Helemaal niet.quote:
Ja, alleen is het te betwijfelen of je daar zo blij mee moet zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja so und, heb ik al wel 2 maanden vakantie
Ja en daarna kan je extra hard vakantie gaan vieren. Samen met die ¤1600,- aan keiharde pegelsquote:
Doe maar -300 en je zit precies goed.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en daarna kan je extra hard vakantie gaan vieren. Samen met die ¤1600,- aan keiharde pegels
Mwah, kwam in de buurt.quote:
Nog beterquote:
Heimens autisme kan het niet aan?quote:
Ja, al die vrijheid ineens.quote:
Oh jawel.quote:
Mensen die een kick krijgen van het vertellen aan iedereen dat ze zijn gestopt met roken. Je bent het beste bezig wanneer je niet rookt.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die blowen![]()
Mensen die gestopt zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Japsnars is jonger dan ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Oh jawel.![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is trouwens bijna net zo oud als jij, geloof ik.
Alle zeven?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Hyman het volgende:
Ik heb net die Life documentaire gekeken in full hd, heel gaaf om te zien
Ja, ik zeg toch ook bijna. Hij is 18 ofzo.quote:
Waar gaat ie over?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Hyman het volgende:
Ik heb net die Life documentaire gekeken in full hd, heel gaaf om te zien
2 jaar is bijna.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:32 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch ook bijna. Hij is 18 ofzo.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mensen die een kick krijgen van het vertellen aan iedereen dat ze zijn gestopt met roken. Je bent het beste bezig wanneer je niet rookt.Mwah, vind het stoppen toch een hele prestatie van mezelf hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |