Ik woon niet alleen en m'n ouders vinden het ook niet de normaalste zaak van de wereld, maar het is niet zo dat ze me het gaan verbieden ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Woon je alleen? of vinden je ouders dat de normaalste zaak van de wereld
?
Ja, mij zouden ze het ook niet verbieden. Maar het is nogal wat om voor je ouders en zusje in je blote reet langs te komen banjeren, isn't it.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik woon niet alleen en m'n ouders vinden het ook niet de normaalste zaak van de wereld, maar het is niet zo dat ze me het gaan verbieden ofzo.
Pics van je zusje.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, mij zouden ze het ook niet verbieden. Maar het is nogal wat om voor je ouders en zusje in je blote reet langs te komen banjeren, isn't it.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:35 schreef VASND het volgende:
Wat de hell.. hoor net dat een vriendin van me vanmorgen haar vader dood vond, hartstilstand..
Mwah, ik douche nooit met de deur op slot en mijn ouders komen dan ook gewoon binnen, behalve als Mark hier is. Ja sorry, ik ben nou maar eenmaal niet zo preuts opgevoed.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, mij zouden ze het ook niet verbieden. Maar het is nogal wat om voor je ouders en zusje in je blote reet langs te komen banjeren, isn't it.
Holy shitquote:Op maandag 12 juli 2010 22:35 schreef VASND het volgende:
Wat de hell.. hoor net dat een vriendin van me vanmorgen haar vader dood vond, hartstilstand..
Tsja, ik ben ook niet preuts opgevoed maar dat soort dingen doe ik dan weer liever nietquote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik douche nooit met de deur op slot en mijn ouders komen dan ook gewoon binnen, behalve als Mark hier is. Ja sorry, ik ben nou maar eenmaal niet zo preuts opgevoed.
Ik zeg nergens dat ik het doe, maar het ging erom dat het kan.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, ik ben ook niet preuts opgevoed maar dat soort dingen doe ik dan weer liever niet
Vroeger toen ik 5 was deed ik dat, maar nu niet meerquote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik douche nooit met de deur op slot en mijn ouders komen dan ook gewoon binnen, behalve als Mark hier is. Ja sorry, ik ben nou maar eenmaal niet zo preuts opgevoed.
Ondoorzichtig douchegordijn ftwquote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
quote:
Thx.quote:
Mark wordt ook altijd panisch als we de deur bij hem op slot doen als we douchen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vroeger toen ik 5 was deed ik dat, maar nu niet meer
Wij hebben een douchecabine met doorzichtig glas.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ondoorzichtig douchegordijn ftw. Wasmachine enzo staan op de badkamer, dus vind het fatsoenlijk om de deur niet op slot te doen. Kunnen ze tenminste nog de was uit de wasmachine halen.
Ik zou juist panisch worden als ie niet op slot zitquote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mark wordt ook altijd panisch als we de deur bij hem op slot doen als we douchen.
Mwah nee, maakt me echt niet uit hoor. Je hebt niks anders dan de rest van de wereld ofzo hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zou juist panisch worden als ie niet op slot zit
Douchecabine zorgt wel voor minder wateroverlast dan die semi-put die wij hebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij hebben een douchecabine met doorzichtig glas.
Wij ook ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij hebben een douchecabine met doorzichtig glas.
ik wil nu niet extreem lullig of dom doen ofzo hoor..quote:Op maandag 12 juli 2010 22:40 schreef VASND het volgende:
[..]
[..]
Thx.
Ik zou het me niet kunnen voorstellen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |