abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 12 juli 2010 @ 12:07:57 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_83950973
quote:
Eigenaar Heino Heiwegen van grand café Het Trefpunt in Putten heeft zelfmoord gepleegd. Heiwegen maakte van Het Trefpunt een van de best draaiende horecazaken van Putten en nam onlangs Sauna Drôme over.

Volgens de lokale media DePuttenaar.nl heeft Heiwegen zich in de nacht van donderdag op vrijdag van zijn leven beroofd.

Heiwegen stond in Putten bekend als succesvol horecaondernemer. Hij maakt van grand café Het Trefpunt een goed draaiende zaak, volgens de lokale één van de beste horecabedrijven van Putten.

Daarnaast nam hij enkele weken geleden nog Sauna Drôme in Putten over. Ook was Heiwegen voorloper bij de organisatie van Koninginnedag en andere evenementen. Verder verzorgde hij het management van een bekend kickboxteam met onder andere de Nederlandse topper Ernesto Hoost in de gelederen.

Heino Heiwegen is slechts 35 jaar geworden
quote:
Geschokte reacties op dood Heino Heiwegen

maandag 12 juli 2010 12:00

PUTTEN - De dood van de Puttense ondernemer Heino Heiwegen (35) -die in de nacht van donderdag op vrijdag zijn leven beëindigde- heeft tot verbijsterde en ongelovige reacties geleid.

Op de condoleancesite http://heinoheiwegen.mygb.nl zijn inmiddels ruim 300 reacties geplaatst. Het merendeel zegt de dood van Heiwegen niet te kunnen bevatten.
Ook op de site van deze krant had het bericht grote impact. Het artikel dat we vrijdag plaatsten is inmiddels ruim 10.000 keer gezien. Dat is ruim tien keer zoveel als een goed gelezen nieuwsbericht normaliter haalt.
,,Heino was een man met zijn hart op de juiste plaats die altijd bereid was zich in te spannen voor anderen'', zegt Arie Schreuder, voorzitter van de Oranjevereniging in Putten. Heiwegen organiseerde diverse onderdelen van de Koninginnedagviering. Schreuder: ,,Heiwegen cijferde zichzelf, bescheiden als hij was, weg om anderen een moment van ontspanning te bezorgen. Wij en daarmee alle inwoners van Putten zijn Heino ontzettend veel dank en respect verschuldigd voor zijn nimmer aflatende inzet, zijn opgeruimde karakter, zijn professionaliteit, zijn regelkwaliteiten en niet in de laatste plaats zijn sociale bewogenheid. Des te onbegrijpelijker is het te moeten vaststellen dat Heino geen onderdeel meer uitmaakt van die door hem zo geliefde Puttense gemeenschap. Wij zullen hem node missen."

Oud-wethouder Klaas van der Werf reageerde aangedaan: ,,Ik ben verbijsterd, dat zo'n man in de kracht van zijn leven dit zichzelf heeft aangedaan. Ik kan dit ook nauwelijks geloven. Ik heb hem op de avond van het afscheid van Hans en Kitty Lebbink (tijdens de overdracht van Sauna Drôme, redactie) nog gesproken en hij vertelde mij dat hij nog heel veel plannen en ideeën had. Dit rijmt niet met elkaar. Ik wens de nabestaanden veel sterkte toe na dit verlies.''
Woensdag kan afscheid worden genomen van Heiwegen in Het Trefpunt, tussen 14.00 en 20.00 uur. Donderdag is de uitvaart in besloten kring..
Beetje vreemd na Kooistra om nu iedere zelfmoord in de horeca uitvoerig in de media te gooien toch?
  maandag 12 juli 2010 @ 12:16:34 #2
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_83951323
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:07 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Beetje vreemd na Kooistra om nu iedere zelfmoord in de horeca uitvoerig in de media te gooien toch?
Gelukkig help jij daar niet aan mee
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_83953490
Vaag, had komende donderdag een interview met hem gepland
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 12 juli 2010 @ 13:15:07 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83953589
Ik weet niet wat je bronnen zijn, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat lokaal redelijk groot nieuws is.

Zo te zien is de bron Misset Horeca... niet echt "de media" IMHO.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83956286
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
Vaag, had komende donderdag een interview met hem gepland
Dat zal de oorzaak toch niet zijn?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_83956433
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat zal de oorzaak toch niet zijn?
Dat riep ik gisteren ook al met mn blauwe kop
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_83956522
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat riep ik gisteren ook al met mn blauwe kop
Lol.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_83958007
Boh, ik kende die kerel wel een beetje, was een aardige gast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')