? Dat ze je weer eens complimenteren met het mooie spel als je er uit vliegt? Het is niks waard die complimenten, voetbal is een resultaatsport en geen jurysport.
Denk aan die worstelaar (weet zijn naam niet meer) die het geblesseerde been van zijn tegenstander niet aanviel omdat hij op een dergelijke wijze niet wilde winnen. Zijn naam zal men onthouden, niet de naam van de winnaar. Die prestatie is namelijk van een veel grotere waarde.quote:Denk aan Shani Davis bij het schaatsen, die heeft echt een vreselijke techniek maar haalt wel de prijzen binnen. Jan Bos kan technisch volmaakt rijden, en het is een lust voor het oog om te zien, maar zijn prijzenkast is een stuk leger dan bij Shani Davis. Puur omdat de eindtijd telt en niet de kwaliteit van je schaatstechniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |