Slechtere sociale skills in vergelijking met mij?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:57 schreef Schieganger het volgende:
Ik begin te snappen waarom Japsnars geen vriendin heeft.
Meh, ik ben zo onzeker als de tiefus. De rest gaat altijd primaquote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Slechtere sociale skills in vergelijking met mij?
Ben je dan ook minder lief?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef Japsnars het volgende:
In het echt gedraag ik mij heel anders dan online hoor![]()
Ja hier ook de hele tijdquote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
hahah, en in de klb sc ook de hele tijd om raad vragen en shiten toen vond dat meisje hem niet leuk
![]()
![]()
Nee hoor, dat zeker nietquote:
Tsja, mijn acties verwoord met twee woorden. (Alhoewel het er eigenlijk drie moeten zijn)quote:Op maandag 12 juli 2010 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eersteklas Faalhaas
hoe kom je erbij
Hihihih wat schattig, je bent onzeker.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, ik ben zo onzeker als de tiefus. De rest gaat altijd prima
Ze helpen je toch voor geen flikkerquote:Op maandag 12 juli 2010 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jongeee, je gaat toch geen advies enzo op fok vragen
Al mijn vrienden zaten op Cherso, ik was desperate. Tuurlijk welquote:Op maandag 12 juli 2010 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jongeee, je gaat toch geen advies enzo op fok vragen
Sommige welquote:
Ja, raar iets he?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Ej sjoeg, had je het gehoord van die Heino van het trefpunt?
Had net die sauna overgenomen. Was misschien nog niet eens helemaal rond.quote:
Zelfmoord.quote:
Rare situatie, aardig succesvolle kerel namelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |