Leuk als je 14 bent.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef dirkjo het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?![]()
Ik vind hem zelf eigenlijk niet leuk, maar ik weet niks leukers
Ik heb 'm ook nooit op slot, ook niet als ik ergens anders dan thuis douchequote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zou juist panisch worden als ie niet op slot zit
Wat heeft dat nou weer te maken met het jezelf niet kunnen voorstellen? Ik kan het me ook niet voorstellen dat het ooit zou gebeuren.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil nu niet extreem lullig of dom doen ofzo hoor..
Maar ik vond mn moeder 2 jaar geleden terug ook dood op een ochtend.
maar tis geen tijd voor depressief doen.
Ik douche nooit ergens anders dan thuis. Ja op vakantiequote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nooit op slot, ook niet als ik ergens anders dan thuis douche
Gecondoleerd.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef dirkjo het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?![]()
Ik vind hem zelf eigenlijk niet leuk, maar ik weet niks leukers
Leuk als een wildvreemde moeder dan zo binnenlooptquote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nooit op slot, ook niet als ik ergens anders dan thuis douche
Soms moet het wel eens.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik douche nooit ergens anders dan thuis. Ja op vakantie
Het is best erg als je erachter komt hoeveel mensen wel een van hun ouders missen. In mijn klas dit jaar zaten er 6. Bij m'n broertje en zus ook stuk of 4.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha, ik juist niet. Ik wil altijd die deur open hebben.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zou juist panisch worden als ie niet op slot zit
Ja sorry, maar je hoort de douche toch lopen? Of storm jij zelf ook altijd zo de douche binnen zonder te kloppen als je de douche hoort?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Leuk als een wildvreemde moeder dan zo binnenloopt
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer te maken met het jezelf niet kunnen voorstellen? Ik kan het me ook niet voorstellen dat het ooit zou gebeuren.
Maar dat gebeurd niet. Tenminste, in die situatie dat het zou kunnen gebeuren heb ik mijzelf nog niet bevonden.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is dat niet jouw ultieme MILF fantasie?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
niet als je aan het omkleden bent, dat heb ik hier wel eens een keer gehad met een vriendin van mn zusjequote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja sorry, maar je hoort de douche toch lopen? Of storm jij zelf ook altijd zo de douche binnen zonder te kloppen als je de douche hoort?
Mijn vrienden zitten continu te zeiken dat m'n moeder lekker is, word je ook niet vrolijk vanquote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is dat niet jouw ultieme MILF fantasie?
Oke. Dan meld ik bij deze even dat ik iemand in mijn klas heb zitten met een dikke kop.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat zeg ik niet xd ?\
wou het alleen even melden
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is dat niet jouw ultieme MILF fantasie?
jaquote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, ik juist niet. Ik wil altijd die deur open hebben.
Stel er gebeurt iets..
Ja, ik kleed me aan op Mark zijn kamer dus ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
niet als je aan het omkleden bent, dat heb ik hier wel eens een keer gehad met een vriendin van mn zusje
oeh ik ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke. Dan meld ik bij deze even dat ik iemand in mijn klas heb zitten met een dikke kop.
Heleen?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
niet als je aan het omkleden bent, dat heb ik hier wel eens een keer gehad met een vriendin van mn zusje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |