Je vroeg of ik dr wat van wilde zeggen, dus gedaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je knopje om uit te loggen? In dat geval, graag.
Jawel, dè knoppenquote:
En jij bent?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:16 schreef TemptationGirl het volgende:
[..]
Hihi, dat is nou precies waarom mensen jou altijd zo gauw uitdagen. Jij laat je uitdagen en hapt.
Modjes veranderen alleen, heel misschien als je het lief vraagt, de TT als de TS erom vraagt, of als de TT niet klopt of wat dan ookquote:Op woensdag 2 september 2009 18:19 schreef Mr.DD het volgende:
Modje, geef even de titel:
"Pastoor DD spreidt liefde en vrede"
Voor onze stoute leden hieronder
Of als je je tieten postquote:Op woensdag 2 september 2009 18:20 schreef Domtuk het volgende:
[..]
Modjes veranderen alleen, heel misschien als je het lief vraagt, de TT als de TS erom vraagt, of als de TT niet klopt of wat dan ook.
Exact. En als er geen TT isquote:
Ik ben 1 van de weinige userts die nog wel buiten komtquote:Op woensdag 2 september 2009 18:23 schreef Newahoo het volgende:
[..]
In habbohotel uiteraard, want je zal maar buiten komen
Geen TT is geen SC. En bovendien is TS geen bezoekster van SC (iig niet regelmatig)quote:Op woensdag 2 september 2009 18:22 schreef Domtuk het volgende:
[..]
Misschien wil TS helemaal geen TT, dus
Maar volgens de reclame kan ik daar mijn dreamdate vindenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:23 schreef Newahoo het volgende:
[..]
In habbohotel uiteraard, want je zal maar buiten komen
Ik kom ook weleens buiten, maar dan moet ik naar school ofzo, dan fiets ik echt heel hard naar te bus, anders krijg ik teveel frisse lucht binnenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:23 schreef Domtuk het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinige userts die nog wel buiten komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |