Gefeliciteerd! Danbenikernamelijknietquote:Op maandag 12 juli 2010 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo een cake bakken want ik ben woensdag jarig
Ja, vast.... Alleen of een zelf in elkaar getimmerd rek dat aan de muur gaat houden....quote:
Haha, dat zou ik ook doen!!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga morgen een helmer halen![]()
is het erg dat ik steeds de voorraad bij IKEA eindhoven loop te checken?
Ik ga ook nog muffins en een kruidcake maken.quote:
Ik krijg honger van jouw posts...quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga ook nog muffins en een kruidcake maken.
Ik ook, heb niet voor niks geen maatje 36quote:Op maandag 12 juli 2010 21:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb te vaak honger
Maatje 44/46 meld zichquote:Op maandag 12 juli 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, heb niet voor niks geen maatje 36
maakt het wat uit?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, heb niet voor niks geen maatje 36
ik weet niet hoe oud ze is maar ik heb niet echt een child-proof tuin zeg maar...alles over 4 ofzo snapt wel dat ze niet in de BBQ kuil moeten vallenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef mirannie het volgende:
meiden, jullie praten echt te veel
En de meet.... ik kan nog niet eens een week vooruit plannen, laat staan een hele maand, haha. Tegen die tijd laat ik wel weten of ik kom. Sowieso is het een heeeeeel eind hier vandaan. Zijn kinderen toegestaan? Anders moet ik ook nog iets voor dochterlief regelen.
Nou, dat is wel een beetje de keerzijde... Ik ben ook wel eens niet heel erg blij met mezelf (zacht uitgedrukt)quote:Op maandag 12 juli 2010 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maakt het wat uit?
ik doe mijn best om maatje 36 te houden maar af en toe word ik er zó schtijtziek van!in de zomer kom ik dus ook altijd een aantal kilo's aan vanwege BBQ, sausjes, bier etc.etc.
![]()
Ik ben best jaloers op mensen die gewoon eten wat ze lekker vinden. Maar ik weet dat ik dan problemen met mezelf ga krijgen...en ik kan gvd nog lekker koken ook!!
Hahaha, ze is 8, bijna 9. Afgelopen zaterdag heeft ze zelf de BBQ gedaan (met hulp van een volwassene uiteraard) voor een partij van 50 man, dus denk dat ze het allemaal wel aankanquote:Op maandag 12 juli 2010 22:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud ze is maar ik heb niet echt een child-proof tuin zeg maar...alles over 4 ofzo snapt wel dat ze niet in de BBQ kuil moeten vallen
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar krijg ik toch wat vreemd gedachten bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |