Nu weet ik het in elk gevalquote:Op maandag 12 juli 2010 20:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dat is wel slim om een groep te maken.
Ik heb wel een tijdje Joysa in mijn persoonlijk bericht gehad, maar iedereen ging vragen waar dat voor stond, dus maar weer weg gehaald
Ach zodra je bij Joysa in de buurt komt lig je meteen aan de ketting dus nu verlies ik jullie niet meerquote:
Hahaha ik ookquote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind de SC trouwens redelijk briljant!!
Maar dat was vast niet te merken...
Ik heb er pas 1 geprobeerd... damn, ik heb echt teveel... ik denk nog echt wel 75 untrieds...quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net de witte van MO gelakt op rechts, maar die lakt toch wel erg fijn hoor
Hahaha, wat een reputatie heb ik hier opgebouwd binnen 10min ofzoquote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach zodra je bij Joysa in de buurt komt lig je meteen aan de ketting dus nu verlies ik jullie niet meer.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach zodra je bij Joysa in de buurt komt lig je meteen aan de ketting dus nu verlies ik jullie niet meer.
Neh, wij zijn zeer bescheiden aanwezig...quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahaha ik ook
Van ons merken ze dat echt niet heur
Waar woon jij?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:08 schreef Puckzzz het volgende:
Oh Ladies!
Ik had in gedachten om in week 33 die meeting bij mij in de tuin te houden. dat is de week van 16 augustus. Ik ben die week vrij vandaar
is dat wat?
Ik hoop zoooo hard dat ik dan niet op vakantie ben!!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:08 schreef Puckzzz het volgende:
Oh Ladies!
Ik had in gedachten om in week 33 die meeting bij mij in de tuin te houden. dat is de week van 16 augustus. Ik ben die week vrij vandaar
is dat wat?
Grapjequote:Op maandag 12 juli 2010 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahaha, wat een reputatie heb ik hier opgebouwd binnen 10min ofzo
Kom maar op!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:10 schreef Joysa het volgende:
OEH ik hooooop dat ik dan ook kan :|
Als jullie nog met mij durven![]()
En Debb, je quote is mn fobo ingegaan
Je hebt de foto in mijn fobo gezien? Ik denk wel dat ik durfquote:Op maandag 12 juli 2010 20:10 schreef Joysa het volgende:
OEH ik hooooop dat ik dan ook kan :|
Als jullie nog met mij durven![]()
En Debb, je quote is mn fobo ingegaan
Oeeeh gaaf!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je hebt de foto in mijn fobo gezien? Ik denk wel dat ik durf![]()
@RenRen, ik woon in Veghel. Noord-Brabant. Vanaf Assen uit die richting kom jij toch? is dat een 2 uurtjes rijden.
En Fiets moet ook komen!
Nee, ik kom uit Rotterdamquote:Op maandag 12 juli 2010 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je hebt de foto in mijn fobo gezien? Ik denk wel dat ik durf![]()
@RenRen, ik woon in Veghel. Noord-Brabant. Vanaf Assen uit die richting kom jij toch? is dat een 2 uurtjes rijden.
En Fiets moet ook komen!
Ik crash wel in de studioschuur van Puckzzz, zag toch al een luxe luchtbed liggenquote:
Misschien wel wat regelen met mensen die langs Eindhoven kom johquote:Op maandag 12 juli 2010 20:18 schreef RenRen- het volgende:
Oh god Veghel heeft geen treinstation. Dan gaat het niet door voor mij, helaas.
Dan weet ik al wie er naast je ligt 's nachts!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik crash wel in de studioschuur van Puckzzz, zag toch al een luxe luchtbed liggen.
Mevrouw negatief gaat er altijd van uit dat er sowieso geen ruimte is voor haarquote:Op maandag 12 juli 2010 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien wel wat regelen met mensen die langs Eindhoven kom joh
Oh dat is ook geen probleem hoor!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik crash wel in de studioschuur van Puckzzz, zag toch al een luxe luchtbed liggen.
Bohhhhquote:Op maandag 12 juli 2010 20:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan weet ik al wie er naast je ligt 's nachts!
Ik zou het hartstikke leuk vinden als je er bij bentquote:Op maandag 12 juli 2010 20:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mevrouw negatief gaat er altijd van uit dat er sowieso geen ruimte is voor haarEven kijken of het met de bus kan en anders dat even bekijken
Vanaf E'hoven is het maar een stukje met een rechtstreekse busquote:Op maandag 12 juli 2010 20:18 schreef RenRen- het volgende:
Oh god Veghel heeft geen treinstation. Dan gaat het niet door voor mij, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |