Honden mogen me bijten. Maar springen of blaffen ga ik van janken.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahhh, Puckzzz d'r hond doet niks hoor!! Die's lief!
En niet dramatisch janken als in. WEEEEH. Maar wel dat ik van streek benquote:Op maandag 12 juli 2010 20:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Honden mogen me bijten. Maar springen of blaffen ga ik van janken.
ik ook!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind van die leren dingen met haken enzo mooier
ik wist dat mn hand gelakt moest worden, en had gegrapt dat dat allen zou lukkenmet handboeien omquote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind dat nogal gewaagd voor een eerste date, en geloof me, ik vind niet veel gewaagd
Als je ze hebt wil ik ze zienquote:Op maandag 12 juli 2010 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook!maar die zijn duur, die heb ik niet
[..]
Dit deel is me nog niet duidelijkquote:Op maandag 12 juli 2010 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook!maar die zijn duur, die heb ik niet
[..]
ik wist dat mn hand gelakt moest worden, en had gegrapt dat dat allen zou lukkenmet handboeien omna de foto ging de boei weer terug de tas in.
en KEL is tof
Mirjam vroeg gisteren waar de foto's bleven van zijn gelakte nagels, en aangezien hij hier was vandaag was het een mooi moment om zn nagels te lakken en op de foto te zettenquote:
Ik kan Sien wel meenemen als spelemaatje, kunnen ze samen het huis afbreken...quote:Op maandag 12 juli 2010 21:08 schreef Puckzzz het volgende:
Maar ik denk niet dat Daantje erbij zal zijn, dat is voor haar veel te druk en dus niet goed voor d'r
Pics or it didnt happenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een rechte pony laten knippen
Oehquote:Op maandag 12 juli 2010 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een vriendin van me heeft ze, misshcien mag ik ze eens lenen?
Zullen vast afmetingen voor zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Lindytje het volgende:
Of.... zal ik er zelf 1 in elkaar gaan timmeren??
Share!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo een cake bakken want ik ben woensdag jarig
Gefeliciteerd! Danbenikernamelijknietquote:Op maandag 12 juli 2010 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo een cake bakken want ik ben woensdag jarig
Ja, vast.... Alleen of een zelf in elkaar getimmerd rek dat aan de muur gaat houden....quote:
Haha, dat zou ik ook doen!!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga morgen een helmer halen![]()
is het erg dat ik steeds de voorraad bij IKEA eindhoven loop te checken?
Ik ga ook nog muffins en een kruidcake maken.quote:
Ik krijg honger van jouw posts...quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga ook nog muffins en een kruidcake maken.
Ik ook, heb niet voor niks geen maatje 36quote:Op maandag 12 juli 2010 21:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb te vaak honger
Maatje 44/46 meld zichquote:Op maandag 12 juli 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, heb niet voor niks geen maatje 36
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |