Moderatorquote:Op maandag 12 juli 2010 19:46 schreef DeltaCephei het volgende:
Hoe kan het dat Fiets een reactie nummer #302 plaatste?![]()
![]()
fiets is mod, wij kunnen oneindig door slotjes heen postenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:46 schreef DeltaCephei het volgende:
Hoe kan het dat Fiets een reactie nummer #302 plaatste?![]()
![]()
ah okeeeeeequote:Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
fiets is mod, wij kunnen oneindig door slotjes heen posten![]()
Hij toverde deze opeens uit zn tasquote:Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind van die leren dingen met haken enzo mooier
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind dat nogal gewaagd voor een eerste date, en geloof me, ik vind niet veel gewaagd
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kennelijk jaquote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het was vast wel gelijk duidelijk wát voor date het zou worden.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het was vast wel gelijk duidelijk wát voor date het zou worden.
ach, we dragen er lakpakjes bij en het kringetje is weer rondquote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef Loqi het volgende:
[..]
van die zware
![]()
je zou bijna vergeten dat dit een lakchat is![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach, we dragen er lakpakjes bij en het kringetje is weer rond
quote:
Je zou eens MET moeten proberen!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik drink mijn koffie zonder handboeien
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je zou eens MET moeten proberen!
EN met gelakte nagels natuurlijk!
Have fun!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Bring it![]()
ik ben melig en dan moet ik nog naar vrienden
ik ben nu echt weg
Nikie fetisjquote:Op maandag 12 juli 2010 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
onder welke fetisj valt dat denk je?
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zag een bulldozer over een nagel rijden
Duidelijk: je lult teveelquote:
Ah, dat ben jíj in mijn msn-lijst!!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nikie fetisj
Edit; dat is mijn naam dus
Heul niet...quote:Op maandag 12 juli 2010 19:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha volgens mij staan wij aardig gelijk
Hahaha ik bijt niet hoor (niet via laptop in elk gevalquote:
Ja, als ik wist dat jij het was had ik dat wel gedurfd, maar ik wist helemaal niet meer wie het was.... wel dat een lakker was, want staat in groep 'nagelmeisjes'quote:Op maandag 12 juli 2010 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahaha ik bijt niet hoor (niet via laptop in elk geval) Had je wel kunnen vragen
Haha herkenbaar, soms heb je van die namen en geen flauw idee, en voelt zo lullig om te vragen, zeg wie ben jij dan eigenlijkquote:
Oh dat is wel slim om een groep te maken.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, als ik wist dat jij het was had ik dat wel gedurfd, maar ik wist helemaal niet meer wie het was.... wel dat een lakker was, want staat in groep 'nagelmeisjes'
Haha, ja, inderdaad!!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:02 schreef Holyme het volgende:
[..]
Haha herkenbaar, soms heb je van die namen en geen flauw idee, en voelt zo lullig om te vragen, zeg wie ben jij dan eigenlijk
oh, gemistquote:Op maandag 12 juli 2010 20:02 schreef Joysa het volgende:
Oh en trouwens Mirjam, het groepsorder topic staat niet centraal, is dat een foutje of is dat bewust zo?
Nu weet ik het in elk gevalquote:Op maandag 12 juli 2010 20:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dat is wel slim om een groep te maken.
Ik heb wel een tijdje Joysa in mijn persoonlijk bericht gehad, maar iedereen ging vragen waar dat voor stond, dus maar weer weg gehaald
Ach zodra je bij Joysa in de buurt komt lig je meteen aan de ketting dus nu verlies ik jullie niet meerquote:
Hahaha ik ookquote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind de SC trouwens redelijk briljant!!
Maar dat was vast niet te merken...
Ik heb er pas 1 geprobeerd... damn, ik heb echt teveel... ik denk nog echt wel 75 untrieds...quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net de witte van MO gelakt op rechts, maar die lakt toch wel erg fijn hoor
Hahaha, wat een reputatie heb ik hier opgebouwd binnen 10min ofzoquote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach zodra je bij Joysa in de buurt komt lig je meteen aan de ketting dus nu verlies ik jullie niet meer.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach zodra je bij Joysa in de buurt komt lig je meteen aan de ketting dus nu verlies ik jullie niet meer.
Neh, wij zijn zeer bescheiden aanwezig...quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahaha ik ook
Van ons merken ze dat echt niet heur
Waar woon jij?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:08 schreef Puckzzz het volgende:
Oh Ladies!
Ik had in gedachten om in week 33 die meeting bij mij in de tuin te houden. dat is de week van 16 augustus. Ik ben die week vrij vandaar
is dat wat?
Ik hoop zoooo hard dat ik dan niet op vakantie ben!!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:08 schreef Puckzzz het volgende:
Oh Ladies!
Ik had in gedachten om in week 33 die meeting bij mij in de tuin te houden. dat is de week van 16 augustus. Ik ben die week vrij vandaar
is dat wat?
Grapjequote:Op maandag 12 juli 2010 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahaha, wat een reputatie heb ik hier opgebouwd binnen 10min ofzo
Kom maar op!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:10 schreef Joysa het volgende:
OEH ik hooooop dat ik dan ook kan :|
Als jullie nog met mij durven![]()
En Debb, je quote is mn fobo ingegaan
Je hebt de foto in mijn fobo gezien? Ik denk wel dat ik durfquote:Op maandag 12 juli 2010 20:10 schreef Joysa het volgende:
OEH ik hooooop dat ik dan ook kan :|
Als jullie nog met mij durven![]()
En Debb, je quote is mn fobo ingegaan
Oeeeh gaaf!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je hebt de foto in mijn fobo gezien? Ik denk wel dat ik durf![]()
@RenRen, ik woon in Veghel. Noord-Brabant. Vanaf Assen uit die richting kom jij toch? is dat een 2 uurtjes rijden.
En Fiets moet ook komen!
Nee, ik kom uit Rotterdamquote:Op maandag 12 juli 2010 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je hebt de foto in mijn fobo gezien? Ik denk wel dat ik durf![]()
@RenRen, ik woon in Veghel. Noord-Brabant. Vanaf Assen uit die richting kom jij toch? is dat een 2 uurtjes rijden.
En Fiets moet ook komen!
Ik crash wel in de studioschuur van Puckzzz, zag toch al een luxe luchtbed liggenquote:
Misschien wel wat regelen met mensen die langs Eindhoven kom johquote:Op maandag 12 juli 2010 20:18 schreef RenRen- het volgende:
Oh god Veghel heeft geen treinstation. Dan gaat het niet door voor mij, helaas.
Dan weet ik al wie er naast je ligt 's nachts!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik crash wel in de studioschuur van Puckzzz, zag toch al een luxe luchtbed liggen.
Mevrouw negatief gaat er altijd van uit dat er sowieso geen ruimte is voor haarquote:Op maandag 12 juli 2010 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien wel wat regelen met mensen die langs Eindhoven kom joh
Oh dat is ook geen probleem hoor!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik crash wel in de studioschuur van Puckzzz, zag toch al een luxe luchtbed liggen.
Bohhhhquote:Op maandag 12 juli 2010 20:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan weet ik al wie er naast je ligt 's nachts!
Ik zou het hartstikke leuk vinden als je er bij bentquote:Op maandag 12 juli 2010 20:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mevrouw negatief gaat er altijd van uit dat er sowieso geen ruimte is voor haarEven kijken of het met de bus kan en anders dat even bekijken
Vanaf E'hoven is het maar een stukje met een rechtstreekse busquote:Op maandag 12 juli 2010 20:18 schreef RenRen- het volgende:
Oh god Veghel heeft geen treinstation. Dan gaat het niet door voor mij, helaas.
Ik ben heul niet engquote:Op maandag 12 juli 2010 20:27 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind meets eng. Nou ja laat ik het zo zeggen ik vind fokkers eng!
Wij zijn lievquote:Op maandag 12 juli 2010 20:27 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind meets eng. Nou ja laat ik het zo zeggen ik vind fokkers eng!
Ja weet ik.quote:
Iedereen hoort erbij !quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja weet ik.Maar ik ben bang dat ik er niet tussen hoor, ik weet niet.
Ja jeetje roep maar iets! Op zich is een zaterdag wel het beste denk ik?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:26 schreef Joysa het volgende:
Ik wil ook, zodra ik datum weet vraag ik vrij
Als er een concrete datum is, hoor je van mequote:Op maandag 12 juli 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou het hartstikke leuk vinden als je er bij bent!
Ik keek vanaf... Den bosch. Want dat is al 2 uur, even zien hoe lang het is via Eindhoven.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vanaf E'hoven is het maar een stukje met een rechtstreekse bus
Doe dan 22, dan ben ik zeker niet op vakantiequote:Op maandag 12 juli 2010 20:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja jeetje roep maar iets! Op zich is een zaterdag wel het beste denk ik?
Dus dat zal dan 14 of 22 augustus worden?
14 14 14 anders kan ik niet bedenk ik net!!!!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja jeetje roep maar iets! Op zich is een zaterdag wel het beste denk ik?
Dus dat zal dan 14 of 22 augustus worden?
Mij maakt het niet uit, maar ik hierld idd rekening met de werkende medemensquote:Op maandag 12 juli 2010 20:32 schreef RenRen- het volgende:
Alleen zondagen? Geen zaterdagen? Of ddw? (Dat wordt lastig met werkende dames, ik opper alleen maar wat)
Uiteraard Amerikaans!! Hebben we bij Mirjam toen ook gedaanquote:Op maandag 12 juli 2010 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
We doen het wel weer op zijn Amerikaans dan hoop ik he?
ik zal wel zorgen dat er een vustje bier aangesloten is op de tap
14 aug : Joysaquote:
Maak ik wel American Brownies ofzeuquote:Op maandag 12 juli 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uiteraard Amerikaans!! Hebben we bij Mirjam toen ook gedaan
Je mist een post van Lindyquote:Op maandag 12 juli 2010 20:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
14 aug : Joysa
Diconnected
22 aug: Joysa
Diconnected
Jullie gaan zo snelquote:
Ik kom vanuit A'dam..quote:Op maandag 12 juli 2010 20:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik kom vanuit Rotterdam, mensen ook uit die omgeving? Ben wel met het OV, ik ben rijbewijsloos enzo.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:42 schreef Holyme het volgende:
Ik denk er nog even over na (even durf verzamelen enzo), maar als ik kom, kan je dan die salon even decals in laten slaan Puckz?
Och ja, Daantje weet niet waar ze het zoeken moet! En weet niet of er dames zijn die het niet op grote honden hebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik zei het gister nog tegen Debss!! Die weten niet wat hun overkomt
mijn vriend denkt er al over na om plannen te gaan maken die dag, ik denk dattie dan beter de hond mee kan nemen...
Dat lijkt me een puik plan!! Als is jouw hond wel heel ergquote:Op maandag 12 juli 2010 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
mijn vriend denkt er al over na om plannen te gaan maken die dag, ik denk dattie dan beter de hond mee kan nemen...
Ik hou je op de hoogte als ik het onthoud, of ik met de auto ga of niet. Deal?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik kom vanuit Rotterdam, mensen ook uit die omgeving? Ben wel met het OV, ik ben rijbewijsloos enzo.
Blaft hij erg? Want dan kom ik al huilend je huis inquote:Op maandag 12 juli 2010 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
tuurlijk durf je dat! wij zijn allemaal heel lief en schattigquote:Op maandag 12 juli 2010 20:47 schreef Dzjonka het volgende:
Mwah, maybe kan ik en durf ik. Ik heb wel auto en woon vlakbij een treinstation in regio r'dam, dus mogelijkheden te over.
Ahhh, Puckzzz d'r hond doet niks hoor!! Die's lief!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Blaft hij erg? Want dan kom ik al huilend je huis in
Honden mogen me bijten. Maar springen of blaffen ga ik van janken.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahhh, Puckzzz d'r hond doet niks hoor!! Die's lief!
En niet dramatisch janken als in. WEEEEH. Maar wel dat ik van streek benquote:Op maandag 12 juli 2010 20:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Honden mogen me bijten. Maar springen of blaffen ga ik van janken.
ik ook!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wist dat mn hand gelakt moest worden, en had gegrapt dat dat allen zou lukkenmet handboeien omquote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind dat nogal gewaagd voor een eerste date, en geloof me, ik vind niet veel gewaagd
Als je ze hebt wil ik ze zienquote:Op maandag 12 juli 2010 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook!maar die zijn duur, die heb ik niet
[..]
Dit deel is me nog niet duidelijkquote:Op maandag 12 juli 2010 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook!maar die zijn duur, die heb ik niet
[..]
ik wist dat mn hand gelakt moest worden, en had gegrapt dat dat allen zou lukkenmet handboeien omna de foto ging de boei weer terug de tas in.
en KEL is tof
Mirjam vroeg gisteren waar de foto's bleven van zijn gelakte nagels, en aangezien hij hier was vandaag was het een mooi moment om zn nagels te lakken en op de foto te zettenquote:
Ik kan Sien wel meenemen als spelemaatje, kunnen ze samen het huis afbreken...quote:Op maandag 12 juli 2010 21:08 schreef Puckzzz het volgende:
Maar ik denk niet dat Daantje erbij zal zijn, dat is voor haar veel te druk en dus niet goed voor d'r
Pics or it didnt happenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een rechte pony laten knippen
Oehquote:Op maandag 12 juli 2010 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een vriendin van me heeft ze, misshcien mag ik ze eens lenen?
Zullen vast afmetingen voor zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Lindytje het volgende:
Of.... zal ik er zelf 1 in elkaar gaan timmeren??
Share!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo een cake bakken want ik ben woensdag jarig
Gefeliciteerd! Danbenikernamelijknietquote:Op maandag 12 juli 2010 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo een cake bakken want ik ben woensdag jarig
Ja, vast.... Alleen of een zelf in elkaar getimmerd rek dat aan de muur gaat houden....quote:
Haha, dat zou ik ook doen!!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga morgen een helmer halen![]()
is het erg dat ik steeds de voorraad bij IKEA eindhoven loop te checken?
Ik ga ook nog muffins en een kruidcake maken.quote:
Ik krijg honger van jouw posts...quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga ook nog muffins en een kruidcake maken.
Ik ook, heb niet voor niks geen maatje 36quote:Op maandag 12 juli 2010 21:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb te vaak honger
Maatje 44/46 meld zichquote:Op maandag 12 juli 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, heb niet voor niks geen maatje 36
maakt het wat uit?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, heb niet voor niks geen maatje 36
ik weet niet hoe oud ze is maar ik heb niet echt een child-proof tuin zeg maar...alles over 4 ofzo snapt wel dat ze niet in de BBQ kuil moeten vallenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef mirannie het volgende:
meiden, jullie praten echt te veel
En de meet.... ik kan nog niet eens een week vooruit plannen, laat staan een hele maand, haha. Tegen die tijd laat ik wel weten of ik kom. Sowieso is het een heeeeeel eind hier vandaan. Zijn kinderen toegestaan? Anders moet ik ook nog iets voor dochterlief regelen.
Nou, dat is wel een beetje de keerzijde... Ik ben ook wel eens niet heel erg blij met mezelf (zacht uitgedrukt)quote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maakt het wat uit?
ik doe mijn best om maatje 36 te houden maar af en toe word ik er zó schtijtziek van!in de zomer kom ik dus ook altijd een aantal kilo's aan vanwege BBQ, sausjes, bier etc.etc.
![]()
Ik ben best jaloers op mensen die gewoon eten wat ze lekker vinden. Maar ik weet dat ik dan problemen met mezelf ga krijgen...en ik kan gvd nog lekker koken ook!!
Hahaha, ze is 8, bijna 9. Afgelopen zaterdag heeft ze zelf de BBQ gedaan (met hulp van een volwassene uiteraard) voor een partij van 50 man, dus denk dat ze het allemaal wel aankanquote:Op maandag 12 juli 2010 22:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud ze is maar ik heb niet echt een child-proof tuin zeg maar...alles over 4 ofzo snapt wel dat ze niet in de BBQ kuil moeten vallen
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar krijg ik toch wat vreemd gedachten bij
Met het tempo en de hoeveelheid posts die je er aan wijdt geloof ik je echt niet meer. Sorryquote:
Daar ben ik het wel een beetje mee eens. Het draait al snel om de kids en ik let niet echt op mijn woorden etc. Zeker niet als ik een paar drankjes op heb..quote:Op maandag 12 juli 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn mening: absoluut GEEN kinderen op de meet... hoe lief en leuk jullie kinderen ook zijnHet is net zo suf als met een rits volwassenen op een kinderfeestje gaan zitten IMO
Vraag alex zelf danquote:Op maandag 12 juli 2010 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met het tempo en de hoeveelheid posts die je er aan wijdt geloof ik je echt niet meer. Sorry
Folie eraf en stempel opgeruwd?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet nog 8 pagina's bijlezen, damn dames
Heulp! Het stempelen lukt nietde lak komt niet op mijn stempeldinges
Heb je je stempel al opgeruwd (is dat een woord) en is ie goed vetvrij?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet nog 8 pagina's bijlezen, damn dames
Heulp! Het stempelen lukt nietde lak komt niet op mijn stempeldinges
Ik spring wel op je rugquote:Op maandag 12 juli 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees weer over de bereikbaarheidsperikelen van Puckzzz's huis. Mijn aanbod van ruime tuin op loopafstand van Eindhoven Centraal staat ook nog steeds open voor een meet
Ik zou graag mensen liften geven naar Veghel maar ik heb geen auto!
Ik zou zeggen: we zetten een tent op in jouw tuinquote:Op maandag 12 juli 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees weer over de bereikbaarheidsperikelen van Puckzzz's huis. Mijn aanbod van ruime tuin op loopafstand van Eindhoven Centraal staat ook nog steeds open voor een meet
Ik zou graag mensen liften geven naar Veghel maar ik heb geen auto!
Moet wel zeggen dat mijn kind het heel erg gewend is om vaak tussen alleen maar volwassenen te zitten. En over het algemeen ben ik behoorlijk grof in de mond, dus ze zal nergens vreemd van opkijken, haha. Het is nog een wonder dat zij nooit een scheld woord uit haar mond laat vallenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel een beetje mee eens. Het draait al snel om de kids en ik let niet echt op mijn woorden etc. Zeker niet als ik een paar drankjes op heb..
Ja die tip had ik namelijk van DC laatst gekregen, maar ik heb hem wel aardig overheen gegaan me nagelvijl maar kan nou niet zeggen dat ik hem super ruw vind ofzo. Hij is vetvrij ja. Ik word geeeek aaah! ik wil het ook kunnenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je je stempel al opgeruwd (is dat een woord) en is ie goed vetvrij?
Ik zeg niks!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik spring wel op je rug![]()
Lindytje, kom maar met je opmerking......
Jij hebt toch een vriend? Of woont die niet bij jou in huis?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat mijn kind het heel erg gewend is om vaak tussen alleen maar volwassenen te zitten. En over het algemeen ben ik behoorlijk grof in de mond, dus ze zal nergens vreemd van opkijken, haha. Het is nog een wonder dat zij nooit een scheld woord uit haar mond laat vallen
Maar goed, het is duidelijk dat niemand er op zit te wachten, dus zal wel even kijken of ze bij een vriendinnetje of oma terecht kan. Als ik tenminste vrij ben, haha. Nogmaals, vooruit plannen is lastig voor mij! Zo georganiseerd ben ik gewoon niet.
Ik heb geen grasquote:Op maandag 12 juli 2010 22:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: we zetten een tent op in jouw tuin
Is alle folie er ook vanaf? Ook het soms 2de laagje?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die tip had ik namelijk van DC laatst gekregen, maar ik heb hem wel aardig overheen gegaan me nagelvijl maar kan nou niet zeggen dat ik hem super ruw vind ofzo. Hij is vetvrij ja. Ik word geeeek aaah! ik wil het ook kunnen
Ik duwde eerste heel hard op de stempel en dat werkte ook juist averechts... misschien dat dat het probleem is?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die tip had ik namelijk van DC laatst gekregen, maar ik heb hem wel aardig overheen gegaan me nagelvijl maar kan nou niet zeggen dat ik hem super ruw vind ofzo. Hij is vetvrij ja. Ik word geeeek aaah! ik wil het ook kunnen
Ohnee, da's waar... kak.quote:
Romanticus!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohnee, da's waar... kak.
Dan hopen hopen op een warme droge nacht: matjes in de achtertuin en onder de sterrenhemel slapen!
Ik ben single en kind is papaloos... ex was nog niet toe aan kind, dus ging er meteen vandoor destijdsquote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriend? Of woont die niet bij jou in huis?
Ik heb wel 1 stretcherquote:Op maandag 12 juli 2010 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohnee, da's waar... kak.
Dan hopen hopen op een warme droge nacht: matjes in de achtertuin en onder de sterrenhemel slapen!
OK, ik dacht dat jij een partner had, my bad! Dan wordt het inderdaad wel een stukje lastiger, dat begrijp ik...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ben single en kind is papaloos... ex was nog niet toe aan kind, dus ging er meteen vandoor destijds
Ooh dan!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb een eigen matje! En een 2persoons luchtbed
Welnee, niet lastig. Ben alleen gewend om haar gewoon altijd overal mee naar toe te nemen, hahaha. Behalve naar mijn werk danquote:Op maandag 12 juli 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OK, ik dacht dat jij een partner had, my bad! Dan wordt het inderdaad wel een stukje lastiger, dat begrijp ik...
Ja dat is echt bullshitquote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ey, ze hebben aragon suede weer op TD
Wat nou inventory liquidation
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ja al het folie is eraf.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is alle folie er ook vanaf? Ook het soms 2de laagje?
Fuck, that reminds me, die moet ik ook nog uitproberen. Heb echt te veel untriedsquote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Jij moet ook komenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef princess-a het volgende:
Ik ben écht jaloers dat jullie alweer gaan meeten![]()
Wat een vreemde emotie dat jaloezie
Mja, ik heb ook geen hekel aan kinderen, begrijp me niet verkeerd, ik vind kinderen haske leuk. Maar, op dit soort gelegenheden kunnen ze voor veel mensen storend zijn. Veel van de lakmeissies hier zijn ook zelfs nog rond of onder de 20 en dan zit je er al helemaal niet op te wachtenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welnee, niet lastig. Ben alleen gewend om haar gewoon altijd overal mee naar toe te nemen, hahaha. Behalve naar mijn werk dan
Gewoon zachtjes erop drukken en niet heel lang, gewoon soort van 1 vloeiende beweging. Ik voelde me ook redelijk stom dat het mij toen niet lukte. Inmiddels is het echt piece of cakequote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja al het folie is eraf.
@ mirannie, ik druk wel hard ja omdat de lak niet bleef plakken, moet het zachtjes dan?
Nog maar eens proberen. Ik had net een patroon met kleine priegeltjes. Ben nu gewoon begonnen met het katje, omdat die gewoon 1 afbeelding is waar vrij veel lak in achterblijft. Ik krijg nu een beetje op mijn stempel. Poging 2352534 en hopen dat mijn lak potje straks niet helemaal op is
Jij mag ook komen hoor prinsesjequote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef princess-a het volgende:
Gewoon komen danquote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef princess-a het volgende:
Dat zetten ze er neer om OPI te pleasen, dacht er vandaag nog aaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Jaloers!!quote:
Bwhehehehehhehe!! LOLquote:Op maandag 12 juli 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En Lindytje en mij wil je echt niet naast je kind hebben na wat drank, geloof me
Ik kom uit exact de andere kant van Nederlandquote:
Dan ga je er toch ook gewoon heen? Of moet je werken?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef princess-a het volgende:
Oh, haha, ik wist niet dat ik in mijn slaap ook nog gespannen wasquote:Op maandag 12 juli 2010 22:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jaloers!!
Ik altijd! Rot muggies! Ik dacht altijd dat ik zoet bloed heb, maar was laatst op tv dat ze juist naar ontspannen mensen toe gaan... nooit gedacht dat ik daar onder viel
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik kom uit exact de andere kant van Nederlanden moet nog werken ook
Maar verwacht wel foto's natuurlijk!
![]()
mijnkrijgt het deze dagen niet voor elkaar om normaal tegen me te doen en ik ben zó boos en verdrietig. Dat moest er even uit
![]()
Zo lang heb je toch nog geen relatie? Wats aan de hand?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik kom uit exact de andere kant van Nederlanden moet nog werken ook
Maar verwacht wel foto's natuurlijk!
![]()
mijnkrijgt het deze dagen niet voor elkaar om normaal tegen me te doen en ik ben zó boos en verdrietig. Dat moest er even uit
![]()
Mij ook niet geloof ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook geen hekel aan kinderen, begrijp me niet verkeerd, ik vind kinderen haske leuk. Maar, op dit soort gelegenheden kunnen ze voor veel mensen storend zijn. Veel van de lakmeissies hier zijn ook zelfs nog rond of onder de 20 en dan zit je er al helemaal niet op te wachtenEn Lindytje en mij wil je echt niet naast je kind hebben na wat drank, geloof me
Zoet bloed is een heel oud fabeltje, muggen gaan naar de mensen met de hoogste lichaamstemperatuur en kunnen zelf een fractie van een graad voelen. Ik ben dus knetterheet net als jijquote:Op maandag 12 juli 2010 22:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jaloers!!
Ik altijd! Rot muggies! Ik dacht altijd dat ik zoet bloed heb, maar was laatst op tv dat ze juist naar ontspannen mensen toe gaan... nooit gedacht dat ik daar onder viel
Hey!!quote:
Oh joh, het is ook geen probleem hoor!!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook geen hekel aan kinderen, begrijp me niet verkeerd, ik vind kinderen haske leuk. Maar, op dit soort gelegenheden kunnen ze voor veel mensen storend zijn. Veel van de lakmeissies hier zijn ook zelfs nog rond of onder de 20 en dan zit je er al helemaal niet op te wachtenEn Lindytje en mij wil je echt niet naast je kind hebben na wat drank, geloof me
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hey!!
*bedenkt ook vast dat ze een extra pakje peuken meeneemt naar de meet, voor SQ*
Hoppa, ook bij SQ in de tuinquote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef Diconnected het volgende:
Maja hopelijk kank bij iemand in de buurt blijven crashen mocht het laat worden daniets met OV enzo...
Tuurlijk!! Leuk!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil ook wel komen naar de meet als dat mag
Voor mij geldt hetzelfde, er komen is geen probleem, maar de terugweg.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef Diconnected het volgende:
Maja hopelijk kank bij iemand in de buurt blijven crashen mocht het laat worden daniets met OV enzo...
Dat klopt sowieso wel. Mijn gebruikelijke lichaamstemperatuur is meestal al boven de 38 gradenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoet bloed is een heel oud fabeltje, muggen gaan naar de mensen met de hoogste lichaamstemperatuur en kunnen zelf een fractie van een graad voelen. Ik ben dus knetterheet net als jij
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jij hebt ook nog mee tieten geknepen
We moeten wel lekker door kunnen paffen natuurlijk!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jij hebt ook nog mee tieten geknepen
Is de meet al vol? en wanneer is het enzo? en zoals ik net al vroeg, is het alleen voor mensen die hier al langere tijd posten?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil ook wel komen naar de meet als dat mag
Ik word bijna 29. En Puckzzz is al bijna 60. Dus als je naar een meet gaat bij Puckzzz ben je niet de oudstequote:Op maandag 12 juli 2010 22:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh joh, het is ook geen probleem hoor!!
Rond de 20Damn, nu voel ik me helemaaaal oud! En ik vond het al zo erg dat ik 30 was geworden vorige week, haha
Volgens mij zijn alle nagellak-posters welkom! (ik praat even voor mijn beurt..)quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is de meet al vol? en wanneer is het enzo? en zoals ik net al vroeg, is het alleen voor mensen die hier al langere tijd posten?
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik word bijna 29. En Puckzzz is al bijna 60. Dus als je naar een meet gaat bij Puckzzz ben je niet de oudste
pi, pi
Biatchquote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik word bijna 29. En Puckzzz is al bijna 60. Dus als je naar een meet gaat bij Puckzzz ben je niet de oudste
pi, pi
Mwehehe dan ben ik wss het broekie met m'n 19.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pi, pi
Dat wordt echt te ordinair geil!quote:
Puckzie kan zelf het beste aangeven hoeveel mensen er in de tuin passen, maar daar zijn niet echt restricties aan. Jij bent trouwens behoorlijk ingeburgerd hierquote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is de meet al vol? en wanneer is het enzo? en zoals ik net al vroeg, is het alleen voor mensen die hier al langere tijd posten?
We hebben een pauze gehadquote:Op maandag 12 juli 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo lang heb je toch nog geen relatie? Wats aan de hand?
Ja, ik denk het wel. Volgens mij is alleen crientj jonger maar die post ook niet echt vaak meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwehehe dan ben ik wss het broekie met m'n 19.Maar ben wss wel de langste
Ik ben ook 19quote:Op maandag 12 juli 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwehehe dan ben ik wss het broekie met m'n 19.Maar ben wss wel de langste
Laten barsten voor nu en gewoon nu aan je moeder denken. Je kan fatsoen nu eenmaal niet afdwingen bij een vent en als ie het niet uit zichzelf doet, en het niet wil snappen, dan moet ie maar even gaarkoken in z'n sop...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
We hebben een pauze gehadMaar toch al 2.5 jaar aan/uit etc. Mijn mama is heel erg ziek en dit weekend is het helemaal mis gegaan met haar, ik stortte in en hij reageert eigenlijk niet echt. Echt niet
Enige wat ie doet is beetje ruzie gaan zitten maken enzo, zit ik niet op te wachten
Onbegrip dus, het lastigste wat er is...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
We hebben een pauze gehadMaar toch al 2.5 jaar aan/uit etc. Mijn mama is heel erg ziek en dit weekend is het helemaal mis gegaan met haar, ik stortte in en hij reageert eigenlijk niet echt. Echt niet
Enige wat ie doet is beetje ruzie gaan zitten maken enzo, zit ik niet op te wachten
oke topquote:Op maandag 12 juli 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat wordt echt te ordinair geil!
[..]
Puckzie kan zelf het beste aangeven hoeveel mensen er in de tuin passen, maar daar zijn niet echt restricties aan. Jij bent trouwens behoorlijk ingeburgerd hierEnige regel is dat je je eigen booze verzorgt
Da's wel echt shit... vooral op zulke moeilijke momenten heb je elkaar nodig...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
bah meis tochquote:Op maandag 12 juli 2010 22:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt waar joh?? Ik dacht dat jij wel iets ouder was! Vraag me niet waarom....quote:
In Mir's knusse stadswoninkje pasten er ook 15 ofzo, en dat was zonder tuin (naja alleen lindy, ijs en ik stonden daar te verregenen met onze alcoholquote:Op maandag 12 juli 2010 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oke topwachten we gewoon het oordeel af! en ik ga natuurlijk ook een zooi booze meenemen
Haha, word in december pas 20quote:Op maandag 12 juli 2010 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt waar joh?? Ik dacht dat jij wel iets ouder was! Vraag me niet waarom....
En het was goed, in de regen met de booze en de peukenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In Mir's knusse stadswoninkje pasten er ook 15 ofzo, en dat was zonder tuin (naja alleen lindy, ijs en ik stonden daar te verregenen met onze alcoholen lindy's peuken
)
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind je wel leuk! Maar ik heb sowieso niet zoveel met leeftijden...
Klinkt goedquote:Op maandag 12 juli 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In Mir's knusse stadswoninkje pasten er ook 15 ofzo, en dat was zonder tuin (naja alleen lindy, ijs en ik stonden daar te verregenen met onze alcoholen lindy's peuken
)
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk uit Joysa, ze probeert je te versieren
Ik ook vanuit a'dam!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klinkt goeden als je alcohol op hebt merk je geen regen meer toch?
![]()
Ik kom zelf vanuit Amsterdam dus moet even kijken hoe ik het dan terug regel met vervoer, OV is soms een bitch, en anders even slaapplek ergens regelen. Misschien dat ik bij mijn broer kan slapen, die woont er vlak bij, dus als er dan nog meer mensen daar willen pitten heb ik een kingsize aerobed waar we met zijn allen er knus op kunnen proppen
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk uit Joysa, ze probeert je te versieren
Maar hier is iedereen nagellak geil, dat scheeltquote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef RenRen- het volgende:
Dico, ik ben ook 19, dus dat wordt wel gezellig.
Ik heb dan meer met leeftijden, zeker als het mensen zijn met compleet andere interesses...
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij bent ook tof
![]()
En leeftijden boeien mij ook niet zoveel
Dat bedoel ik, je bent nooit veiligquote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik bij iedereen.... eens pot, altijd en overal pot...
Ja preciesquote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar hier is iedereen nagellak geil, dat scheelt
Ah joh, gewoon meelullenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja preciesMaar morgen word ik met een stel jongens samengezet die echt heel erg van het clubben zijn en neuken en party. En ik totaal niet.
idd, neukenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja preciesMaar morgen word ik met een stel jongens samengezet die echt heel erg van het clubben zijn en neuken en party. En ik totaal niet.
Precies.......quote:Op maandag 12 juli 2010 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je bent nooit veilig
Nou, als ik mee uit moet word ik ongelukkigquote:
Ja bah.quote:
Heb jij geen strap-ons?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hou ik niet van! Ordinaire man-vrouw seks...
Op internet doe je stoerquote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Lindytje het volgende:
*is stiekem heel braaf en trouw aan haar eigendie ze al 8 jaar heeft....*
8 JAAR!!! wtf ik heb al moeite met 2quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Lindytje het volgende:
*is stiekem heel braaf en trouw aan haar eigendie ze al 8 jaar heeft....*
Oh, je bent meer van het scharen!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ieuwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SQ we weten nu wat we Lindytje voor dr verjaardag kunnen gevenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ieuwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |