Ja dat heb ik ook en ik wil kijken of ze die tas nog hebben die ik wil.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nope, kom niet verder dan een grijs beeld.
QFT. Zelfs ik kom al in de richtingquote:Op maandag 12 juli 2010 21:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje Japsnars, ga even volwassen worden ofzo.
Nee, als ze hier met zijn tweeën zijn krijgen ze alleen maar weer ruzie Dus, one has to goquote:Op maandag 12 juli 2010 21:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje Japsnars, ga even volwassen worden ofzo.
Ja maar jij hebt dan ook al je VWO gehaald.quote:
Ja, want jij bent de baas over de SC?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, als ze hier met zijn tweeën zijn krijgen ze alleen maar weer ruzie Dus, one has to go
Sorry, ik zal wel weer even stil zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, want jij bent de baas over de SC?Ga lekker terug naar de kleuterschool.
Doe dat.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, ik zal wel weer even stil zijn
Maar verder alles goed? Heb je ook vakantie?quote:
Ja, al een week.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar verder alles goed? Heb je ook vakantie?
nou t gaat al lekker een halfuur rustig, alleen jij zit alles op te fokken, so you have to goquote:Op maandag 12 juli 2010 21:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, als ze hier met zijn tweeën zijn krijgen ze alleen maar weer ruzie Dus, one has to go
Ik wil iedereen wel een beetje te vriend houden. Ik sta hier al slecht te boek door mijn gejammer over dat ene meisjequote:Op maandag 12 juli 2010 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
hahahahahhahahahaha, jappie wordt gepwnd door hj![]()
![]()
Oh beterquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:57 schreef Schieganger het volgende:
Ik begin te snappen waarom Japsnars geen vriendin heeft.
Haha.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:57 schreef Schieganger het volgende:
Ik begin te snappen waarom Japsnars geen vriendin heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |