Met het tempo en de hoeveelheid posts die je er aan wijdt geloof ik je echt niet meer. Sorryquote:
Daar ben ik het wel een beetje mee eens. Het draait al snel om de kids en ik let niet echt op mijn woorden etc. Zeker niet als ik een paar drankjes op heb..quote:Op maandag 12 juli 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn mening: absoluut GEEN kinderen op de meet... hoe lief en leuk jullie kinderen ook zijnHet is net zo suf als met een rits volwassenen op een kinderfeestje gaan zitten IMO
Vraag alex zelf danquote:Op maandag 12 juli 2010 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met het tempo en de hoeveelheid posts die je er aan wijdt geloof ik je echt niet meer. Sorry
Folie eraf en stempel opgeruwd?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet nog 8 pagina's bijlezen, damn dames
Heulp! Het stempelen lukt nietde lak komt niet op mijn stempeldinges
Heb je je stempel al opgeruwd (is dat een woord) en is ie goed vetvrij?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet nog 8 pagina's bijlezen, damn dames
Heulp! Het stempelen lukt nietde lak komt niet op mijn stempeldinges
Ik spring wel op je rugquote:Op maandag 12 juli 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees weer over de bereikbaarheidsperikelen van Puckzzz's huis. Mijn aanbod van ruime tuin op loopafstand van Eindhoven Centraal staat ook nog steeds open voor een meet
Ik zou graag mensen liften geven naar Veghel maar ik heb geen auto!
Ik zou zeggen: we zetten een tent op in jouw tuinquote:Op maandag 12 juli 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees weer over de bereikbaarheidsperikelen van Puckzzz's huis. Mijn aanbod van ruime tuin op loopafstand van Eindhoven Centraal staat ook nog steeds open voor een meet
Ik zou graag mensen liften geven naar Veghel maar ik heb geen auto!
Moet wel zeggen dat mijn kind het heel erg gewend is om vaak tussen alleen maar volwassenen te zitten. En over het algemeen ben ik behoorlijk grof in de mond, dus ze zal nergens vreemd van opkijken, haha. Het is nog een wonder dat zij nooit een scheld woord uit haar mond laat vallenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel een beetje mee eens. Het draait al snel om de kids en ik let niet echt op mijn woorden etc. Zeker niet als ik een paar drankjes op heb..
Ja die tip had ik namelijk van DC laatst gekregen, maar ik heb hem wel aardig overheen gegaan me nagelvijl maar kan nou niet zeggen dat ik hem super ruw vind ofzo. Hij is vetvrij ja. Ik word geeeek aaah! ik wil het ook kunnenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je je stempel al opgeruwd (is dat een woord) en is ie goed vetvrij?
Ik zeg niks!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik spring wel op je rug![]()
Lindytje, kom maar met je opmerking......
Jij hebt toch een vriend? Of woont die niet bij jou in huis?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat mijn kind het heel erg gewend is om vaak tussen alleen maar volwassenen te zitten. En over het algemeen ben ik behoorlijk grof in de mond, dus ze zal nergens vreemd van opkijken, haha. Het is nog een wonder dat zij nooit een scheld woord uit haar mond laat vallen
Maar goed, het is duidelijk dat niemand er op zit te wachten, dus zal wel even kijken of ze bij een vriendinnetje of oma terecht kan. Als ik tenminste vrij ben, haha. Nogmaals, vooruit plannen is lastig voor mij! Zo georganiseerd ben ik gewoon niet.
Ik heb geen grasquote:Op maandag 12 juli 2010 22:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: we zetten een tent op in jouw tuin
Is alle folie er ook vanaf? Ook het soms 2de laagje?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die tip had ik namelijk van DC laatst gekregen, maar ik heb hem wel aardig overheen gegaan me nagelvijl maar kan nou niet zeggen dat ik hem super ruw vind ofzo. Hij is vetvrij ja. Ik word geeeek aaah! ik wil het ook kunnen
Ik duwde eerste heel hard op de stempel en dat werkte ook juist averechts... misschien dat dat het probleem is?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die tip had ik namelijk van DC laatst gekregen, maar ik heb hem wel aardig overheen gegaan me nagelvijl maar kan nou niet zeggen dat ik hem super ruw vind ofzo. Hij is vetvrij ja. Ik word geeeek aaah! ik wil het ook kunnen
Ohnee, da's waar... kak.quote:
Romanticus!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohnee, da's waar... kak.
Dan hopen hopen op een warme droge nacht: matjes in de achtertuin en onder de sterrenhemel slapen!
Ik ben single en kind is papaloos... ex was nog niet toe aan kind, dus ging er meteen vandoor destijdsquote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriend? Of woont die niet bij jou in huis?
Ik heb wel 1 stretcherquote:Op maandag 12 juli 2010 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohnee, da's waar... kak.
Dan hopen hopen op een warme droge nacht: matjes in de achtertuin en onder de sterrenhemel slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |