Je vroeg of ik dr wat van wilde zeggen, dus gedaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je knopje om uit te loggen? In dat geval, graag.
Jawel, dè knoppenquote:
En jij bent?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:16 schreef TemptationGirl het volgende:
[..]
Hihi, dat is nou precies waarom mensen jou altijd zo gauw uitdagen. Jij laat je uitdagen en hapt.
Modjes veranderen alleen, heel misschien als je het lief vraagt, de TT als de TS erom vraagt, of als de TT niet klopt of wat dan ookquote:Op woensdag 2 september 2009 18:19 schreef Mr.DD het volgende:
Modje, geef even de titel:
"Pastoor DD spreidt liefde en vrede"
Voor onze stoute leden hieronder
Of als je je tieten postquote:Op woensdag 2 september 2009 18:20 schreef Domtuk het volgende:
[..]
Modjes veranderen alleen, heel misschien als je het lief vraagt, de TT als de TS erom vraagt, of als de TT niet klopt of wat dan ook.
Exact. En als er geen TT isquote:
Ik ben 1 van de weinige userts die nog wel buiten komtquote:Op woensdag 2 september 2009 18:23 schreef Newahoo het volgende:
[..]
In habbohotel uiteraard, want je zal maar buiten komen
Geen TT is geen SC. En bovendien is TS geen bezoekster van SC (iig niet regelmatig)quote:Op woensdag 2 september 2009 18:22 schreef Domtuk het volgende:
[..]
Misschien wil TS helemaal geen TT, dus
Maar volgens de reclame kan ik daar mijn dreamdate vindenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:23 schreef Newahoo het volgende:
[..]
In habbohotel uiteraard, want je zal maar buiten komen
Ik kom ook weleens buiten, maar dan moet ik naar school ofzo, dan fiets ik echt heel hard naar te bus, anders krijg ik teveel frisse lucht binnenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:23 schreef Domtuk het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinige userts die nog wel buiten komt
Dat is niet goed inderdaad...quote:Op woensdag 2 september 2009 18:24 schreef Newahoo het volgende:
[..]
Ik kom ook weleens buiten, maar dan moet ik naar school ofzo, dan fiets ik echt heel hard naar te bus, anders krijg ik teveel frisse lucht binnen
Dat doe je op datesites, of marktplaatsquote:Op woensdag 2 september 2009 18:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar volgens de reclame kan ik daar mijn dreamdate vinden_!
Genesis.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:14 schreef Newahoo het volgende:
[..]
Ja dan heb je dus Genesis, Exodus en al die andere boeken, WELKE
Srsly?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:25 schreef Newahoo het volgende:
[..]
Dat doe je op datesites, of marktplaats
Dan jij. En zo gedraag je je niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben toch iets meer volwassen dan jou schat.
Jaquote:
godsamme noortje, tyft toch lekker op.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan jij. En zo gedraag je je niet.
Dat zei ik net ook al tegen jou.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
godsamme noortje, tyft toch lekker op.
irritant
Kut. Ik herinner nog dat een 13jarige praatsex wou.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:28 schreef Newahoo het volgende:
[..]
Ja
Ik ging laatst wel een keer op habbohotel, ik bleek nog een account te hebben
komt er een mens binnen zo van; EN JA, ONZE HABBOVERKERING IS UIT, JE GEEFT NIET OM ME
Doe maar 33 dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:29 schreef Newahoo het volgende:
[..]
Het gaat tot 50
Maar ik ga even eten, ik bekeer je zo wel
ja maar ik ben niet diegene die irritant doet.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al tegen jou.
Correct.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
noortje, ik las toevallig in iemands fobo dat jij in dronten hebt gewoond?
ohja kloptquote:Op woensdag 2 september 2009 17:59 schreef Noortje. het volgende:
Alleen jij dacht mij nog te overtuigen.
En Fristi!quote:
Jazeker wel.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet diegene die irritant doet.
NEEHE JIJ begonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |