Ik ben heul niet engquote:Op maandag 12 juli 2010 20:27 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind meets eng. Nou ja laat ik het zo zeggen ik vind fokkers eng!
Wij zijn lievquote:Op maandag 12 juli 2010 20:27 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind meets eng. Nou ja laat ik het zo zeggen ik vind fokkers eng!
Ja weet ik.quote:
Iedereen hoort erbij !quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja weet ik.Maar ik ben bang dat ik er niet tussen hoor, ik weet niet.
Ja jeetje roep maar iets! Op zich is een zaterdag wel het beste denk ik?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:26 schreef Joysa het volgende:
Ik wil ook, zodra ik datum weet vraag ik vrij
Als er een concrete datum is, hoor je van mequote:Op maandag 12 juli 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou het hartstikke leuk vinden als je er bij bent!
Ik keek vanaf... Den bosch. Want dat is al 2 uur, even zien hoe lang het is via Eindhoven.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vanaf E'hoven is het maar een stukje met een rechtstreekse bus
Doe dan 22, dan ben ik zeker niet op vakantiequote:Op maandag 12 juli 2010 20:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja jeetje roep maar iets! Op zich is een zaterdag wel het beste denk ik?
Dus dat zal dan 14 of 22 augustus worden?
14 14 14 anders kan ik niet bedenk ik net!!!!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja jeetje roep maar iets! Op zich is een zaterdag wel het beste denk ik?
Dus dat zal dan 14 of 22 augustus worden?
Mij maakt het niet uit, maar ik hierld idd rekening met de werkende medemensquote:Op maandag 12 juli 2010 20:32 schreef RenRen- het volgende:
Alleen zondagen? Geen zaterdagen? Of ddw? (Dat wordt lastig met werkende dames, ik opper alleen maar wat)
Uiteraard Amerikaans!! Hebben we bij Mirjam toen ook gedaanquote:Op maandag 12 juli 2010 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
We doen het wel weer op zijn Amerikaans dan hoop ik he?
ik zal wel zorgen dat er een vustje bier aangesloten is op de tap
14 aug : Joysaquote:
Maak ik wel American Brownies ofzeuquote:Op maandag 12 juli 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uiteraard Amerikaans!! Hebben we bij Mirjam toen ook gedaan
Je mist een post van Lindyquote:Op maandag 12 juli 2010 20:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
14 aug : Joysa
Diconnected
22 aug: Joysa
Diconnected
Jullie gaan zo snelquote:
Ik kom vanuit A'dam..quote:Op maandag 12 juli 2010 20:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik kom vanuit Rotterdam, mensen ook uit die omgeving? Ben wel met het OV, ik ben rijbewijsloos enzo.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:42 schreef Holyme het volgende:
Ik denk er nog even over na (even durf verzamelen enzo), maar als ik kom, kan je dan die salon even decals in laten slaan Puckz?
Och ja, Daantje weet niet waar ze het zoeken moet! En weet niet of er dames zijn die het niet op grote honden hebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik zei het gister nog tegen Debss!! Die weten niet wat hun overkomt
mijn vriend denkt er al over na om plannen te gaan maken die dag, ik denk dattie dan beter de hond mee kan nemen...
Dat lijkt me een puik plan!! Als is jouw hond wel heel ergquote:Op maandag 12 juli 2010 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
mijn vriend denkt er al over na om plannen te gaan maken die dag, ik denk dattie dan beter de hond mee kan nemen...
Ik hou je op de hoogte als ik het onthoud, of ik met de auto ga of niet. Deal?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik kom vanuit Rotterdam, mensen ook uit die omgeving? Ben wel met het OV, ik ben rijbewijsloos enzo.
Blaft hij erg? Want dan kom ik al huilend je huis inquote:Op maandag 12 juli 2010 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
tuurlijk durf je dat! wij zijn allemaal heel lief en schattigquote:Op maandag 12 juli 2010 20:47 schreef Dzjonka het volgende:
Mwah, maybe kan ik en durf ik. Ik heb wel auto en woon vlakbij een treinstation in regio r'dam, dus mogelijkheden te over.
Ahhh, Puckzzz d'r hond doet niks hoor!! Die's lief!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Blaft hij erg? Want dan kom ik al huilend je huis in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |