abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83942282
quote:
Sneijder: Schande voor de sport

JOHANNESBURG - "Het is een schande voor de sport", vond Wesley Sneijder na afloop van de verloren WK-finale tegen Spanje (0-1 na verlenging). Daarmee doelde de vedette van Oranje op drie situaties. "Iniesta moest rood hebben voor natrappen, het was een zuivere corner en aan de goal van Spanje ging buitenspel vooraf", legde hij uit. "In één minuut wordt de wedstrijd op die manier beslist."

Toch wilde Sneijder scheidsrechter Howard Webb ook weer niet helemaal de schuld geven. "We hebben zelf de beste kansen gehad", vervolgde de middenvelder van Internazionale. "Robben kan de 1-0 maken en misschien daarna de 2-0 en dan word je gewoon terecht wereldkampioen. Maar dat gebeurde niet en zo is sport nu eenmaal."
Bron: telegraaf.nl

"To be a good winner, you have to be a good loser too"

maandag 12 juli 2010 @ 01:41:47 #2
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_83942293
Achteraf-praat.
pi_83942304
Hij heeft gelijk.
pi_83942310
Toch heeft ie wel een punt. Tis alleen mosterd na de maaltijd, want Spanje was gewoon sterker.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_83942313
De Telegraaf verzint ook weer onzin, hoor.
  maandag 12 juli 2010 @ 01:43:00 #6
15600 BB-King
Long live the King!
pi_83942326
Ach, hij heeft zelf die wedstrijd heel anders beleeft joh, hij stond er tussenin.

Moet je begrip voor hebben.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_83942332
Wat een onzin. Die man heeft gewoon gelijk.
pi_83942343
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:42 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Hij heeft gelijk.
We hadden inderdaad de beste kansen en het was buitenspel
pi_83942350
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Juistem.
  maandag 12 juli 2010 @ 01:44:46 #10
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_83942366
Loop niet te janken, fouten mag je benoemen.
pi_83942369
Hij heeft gewoon gelijk Inesta kreeg niet eens een kaart voor die heupzwaai en Webb stond er boven op met ze schele smoel zelfde voor de obstructie van Elia vlak voor het doelpunt en je de corner die iedereen van de andere kant van het stadion had kunnen zien.
  maandag 12 juli 2010 @ 01:46:44 #12
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_83942388
quote:

[..]

Fokkers die na een paar weken WK nog steeds niet snappen wat buitenspel is.
pi_83942406
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:42 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Hij heeft gelijk.
  maandag 12 juli 2010 @ 01:49:39 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_83942439
was de beste Nederlander van het toernooi "give him a break" zou ik zeggen, hij had trouwens nog gelijk ook
pi_83942443
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:46 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Je quote de verkeerde.. of snap je mijn sarcasme niet, of snap ik jouw post niet???
pi_83942459
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:45 schreef MajieBeast het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk Inesta kreeg niet eens een kaart voor die heupzwaai en Webb stond er boven op met ze schele smoel zelfde voor de obstructie van Elia vlak voor het doelpunt en je de corner die iedereen van de andere kant van het stadion had kunnen zien.
Hoppa!
  maandag 12 juli 2010 @ 01:51:50 #17
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_83942477
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Je quote de verkeerde.. of snap je mijn sarcasme niet, of snap ik jouw post niet???
Oh wacht, ik zie het. Excuus
  maandag 12 juli 2010 @ 01:53:02 #18
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83942492
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Bron: telegraaf.nl

"To be a good winner, you have to be a good loser too"

Ik ben nooit een Wesley Sneijder fan geweest.

Zowieso al nooit fan van iemand, het zijn ook maar mensen...

Maar wat Sneijder hier beschrijft ben ik het mee wel eens.
Dus a.u.b geen ' kots' smileys want als ze gewonnen hadden had je die smileys ook niet gebruikt.
Beetje laf dus... vind ik
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  maandag 12 juli 2010 @ 01:54:52 #19
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83942521
GVD alsjeblieft kk een eind op met die grafsmoel overal neer te plempen
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  maandag 12 juli 2010 @ 01:55:14 #20
249756 Symphonic
Look o Look
pi_83942525
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:46 schreef Dlocks het volgende:

[..]

grappig dat je je zelf daarbij als voorbeeld stelt
Juin uit Eigen Tuin!
  maandag 12 juli 2010 @ 02:13:14 #21
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83942810
quote:

[..]

Maar Iniesta stond exact op dezelfde lijn als v.d.Vaart.
Er zijn grensrechters die daar voor vlaggen en er zijn er die de aanvaller het voordeel van de twijfel geven.

Ik vind dat Iniesta geen buitenspel stond.

Wel vond ik Webb wat makkelijk kaarten uitdelen aan Nederland, en in dezelfde gevallen vaak niet aan Spanje.
Maar dit had v.Gaal vooraf van de wedstrijd wel uitstekend uitgelegd. Hij zij vooraf al, dat Webb een ongelukkige keuze is voor deze finale. De man fluit voor elk duel en maakt de wedstrijd dood. Voor een ploeg die alles op de aanval heeft staan is dat dodelijk. Spanje, dat toch meer een defensief georganiseerde en offensief denkend en spelend team heeft, maakte goed gebruik van Webb' truttigheid. In de eerste 15 minuten ging Spanje kijken in hoeverre ze Webb konden testen met vallen. Bij elk contact met een Nederlands elftal speler gingen ze naar de grond. Webb trapte daar vaak in, gaf ze ook nog eens gelijk geel. Het sleutel moment ligt voor mij dus in de eerste 30 minuten, toen wist Spanje al dat Nederland nooit met 11 man zou eindigen. Je kan zeggen dat Webb de finale heeft beslist, maar dat is wat voorbarig. Hij spaarde namelijk De Jong, die gewoon donkerrood had moeten hebben. Robben had natuurlijk 2 keer de 1-0 op zijn sloffen, maar verstijfde toen hij oog in oog stond met Casilas. Verder vond ik v.Persie echt totaal onzichtbaar. Waar v.Marwijk ook een misser heeft begaan, dat vertelde Rene v.d. Gijp ook al, ze hadden na die rode kaart van Heitinga gelijk met negen man voor die goal moeten hangen. Je gaat toch niet met tien mand, en met nog 10 minuten te gaan tot de penaltys, massaal aanvallen. Ik denk dat die Spanjaarden ook zoiets dachten van....ze gaan toch niet....ja ze gewoon met nog 10 minuten spelen, met 10 man vol in de aanval. Druk zetten dachten ze, en dat resulteerde in een mooi doelpunt. Al met al vond ik Nederland matig spelen, ze kwamen niet aan acties toe en leken wel zenuwachtig, meer dan Spanje. Die ook gewoon de terechte winnaar is.
  maandag 12 juli 2010 @ 02:13:47 #22
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_83942814
Sneijder heeft gewoon gelijk .
2000 light years from home
  maandag 12 juli 2010 @ 02:16:12 #23
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83942841
ja!
omdat Sneijder.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  maandag 12 juli 2010 @ 02:20:49 #24
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83942904
quote:
Op maandag 12 juli 2010 02:13 schreef wolferl het volgende:

[..]

Maar Iniesta stond exact op dezelfde lijn als v.d.Vaart.
Er zijn grensrechters die daar voor vlaggen en er zijn er die de aanvaller het voordeel van de twijfel geven.

Ik vind dat Iniesta geen buitenspel stond.

Wel vond ik Webb wat makkelijk kaarten uitdelen aan Nederland, en in dezelfde gevallen vaak niet aan Spanje.
Maar dit had v.Gaal vooraf van de wedstrijd wel uitstekend uitgelegd. Hij zij vooraf al, dat Webb een ongelukkige keuze is voor deze finale. De man fluit voor elk duel en maakt de wedstrijd dood. Voor een ploeg die alles op de aanval heeft staan is dat dodelijk. Spanje, dat toch meer een defensief georganiseerde en offensief denkend en spelend team heeft, maakte goed gebruik van Webb' truttigheid. In de eerste 15 minuten ging Spanje kijken in hoeverre ze Webb konden testen met vallen. Bij elk contact met een Nederlands elftal speler gingen ze naar de grond. Webb trapte daar vaak in, gaf ze ook nog eens gelijk geel. Het sleutel moment ligt voor mij dus in de eerste 30 minuten, toen wist Spanje al dat Nederland nooit met 11 man zou eindigen. Je kan zeggen dat Webb de finale heeft beslist, maar dat is wat voorbarig. Hij spaarde namelijk De Jong, die gewoon donkerrood had moeten hebben. Robben had natuurlijk 2 keer de 1-0 op zijn sloffen, maar verstijfde toen hij oog in oog stond met Casilas. Verder vond ik v.Persie echt totaal onzichtbaar. Waar v.Marwijk ook een misser heeft begaan, dat vertelde Rene v.d. Gijp ook al, ze hadden na die rode kaart van Heitinga gelijk met negen man voor die goal moeten hangen. Je gaat toch niet met tien mand, en met nog 10 minuten te gaan tot de penaltys, massaal aanvallen. Ik denk dat die Spanjaarden ook zoiets dachten van....ze gaan toch niet....ja ze gewoon met nog 10 minuten spelen, met 10 man vol in de aanval. Druk zetten dachten ze, en dat resulteerde in een mooi doelpunt. Al met al vond ik Nederland matig spelen, ze kwamen niet aan acties toe en leken wel zenuwachtig, meer dan Spanje. Die ook gewoon de terechte winnaar is.
Wat van Gaal al aangaf voor de wedstrijd klopt. Deze scheids vloot alles ( vooral in het beigin) dood.
Vanddar dat ik al eerder aangaf dat deze scheids bezig was ' the man of the match" te worden.
Als je er op let valt het altijd op natuurlijk, maar iemand die er niet op gelet heeft kan niet achteraf gaan roepen dat de scheids het goed deed natuurlijk.
De scheids heeft echt wel veel fouten gemaakt. Hij was al voor aanvang bezig de show stelen... viel me gelijks al op tenminste.
Maar het was 100% zijn schuld dat nedeland verloor... die rode kaart ( 2x geel) was geen rode kaart daar het geen geel was. Maar " UGH" de scheids heeft gesproken... wat een patser ook zeg, die scheids.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83942924
Tja, part of the game, de charme volgens Blatter. Was alleen geen buitenspel, maar ik vind wel dat de scheids de wedstrijd heeft beïnvloed. Oranje had al rood kunnen hebben, sommige kaarten werden heel erg makkelijk getrokken en sommige kaarten werden niet getrokken. Enige probleem vind ik die corner, omdat direct het resultaat beïnvloed en erg moeilijk was te missen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')