quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:09 schreef tong80 het volgende:
Ja de Bolero is geweldig, zijn er meer klassieke nummers dan ?
Het was schandalig Biogarde.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Biogarde het volgende:
Mooi man. WK 2014 gaan we met wapens het veld op en schieten we onszelf winnaar.
Lekker boeiend waar we om bekend staan. Duitsers staan bekend als kuilengravers, zie jij ze weleens huilen in een hoekje? Ik nooit.
Onzin tong. Weet je nog hoe de hele wereld naar ons keek toen we zo goed waren op het EK 2 jaar geleden? Dat imago verandert elk toernooi als het moet.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef tong80 het volgende:
....voetbal.
We staan door de laatste twee WK's bekend als agressieve schoppers.
Bedankt van Bommel.
Van Basten had gelijk.
toen speelde van Bommel nietquote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Onzin tong. Weet je nog hoe de hele wereld naar ons keek toen we zo goed waren op het EK 2 jaar geleden? Dat imago verandert elk toernooi als het moet.
Als je verdedigend speelt met grove overtredingen moet je wel winnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef marcodej het volgende:
Lekker boeien wat de rest vind, wij stonden in de finale en hebben tot drie minuten voor tijd zicht gehad op de titel.
Het enige wat we hadden kunnen doen om deze kritiek de mond te snoeren is door WK te worden. Dat wordt je nu net niet en dan krijg je dit. Zuur.
Ik vond het helemaal niet zo schandalig, muv de trap van De Jong. Ik vond het zeker geen schoppartij en de rest van de overtredingen waren niet harder dan normaal. Maar door die trap van De Jong blijft dat negatieve beeld wel een beetje hangen. Zuur.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je verdedigend speelt met grove overtredingen moet je wel winnen.
Dat deden we niet. Wat er nu overblijft blijft het schandalige voetbal van de Jong en van Bommel.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je verdedigend speelt met grove overtredingen moet je wel winnen.
Dat deden we niet. Wat er nu overblijft blijft het schandalige voetbal van de Jong en van Bommel.
Kerkgangersquote:Op maandag 12 juli 2010 21:40 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Niet zo miepen, stelletje kerkgangers
Jaquote:Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar zou het allemaal bewust zijn geweest?
Ik vond het overigens ook geen schoppartij. Het was een wedstrijd waar erg fel werd verdedigd, maar over het algemeen waren tackles gemikt op de bal en niet gemeen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet zo schandalig, muv de trap van De Jong. Ik vond het zeker geen schoppartij en de rest van de overtredingen waren niet harder dan normaal. Maar door die trap van De Jong blijft dat negatieve beeld wel een beetje hangen. Zuur.
Nederland was nou eenmaal op verdedigen aangewezen en deed dat heel kort en goed. Vandaar dat we het nog 115 minuten volgehouden hebben (en zelfs nog de beste kansen gekregen hebben).
Wat ook gewoon zo is natuurlijk. Argentinië heeft al een kleine 20 jaar niet meer in een finale gestaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:44 schreef MillePlateaux het volgende:
En door die paar klappende mongolen en ander huishoudbeurs-publiek bij Schiphol denken ze ook nog iets noemenswaardigs gepresteerd te hebben.
Laat de aankomst nou gesloten zijn geweest voor publiekquote:
78 86quote:Op maandag 12 juli 2010 21:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Wat ook gewoon zo is natuurlijk. Argentinië heeft al een kleine 20 jaar niet meer in een finale gestaan.
quote:
Voor het WK begon dacht iedereen dat we wel 'afgemaakt' zouden worden door Brazilië. Nou mooi niet, Finale is een grote prestatie. En een heel groot pluspunt is dat we boven België en Duitsland staan.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:44 schreef MillePlateaux het volgende:
En door die paar klappende mongolen en ander huishoudbeurs-publiek bij Schiphol denken ze ook nog iets noemenswaardigs gepresteerd te hebben.
Leer spellenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kerkgangers
Er hadden rib-en been beuken kunnmen vallen door die overtredingen.
Het was een schande voor onze naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |