Het boeide me eerlijk gezegd vrij weing. Ik zou ook gerust alleen gaan hoor. Kon ik tenminste vooraan staan.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beter organiseren dus, in het vervolg
Danku voor deze wijze les.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:56 schreef Hyman het volgende:
Kijk kinders, je moet altijd een nieuw topic aanmaken als je hem gesloten hebt.
Dankje, snap het nu helemaalquote:Op woensdag 2 september 2009 19:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
And that is where Mr.DD comes in![]()
Les 1.
http://nl.wikipedia.org/wiki/%27t_Kofschip
lees dit en geef me morgen een kusje om me te bedanken.
Dat was de cursus
Kijk, dan val ik onder die kinders. Máár wist natuurlijk niet dat dat hoorde. Dessalniettemin gaat mijn inburgering wel steeds sneller zo.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:56 schreef Hyman het volgende:
Kijk kinders, je moet altijd een nieuw topic aanmaken als je hem gesloten hebt.
Stel je eens netjes voor soepjongen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:58 schreef Ekster077 het volgende:
[..]
Kijk, dan val ik onder die kinders. Máár wist natuurlijk niet dat dat hoorde. Dessalniettemin gaat mijn inburgering wel steeds sneller zo.
hehequote:Op woensdag 2 september 2009 19:58 schreef Ekster077 het volgende:
[..]
Kijk, dan val ik onder die kinders. Máár wist natuurlijk niet dat dat hoorde. Dessalniettemin gaat mijn inburgering wel steeds sneller zo.
Wat ben ik blij dat ik nog 7 dagen vakantie hebquote:Op woensdag 2 september 2009 19:56 schreef mstr het volgende:
Afgelopen 2 dagen meer aan school gedaan dan heel vorig jaar
Scorequote:Op woensdag 2 september 2009 19:58 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Dankje, snap het nu helemaal... (deed ik al, maar ik gebruik het gewoon verkeerd
)
nu ik erbij nadenk, volgens mij heb ik jouw nog niet op msn ... wat is je msn?
Zoveel heb ik nog niet gedaan, dus kan je nagaanquote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik nog 7 dagen vakantie heb
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoveel heb ik nog niet gedaan, dus kan je nagaan
Nou om het kort te houden. Me profiel stelt toch al wat voor of ik bedoel dat fotoboek.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stel je eens netjes voor soepjongen.
Ik wil mijn haar ook nog steeds een keer stylenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:03 schreef Hyman het volgende:
Jemig, als ik mn haar deze week niet ga stijen ga ik straks op marco borsato lijken
Wat houd je tegen om het niet te doen..quote:Op woensdag 2 september 2009 20:03 schreef Hyman het volgende:
Jemig, als ik mn haar deze week niet ga stijen ga ik straks op marco borsato lijken
Ik weet niet echt hoe het moetquote:Op woensdag 2 september 2009 20:04 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om het niet te doe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |