Wat heb je aan die herinnering? Dat ze je weer eens complimenteren met het mooie spel als je er uit vliegt? Het is niks waard die complimenten, voetbal is een resultaatsport en geen jurysport.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:42 schreef Garincha het volgende:
Duitsland met zijn oogstrelend voetbal zal samen met Spanje dit WK over de hele wereld in positieve zin herinnerd worden, terwijl Nederland over een paar jaar uit ieders herinneringen vervaagd (over dit WK dan). Zeg me, Duitsland die slechts de halve finale heeft bereikt wordt meer gerespecteerd dan een land als Nederland.
Smaken kunnen verschillen, ware het niet dat heel de wereld mijn mening deelt. Ik zal als ik jou was wellicht gaan twijfelen of een bezoek aan de opticien niet noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:46 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Niet mee eens, smaken verschillen blijkbaar. Dat kan, geen probleem
De rest van de wereld is het alleen maar mee eens omdat zij als neutrale toeschouwer naar Nederland kijken en niet als Nederlander. Die vuile Engelsen die nu zo hoog van de toren blazen zouden maar al te blij zijn als Engeland in plaats van Nederland in de finale had gestaan met lelijk voetbal. Het is pure hypocrisie die complimenten uit het buitenland.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:46 schreef Pek het volgende:
Dat de rest van de wereld het met me eens is, daar kan ik verder weinig aan doen.
Ik heb prima ogen, maar een andere mening dan jij. En heel de wereld deelt jouw mening, nou nee...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:47 schreef Garincha het volgende:
[..]
Smaken kunnen verschillen, ware het niet dat heel de wereld mijn mening deelt. Ik zal als ik jou was wellicht gaan twijfelen of een bezoek aan de opticien niet noodzakelijk is.
Voetbal is niet enkel een resultaat sport. Honderden miljoenen zijn fan geworden van deze sport om de kunstigheid en mooiheid ervan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat heb je aan die herinnering? Dat ze je weer eens complimenteren met het mooie spel als je er uit vliegt? Het is niks waard die complimenten, voetbal is een resultaatsport en geen jurysport.
Denk aan die worstelaar (weet zijn naam niet meer) die het geblesseerde been van zijn tegenstander niet aanviel omdat hij op een dergelijke wijze niet wilde winnen. Zijn naam zal men onthouden, niet de naam van de winnaar.quote:Denk aan Shani Davis bij het schaatsen, die heeft echt een vreselijke techniek maar haalt wel de prijzen binnen. Jan Bos kan technisch volmaakt rijden, en het is een lust voor het oog om te zien, maar zijn prijzenkast is een stuk leger dan bij Shani Davis. Puur omdat de eindtijd telt en niet de kwaliteit van je schaatstechniek.
Dat doen ze niet. Het maakt ze echt geen fuck uit hoe hun eigen land wint. Al die Engelsen, Italianen, Fransen, Duitsers enzovoort, als hun eigen elftal met lelijk voetbal wint kraait er geen haan naar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:47 schreef Garincha het volgende:
Smaken kunnen verschillen, ware het niet dat heel de wereld mijn mening deelt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Het maakt ze echt geen fuck uit hoe hun eigen land wint. Al die Engelsen, Italianen, Fransen, Duitsers enzovoort, als hun eigen elftal met lelijk voetbal wint kraait er geen haan naar.
Voetbal is niet enkel een resultaat sport. Honderden miljoenen zijn fan geworden van deze sport om de kunstigheid en mooiheid ervan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat heb je aan die herinnering? Dat ze je weer eens complimenteren met het mooie spel als je er uit vliegt? Het is niks waard die complimenten, voetbal is een resultaatsport en geen jurysport.
Denk aan die worstelaar (weet zijn naam niet meer) die het geblesseerde been van zijn tegenstander niet aanviel omdat hij op een dergelijke wijze niet wilde winnen. Zijn naam zal men onthouden, niet de naam van de winnaar. Die prestatie is namelijk van een veel grotere waarde.quote:Denk aan Shani Davis bij het schaatsen, die heeft echt een vreselijke techniek maar haalt wel de prijzen binnen. Jan Bos kan technisch volmaakt rijden, en het is een lust voor het oog om te zien, maar zijn prijzenkast is een stuk leger dan bij Shani Davis. Puur omdat de eindtijd telt en niet de kwaliteit van je schaatstechniek.
Ze kunnen het gewoon niet verkroppen dat een klein landje met een vrij goedkope selectie toch altijd ver komt.quote:
Voetbal is wel een resultaat sport. Winst of verlies wordt gemeten aan de hand van het aantal doelpunten voor en tegen, meer niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:49 schreef Garincha het volgende:
Voetbal is niet enkel een resultaat sport. Honderden miljoenen zijn fan geworden van deze sport om de kunstigheid en mooiheid ervan.
Je kent zijn naam niet eens...quote:Denk aan die worstelaar (weet zijn naam niet meer) die het geblesseerde been van zijn tegenstander niet aanviel omdat hij op een dergelijke wijze niet wilde winnen. Zijn naam zal men onthouden, niet de naam van de winnaar.
Takthi.quote:
quote:In another instance, he had a match with Russian wrestler Alexander Medved who had an injured right knee. When Takhti found out that he was injured, he never attacked that leg. Instead, he tried to attack the other leg. He lost the match, but showed that he valued honorable behavior more than reaching victory.
Dan ben ik blijkbaar een neutrale toeschouwer, met een Nederlands tintje. Ik heb met plaatsvervangende schaamte naar de wedstrijd gekeken en geen seconde het geloof gehad dat we konden winnen...dat doet best pijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De rest van de wereld is het alleen maar mee eens omdat zij als neutrale toeschouwer naar Nederland kijken en niet als Nederlander.
En als Robben 5cm hoger had gemikt dan was je nu aan het hossen zeker.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:53 schreef Pek het volgende:
Dan ben ik blijkbaar een neutrale toeschouwer, met een Nederlands tintje. Ik heb met plaatsvervangende schaamte naar de wedstrijd gekeken en geen seconde het geloof gehad dat we konden winnen...dat doet best pijn
Surequote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:55 schreef Garincha het volgende:
[..]
Zijn naam lag op de puntje van mijn tong, aangezien het ver voor mijn tijd was.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:55 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die zich schamen voor het spel van Oranje
Mensen die geen schaamte kennen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:55 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die zich schamen voor het spel van Oranje
Smurf, ik was al supporter toen jij nog niet eens een zaadje was, kleuterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:55 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
En als Robben 5cm hoger had gemikt dan was je nu aan het hossen zeker.
Successupporters.
Successupporter.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 03:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Smurf, ik was al supporter toen jij nog niet eens een zaadje was, kleuter![]()
Ja, want Freud heeft altijd gelijk. Freud is god. Mijn god wat ben jij simpel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:57 schreef Garincha het volgende:
[..]
Mensen die geen schaamte kennen.
"Het verlies van de schaamte is het eerste teken van geesteszwakte."
Aldus Freud.
Eenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:57 schreef Garincha het volgende:
[..]
Mensen die geen schaamte kennen.
"Het verlies van de schaamte is het eerste teken van geesteszwakte."
Aldus Freud.
Freud heeft in deze wel degelijk gelijk. Freud is geen god en ik ben allesbehalve simpel want anders had ik wel als een bekrompen idioot krampachtig vastgehouden aan het feit dat Nederland een goed WK heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 03:02 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Ja, want Freud heeft altijd gelijk. Freud is god. Mijn god wat ben jij simpel.
Kleutersmurfquote:
Dit was qua resultaat het beste WK voor Nederland ooit. Maar het is weer niet goed genoeg voor Meneer Garincha. Who the fuck ben jij nou helemaal?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 03:03 schreef Garincha het volgende:
[..]
Freud heeft in deze wel degelijk gelijk. Freud is geen god en ik ben allesbehalve simpel want anders had ik wel als een bekrompen idioot krampachtig vastgehouden aan het feit dat Nederland een goed WK heeft gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |