Oh, haha, ik wist niet dat ik in mijn slaap ook nog gespannen wasquote:Op maandag 12 juli 2010 22:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jaloers!!
Ik altijd! Rot muggies! Ik dacht altijd dat ik zoet bloed heb, maar was laatst op tv dat ze juist naar ontspannen mensen toe gaan... nooit gedacht dat ik daar onder viel
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik kom uit exact de andere kant van Nederlanden moet nog werken ook
Maar verwacht wel foto's natuurlijk!
![]()
mijnkrijgt het deze dagen niet voor elkaar om normaal tegen me te doen en ik ben zķ boos en verdrietig. Dat moest er even uit
![]()
Zo lang heb je toch nog geen relatie? Wats aan de hand?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik kom uit exact de andere kant van Nederlanden moet nog werken ook
Maar verwacht wel foto's natuurlijk!
![]()
mijnkrijgt het deze dagen niet voor elkaar om normaal tegen me te doen en ik ben zķ boos en verdrietig. Dat moest er even uit
![]()
Mij ook niet geloof ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook geen hekel aan kinderen, begrijp me niet verkeerd, ik vind kinderen haske leuk. Maar, op dit soort gelegenheden kunnen ze voor veel mensen storend zijn. Veel van de lakmeissies hier zijn ook zelfs nog rond of onder de 20 en dan zit je er al helemaal niet op te wachtenEn Lindytje en mij wil je echt niet naast je kind hebben na wat drank, geloof me
Zoet bloed is een heel oud fabeltje, muggen gaan naar de mensen met de hoogste lichaamstemperatuur en kunnen zelf een fractie van een graad voelen. Ik ben dus knetterheet net als jijquote:Op maandag 12 juli 2010 22:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jaloers!!
Ik altijd! Rot muggies! Ik dacht altijd dat ik zoet bloed heb, maar was laatst op tv dat ze juist naar ontspannen mensen toe gaan... nooit gedacht dat ik daar onder viel
Hey!!quote:
Oh joh, het is ook geen probleem hoor!!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook geen hekel aan kinderen, begrijp me niet verkeerd, ik vind kinderen haske leuk. Maar, op dit soort gelegenheden kunnen ze voor veel mensen storend zijn. Veel van de lakmeissies hier zijn ook zelfs nog rond of onder de 20 en dan zit je er al helemaal niet op te wachtenEn Lindytje en mij wil je echt niet naast je kind hebben na wat drank, geloof me
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hey!!
*bedenkt ook vast dat ze een extra pakje peuken meeneemt naar de meet, voor SQ*
Hoppa, ook bij SQ in de tuinquote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef Diconnected het volgende:
Maja hopelijk kank bij iemand in de buurt blijven crashen mocht het laat worden daniets met OV enzo...
Tuurlijk!! Leuk!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil ook wel komen naar de meet als dat mag
Voor mij geldt hetzelfde, er komen is geen probleem, maar de terugweg.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef Diconnected het volgende:
Maja hopelijk kank bij iemand in de buurt blijven crashen mocht het laat worden daniets met OV enzo...
Dat klopt sowieso wel. Mijn gebruikelijke lichaamstemperatuur is meestal al boven de 38 gradenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoet bloed is een heel oud fabeltje, muggen gaan naar de mensen met de hoogste lichaamstemperatuur en kunnen zelf een fractie van een graad voelen. Ik ben dus knetterheet net als jij
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jij hebt ook nog mee tieten geknepen
We moeten wel lekker door kunnen paffen natuurlijk!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jij hebt ook nog mee tieten geknepen
Is de meet al vol? en wanneer is het enzo? en zoals ik net al vroeg, is het alleen voor mensen die hier al langere tijd posten?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil ook wel komen naar de meet als dat mag
Ik word bijna 29. En Puckzzz is al bijna 60. Dus als je naar een meet gaat bij Puckzzz ben je niet de oudstequote:Op maandag 12 juli 2010 22:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh joh, het is ook geen probleem hoor!!
Rond de 20Damn, nu voel ik me helemaaaal oud! En ik vond het al zo erg dat ik 30 was geworden vorige week, haha
Volgens mij zijn alle nagellak-posters welkom! (ik praat even voor mijn beurt..)quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is de meet al vol? en wanneer is het enzo? en zoals ik net al vroeg, is het alleen voor mensen die hier al langere tijd posten?
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik word bijna 29. En Puckzzz is al bijna 60. Dus als je naar een meet gaat bij Puckzzz ben je niet de oudste
pi, pi
Biatchquote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik word bijna 29. En Puckzzz is al bijna 60. Dus als je naar een meet gaat bij Puckzzz ben je niet de oudste
pi, pi
Mwehehe dan ben ik wss het broekie met m'n 19.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pi, pi
Dat wordt echt te ordinair geil!quote:
Puckzie kan zelf het beste aangeven hoeveel mensen er in de tuin passen, maar daar zijn niet echt restricties aan. Jij bent trouwens behoorlijk ingeburgerd hierquote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is de meet al vol? en wanneer is het enzo? en zoals ik net al vroeg, is het alleen voor mensen die hier al langere tijd posten?
We hebben een pauze gehadquote:Op maandag 12 juli 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo lang heb je toch nog geen relatie? Wats aan de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |