Oh apart, hier hoor ik het nog best vaak voorbij gekomen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op mijn oude school bestaat het niet meer iig. Op de andere scholen hier ook niet geloof ik.
[..]
Ja, ik ook, maar dat is al HEEL lang geleden Sjoegiewoegie.
En nu tetten.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
huh.
bij ons op school zit je ( als je in de 1e klas zit )
of op;
mavo/havo
of op
havo/vwo
dat betekend dat je in de eerste klas dus nog kan doorstromen naar een niveau hoger of niet.
Ja godverdomme, mot ik weer naar je hijfs.quote:
Waar is mijn CC?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Japsnars het volgende:
StolenSweetheart wint en mag blijven. Adieu dromenvangertje
Victory is mine.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Japsnars het volgende:
Dat is gewoon pure luiheid, nou en? Dan heb je toch geen probleem, is nog altijd je eigen keuze. Kerel uit mijn examenklas kwam nooit opdagen op school, speelde de hele dag WoW. Toen we examens hadden, haalde ie alles met 8en of hoger. Nou, fijn voor hem dan, boeit mij het nou of hij naar school komt of niet. Dan heeft ie toch geen probleem?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan wel een probleem hebt
Druten.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja godverdomme, mot ik weer naar je hijfs.
Nee gast dromenvangertjequote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Japsnars het volgende:
Nu denken ze dat ik nog populairder ben.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja godverdomme, mot ik weer naar je hijfs.
Net zo stom dat gij.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar hedde gij die leuke tas vandaan?
Een winkel hier in Helmond.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar hedde gij die leuke tas vandaan?
Zie je dat nu pas, echt, nu, pas? Na 2 jaar?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Sanna, ik zie nu pas dat je UI een BA duif is.
Ja, ik zie jouw UI niet zo vaak.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zie je dat nu pas, echt, nu, pas? Na 2 jaar?![]()
Hoezo?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik zie jouw UI niet zo vaak.
[..]
Hoezo?
Kankerquote:
Wat heb je gekocht topic!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter kijke jonge.![]()
Om je tas te bekijken, of waar staat ie?
Yep, dus jij moet oprotten.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke nu moet je echt ophoudenzoek een vriendin
Geef me die link.quote:
Oh.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Haarklip het volgende:
[..]
![]()
Die ging vreemd, en nu heb ik niks meer.. fuuuuuuuu
Forum Opties | |
---|---|