Oh apart, hier hoor ik het nog best vaak voorbij gekomen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op mijn oude school bestaat het niet meer iig. Op de andere scholen hier ook niet geloof ik.
[..]
Ja, ik ook, maar dat is al HEEL lang geleden Sjoegiewoegie.
En nu tetten.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
huh.
bij ons op school zit je ( als je in de 1e klas zit )
of op;
mavo/havo
of op
havo/vwo
dat betekend dat je in de eerste klas dus nog kan doorstromen naar een niveau hoger of niet.
Ja godverdomme, mot ik weer naar je hijfs.quote:
Waar is mijn CC?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Japsnars het volgende:
StolenSweetheart wint en mag blijven. Adieu dromenvangertje
Victory is mine.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Japsnars het volgende:
Dat is gewoon pure luiheid, nou en? Dan heb je toch geen probleem, is nog altijd je eigen keuze. Kerel uit mijn examenklas kwam nooit opdagen op school, speelde de hele dag WoW. Toen we examens hadden, haalde ie alles met 8en of hoger. Nou, fijn voor hem dan, boeit mij het nou of hij naar school komt of niet. Dan heeft ie toch geen probleem?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan wel een probleem hebt
Druten.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja godverdomme, mot ik weer naar je hijfs.
Nee gast dromenvangertjequote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Japsnars het volgende:
Nu denken ze dat ik nog populairder ben.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja godverdomme, mot ik weer naar je hijfs.
Net zo stom dat gij.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar hedde gij die leuke tas vandaan?
Een winkel hier in Helmond.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar hedde gij die leuke tas vandaan?
Zie je dat nu pas, echt, nu, pas? Na 2 jaar?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Sanna, ik zie nu pas dat je UI een BA duif is.
Ja, ik zie jouw UI niet zo vaak.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zie je dat nu pas, echt, nu, pas? Na 2 jaar?![]()
Hoezo?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik zie jouw UI niet zo vaak.
[..]
Hoezo?
Kankerquote:
Wat heb je gekocht topic!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter kijke jonge.![]()
Om je tas te bekijken, of waar staat ie?
Yep, dus jij moet oprotten.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke nu moet je echt ophoudenzoek een vriendin
Geef me die link.quote:
Oh.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Haarklip het volgende:
[..]
![]()
Die ging vreemd, en nu heb ik niks meer.. fuuuuuuuu
Ja dat heb ik ook en ik wil kijken of ze die tas nog hebben die ik wil.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nope, kom niet verder dan een grijs beeld.
QFT. Zelfs ik kom al in de richtingquote:Op maandag 12 juli 2010 21:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje Japsnars, ga even volwassen worden ofzo.
Nee, als ze hier met zijn tweeën zijn krijgen ze alleen maar weer ruzie Dus, one has to goquote:Op maandag 12 juli 2010 21:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje Japsnars, ga even volwassen worden ofzo.
Ja maar jij hebt dan ook al je VWO gehaald.quote:
Ja, want jij bent de baas over de SC?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, als ze hier met zijn tweeën zijn krijgen ze alleen maar weer ruzie Dus, one has to go
Sorry, ik zal wel weer even stil zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, want jij bent de baas over de SC?Ga lekker terug naar de kleuterschool.
Doe dat.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, ik zal wel weer even stil zijn
Maar verder alles goed? Heb je ook vakantie?quote:
Ja, al een week.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar verder alles goed? Heb je ook vakantie?
nou t gaat al lekker een halfuur rustig, alleen jij zit alles op te fokken, so you have to goquote:Op maandag 12 juli 2010 21:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, als ze hier met zijn tweeën zijn krijgen ze alleen maar weer ruzie Dus, one has to go
Ik wil iedereen wel een beetje te vriend houden. Ik sta hier al slecht te boek door mijn gejammer over dat ene meisjequote:Op maandag 12 juli 2010 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
hahahahahhahahahaha, jappie wordt gepwnd door hj![]()
![]()
Oh beterquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:57 schreef Schieganger het volgende:
Ik begin te snappen waarom Japsnars geen vriendin heeft.
Haha.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:57 schreef Schieganger het volgende:
Slechtere sociale skills in vergelijking met mij?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:57 schreef Schieganger het volgende:
Meh, ik ben zo onzeker als de tiefus. De rest gaat altijd primaquote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Slechtere sociale skills in vergelijking met mij?
Ben je dan ook minder lief?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef Japsnars het volgende:
In het echt gedraag ik mij heel anders dan online hoor![]()
Ja hier ook de hele tijdquote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
hahah, en in de klb sc ook de hele tijd om raad vragen en shiten toen vond dat meisje hem niet leuk
![]()
![]()
Nee hoor, dat zeker nietquote:
Tsja, mijn acties verwoord met twee woorden. (Alhoewel het er eigenlijk drie moeten zijn)quote:Op maandag 12 juli 2010 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eersteklas Faalhaas
hoe kom je erbij
Hihihih wat schattig, je bent onzeker.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, ik ben zo onzeker als de tiefus. De rest gaat altijd prima
Ze helpen je toch voor geen flikkerquote:Op maandag 12 juli 2010 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jongeee, je gaat toch geen advies enzo op fok vragen
Al mijn vrienden zaten op Cherso, ik was desperate. Tuurlijk welquote:Op maandag 12 juli 2010 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jongeee, je gaat toch geen advies enzo op fok vragen
Sommige welquote:
Ja, raar iets he?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Ej sjoeg, had je het gehoord van die Heino van het trefpunt?
Had net die sauna overgenomen. Was misschien nog niet eens helemaal rond.quote:
Zelfmoord.quote:
Rare situatie, aardig succesvolle kerel namelijk.quote:
Dat is 't 'm soms juist, bij van die hele succesvolle mensen. De druk wordt ze dan te groot.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Rare situatie, aardig succesvolle kerel namelijk.
Tsja, mensen hebben soms grote zorgen en weten dat dan extreem goed te verbergen voor de buitenwereld.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Rare situatie, aardig succesvolle kerel namelijk.
Heel succesvol is overdreven, hij deed het gewoon goed.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:10 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Dat is 't 'm soms juist, bij van die hele succesvolle mensen. De druk wordt ze dan te groot.
-verder overigens geen idee over wie het gaat-
Oh, ik zat meer te denken aan zo'n Herman Brood die ik niet kenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heel succesvol is overdreven, hij deed het gewoon goed.
Lokaal bekend persoon
Nu al?quote:
Dat is wel heel vroegquote:
Ik officieel ook niet, maar ik hoef de hele week niet naar school. Alleen vrijdag even boeken inleverenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:17 schreef Heroinjunk het volgende:
In Brabant hebben ze nog geen vakantie.
Hier hebben ze volgende week vrijdag pas vakantie.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik officieel ook niet, maar ik hoef de hele week niet naar school. Alleen vrijdag even boeken inleveren
Ah oke. Ben blij dat ik eindelijk vakantie hebquote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hier hebben ze volgende week vrijdag pas vakantie.
Tsja, dan zit er niks anders op, hè.quote:
Ja, gewoon vakantie dusquote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik officieel ook niet, maar ik hoef de hele week niet naar school. Alleen vrijdag even boeken inleveren
Preciesquote:Op maandag 12 juli 2010 22:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, dan zit er niks anders op, hè.
[..]
Ja, gewoon vakantie dus
Ga naar buiten en ga daar liggen onder het genot van muziek, drinken en wat je nog meer chill vindquote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef StolenSweetheart het volgende:
Nouja, als ik even naar buiten loop en een paar rondjes ren ben ik zo weer hyper.
http://www.djguide.nl/maand.p?city=Utrechtquote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef mstr het volgende:
Waarom zijn er geen leuke feesten aanstaande zaterdag in/rond Utrecht?
Omdat menig muziekliefhebber dan op Extrema Outdoor staatquote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef mstr het volgende:
Waarom zijn er geen leuke feesten aanstaande zaterdag in/rond Utrecht?
Maar Poema is een drugslocatie.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.djguide.nl/maand.p?city=Utrecht
Dat Wahnsinn klinkt wel tof
Die heeft wel weer een hele lekkere line-up jaquote:Op maandag 12 juli 2010 22:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat menig muziekliefhebber dan op Extrema Outdoor staat
Tsja..quote:
2 maanden ofzoquote:
quote:
Niks mis met een jointje op z´n tijdquote:Op maandag 12 juli 2010 22:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja..
En ik dacht dat jij weleens een pilletje had genomen?
Ja so und, heb ik al wel 2 maanden vakantiequote:
Ja, klopt.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja..
En ik dacht dat jij weleens een pilletje had genomen?
Kende het in het begin niet, maar nu ineens bedenk ik me dat ik het nummer wel ken. Hartstikke chill nummerquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:24 schreef StolenSweetheart het volgende:
Vandaag is mijn eerste vakantiedag.
Helemaal niet.quote:
Ja, alleen is het te betwijfelen of je daar zo blij mee moet zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja so und, heb ik al wel 2 maanden vakantie
Ja en daarna kan je extra hard vakantie gaan vieren. Samen met die ¤1600,- aan keiharde pegelsquote:
Doe maar -300 en je zit precies goed.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en daarna kan je extra hard vakantie gaan vieren. Samen met die ¤1600,- aan keiharde pegels
Mwah, kwam in de buurt.quote:
Nog beterquote:
Heimens autisme kan het niet aan?quote:
Ja, al die vrijheid ineens.quote:
Oh jawel.quote:
Mensen die een kick krijgen van het vertellen aan iedereen dat ze zijn gestopt met roken. Je bent het beste bezig wanneer je niet rookt.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die blowen![]()
Mensen die gestopt zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Japsnars is jonger dan ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Oh jawel.![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is trouwens bijna net zo oud als jij, geloof ik.
Alle zeven?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Hyman het volgende:
Ik heb net die Life documentaire gekeken in full hd, heel gaaf om te zien
Ja, ik zeg toch ook bijna. Hij is 18 ofzo.quote:
Waar gaat ie over?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Hyman het volgende:
Ik heb net die Life documentaire gekeken in full hd, heel gaaf om te zien
2 jaar is bijna.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:32 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch ook bijna. Hij is 18 ofzo.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mensen die een kick krijgen van het vertellen aan iedereen dat ze zijn gestopt met roken. Je bent het beste bezig wanneer je niet rookt.Mwah, vind het stoppen toch een hele prestatie van mezelf hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam hier vorig jaar dagelijks, maar stopte daar ineens mee. Kwam erachter dat ik het toch wel misquote:
Precies, dat dus.quote:
Oh dit ging over mij.quote:
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik kwam hier vorig jaar dagelijks, maar stopte daar ineens mee. Kwam erachter dat ik het toch wel mis![]()
[..]
Precies, dat dus.
Waarom zou je per definitie 14 moeten zijn als je het chill vind om alleen thuis te zijn
Vorig jaar dagelijks? Waarom heb ik je dan nooit gezienquote:Op maandag 12 juli 2010 22:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik kwam hier vorig jaar dagelijks, maar stopte daar ineens mee. Kwam erachter dat ik het toch wel mis![]()
[..]
Precies, dat dus.
Waarom zou je per definitie 14 moeten zijn als je het chill vind om alleen thuis te zijn
Die is geen zak aan. Vogels zijn vetquote:Op maandag 12 juli 2010 22:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, alleen die Lifemet die pinguïns enzo.
Ik wil wel die Space aflevering zien
Ik zeg ook niet dat het niet goed is dat je bent gestopt. Maar hoeft toch niet overal te worden verteltquote:Op maandag 12 juli 2010 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, vind het stoppen toch een hele prestatie van mezelf hoor
Merk weinig van mijn ouders. Boeit me niet of ze er nou wel of niet zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.Wat maakt het uit of je alleen thuis bent of niet? Woepie alleen thuis jeeeej!!
Wat dacht je van een fijne party geven ins huizes. Ik vind alleen thuiszijn ook echt heerlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.Wat maakt het uit of je alleen thuis bent of niet? Woepie alleen thuis jeeeej!!
Maar niet in je blote reet.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Merk weinig van mijn ouders. Boeit me niet of ze er nou wel of niet zijn.. Kan toch gaan en staan waar ik wil.
Ik ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Merk weinig van mijn ouders. Boeit me niet of ze er nou wel of niet zijn.. Kan toch gaan en staan waar ik wil.
Kan ik ook als mijn ouders niet 2 weken weg zijn. :")quote:Op maandag 12 juli 2010 22:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat dacht je van een fijne party geven ins huizes. Ik vind alleen thuiszijn ook echt heerlijk
Naja, alhoewel ik het wel prima kan vinden met mijn ouders vind ik het ook wel fijn om zo nu en dan gewoon wat ruimte voor mezelf te hebben en als ik dan een week gewoon zelf kan bepalen wat en wanneer ik eet en wat ik nog meer allemaal doe, dan vind ik dat best chillquote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou dat dan niet, carequote:
Meningen over wat een party is verschillen, denk ikquote:Op maandag 12 juli 2010 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Kan ik ook als mijn ouders niet 2 weken weg zijn. :")
Check zelf maarquote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vorig jaar dagelijks? Waarom heb ik je dan nooit gezien?
Ik heb niet de behoefte om het huis te slopen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Meningen over wat een party is verschillen, denk ik
Ik woon niet alleen en m'n ouders vinden het ook niet de normaalste zaak van de wereld, maar het is niet zo dat ze me het gaan verbieden ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Woon je alleen? of vinden je ouders dat de normaalste zaak van de wereld
?
Ja, mij zouden ze het ook niet verbieden. Maar het is nogal wat om voor je ouders en zusje in je blote reet langs te komen banjeren, isn't it.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik woon niet alleen en m'n ouders vinden het ook niet de normaalste zaak van de wereld, maar het is niet zo dat ze me het gaan verbieden ofzo.
Pics van je zusje.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, mij zouden ze het ook niet verbieden. Maar het is nogal wat om voor je ouders en zusje in je blote reet langs te komen banjeren, isn't it.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:35 schreef VASND het volgende:
Wat de hell.. hoor net dat een vriendin van me vanmorgen haar vader dood vond, hartstilstand..
Mwah, ik douche nooit met de deur op slot en mijn ouders komen dan ook gewoon binnen, behalve als Mark hier is. Ja sorry, ik ben nou maar eenmaal niet zo preuts opgevoed.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, mij zouden ze het ook niet verbieden. Maar het is nogal wat om voor je ouders en zusje in je blote reet langs te komen banjeren, isn't it.
Holy shitquote:Op maandag 12 juli 2010 22:35 schreef VASND het volgende:
Wat de hell.. hoor net dat een vriendin van me vanmorgen haar vader dood vond, hartstilstand..
Tsja, ik ben ook niet preuts opgevoed maar dat soort dingen doe ik dan weer liever nietquote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik douche nooit met de deur op slot en mijn ouders komen dan ook gewoon binnen, behalve als Mark hier is. Ja sorry, ik ben nou maar eenmaal niet zo preuts opgevoed.
Ik zeg nergens dat ik het doe, maar het ging erom dat het kan.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, ik ben ook niet preuts opgevoed maar dat soort dingen doe ik dan weer liever niet
Vroeger toen ik 5 was deed ik dat, maar nu niet meerquote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik douche nooit met de deur op slot en mijn ouders komen dan ook gewoon binnen, behalve als Mark hier is. Ja sorry, ik ben nou maar eenmaal niet zo preuts opgevoed.
Ondoorzichtig douchegordijn ftwquote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
quote:
Thx.quote:
Mark wordt ook altijd panisch als we de deur bij hem op slot doen als we douchen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vroeger toen ik 5 was deed ik dat, maar nu niet meer
Wij hebben een douchecabine met doorzichtig glas.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ondoorzichtig douchegordijn ftw. Wasmachine enzo staan op de badkamer, dus vind het fatsoenlijk om de deur niet op slot te doen. Kunnen ze tenminste nog de was uit de wasmachine halen.
Ik zou juist panisch worden als ie niet op slot zitquote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mark wordt ook altijd panisch als we de deur bij hem op slot doen als we douchen.
Mwah nee, maakt me echt niet uit hoor. Je hebt niks anders dan de rest van de wereld ofzo hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zou juist panisch worden als ie niet op slot zit
Douchecabine zorgt wel voor minder wateroverlast dan die semi-put die wij hebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij hebben een douchecabine met doorzichtig glas.
Wij ook ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij hebben een douchecabine met doorzichtig glas.
ik wil nu niet extreem lullig of dom doen ofzo hoor..quote:Op maandag 12 juli 2010 22:40 schreef VASND het volgende:
[..]
[..]
Thx.
Ik zou het me niet kunnen voorstellen..
Leuk als je 14 bent.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef dirkjo het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?![]()
Ik vind hem zelf eigenlijk niet leuk, maar ik weet niks leukers
Ik heb 'm ook nooit op slot, ook niet als ik ergens anders dan thuis douchequote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer te maken met het jezelf niet kunnen voorstellen? Ik kan het me ook niet voorstellen dat het ooit zou gebeuren.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil nu niet extreem lullig of dom doen ofzo hoor..
Maar ik vond mn moeder 2 jaar geleden terug ook dood op een ochtend.
maar tis geen tijd voor depressief doen.
Ik douche nooit ergens anders dan thuis. Ja op vakantiequote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nooit op slot, ook niet als ik ergens anders dan thuis douche
Gecondoleerd.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef dirkjo het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?![]()
Ik vind hem zelf eigenlijk niet leuk, maar ik weet niks leukers
Leuk als een wildvreemde moeder dan zo binnenlooptquote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nooit op slot, ook niet als ik ergens anders dan thuis douche
Soms moet het wel eens.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik douche nooit ergens anders dan thuis. Ja op vakantie
Het is best erg als je erachter komt hoeveel mensen wel een van hun ouders missen. In mijn klas dit jaar zaten er 6. Bij m'n broertje en zus ook stuk of 4.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha, ik juist niet. Ik wil altijd die deur open hebben.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja sorry, maar je hoort de douche toch lopen? Of storm jij zelf ook altijd zo de douche binnen zonder te kloppen als je de douche hoort?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Leuk als een wildvreemde moeder dan zo binnenloopt
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer te maken met het jezelf niet kunnen voorstellen? Ik kan het me ook niet voorstellen dat het ooit zou gebeuren.
Maar dat gebeurd niet. Tenminste, in die situatie dat het zou kunnen gebeuren heb ik mijzelf nog niet bevonden.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is dat niet jouw ultieme MILF fantasie?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
niet als je aan het omkleden bent, dat heb ik hier wel eens een keer gehad met een vriendin van mn zusjequote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja sorry, maar je hoort de douche toch lopen? Of storm jij zelf ook altijd zo de douche binnen zonder te kloppen als je de douche hoort?
Mijn vrienden zitten continu te zeiken dat m'n moeder lekker is, word je ook niet vrolijk vanquote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is dat niet jouw ultieme MILF fantasie?
Oke. Dan meld ik bij deze even dat ik iemand in mijn klas heb zitten met een dikke kop.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat zeg ik niet xd ?\
wou het alleen even melden
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is dat niet jouw ultieme MILF fantasie?
jaquote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, ik juist niet. Ik wil altijd die deur open hebben.
Stel er gebeurt iets..
Ja, ik kleed me aan op Mark zijn kamer dus ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
niet als je aan het omkleden bent, dat heb ik hier wel eens een keer gehad met een vriendin van mn zusje
oeh ik ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke. Dan meld ik bij deze even dat ik iemand in mijn klas heb zitten met een dikke kop.
Heleen?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
niet als je aan het omkleden bent, dat heb ik hier wel eens een keer gehad met een vriendin van mn zusje
Man, jij hebt tot nu toe alleen nog maar walvissen geraakt.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heleen?
Trouwens die ene toen ik er laatst was kan ik ook best raken
Nee helaasquote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heleen?
Een walvis maar Do, niet gaan overdrijven nu.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Man, jij hebt tot nu toe alleen nog maar walvissen geraakt.
Sorry.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Een walvis maar Do, niet gaan overdrijven nu.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Begin jij op de schietbaan gelijk op het verste doelwit te schieten?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Man, jij hebt tot nu toe alleen nog maar walvissen geraakt.
Ik wel, een grotere uitdaging en geeft meer voldoening wanneer je em raaktquote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Begin jij op de schietbaan gelijk op het verste doelwit te schieten?
Ja, walvissen mis je niet zo makkelijk dus ach, waarom niet?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jaja, ik word oud. Jij was gister toch jarig.
Ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, walvissen mis je niet zo makkelijk dus ach, waarom niet?
je moet je leven ook opgeven en je volledig storten op fok, yewaids.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:49 schreef dirkjo het volgende:
Godverdomme wat gaat het snel hier.
Kan niet eens tegelijk MSN'en, Hyven, Fokken en een leuke UI uitzoeken
Fok msn en hyves tegelijk, damn wat een faal _!!
Niks bijzonders hoor.quote:
Zozo, koop je al verf?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, echt he. De grijze haren beginnen hun weg al te vinden
Zoals eckte bazen als Hyman.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
je moet je leven ook opgeven en je volledig storten op fok, yewaids.
Ik moest lachen.quote:
Heb ik gedaanquote:Op maandag 12 juli 2010 22:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
je moet je leven ook opgeven en je volledig storten op fok, yewaids.
Ik word meestal toch 18 geschatquote:Op maandag 12 juli 2010 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Jawel, want 20 lijkt zo'n stuk ouder dan 19.
quote:
ik hou het ook niet meer bijquote:Op maandag 12 juli 2010 22:49 schreef dirkjo het volgende:
Godverdomme wat gaat het snel hier.
Kan niet eens tegelijk MSN'en, Hyven, Fokken en een leuke UI uitzoeken
Fok msn en hyves tegelijk, damn wat een faal _!!
Had je de echt snelle topics mee moeten maken... Dat hield je echt niet bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |