Moderatorquote:Op maandag 12 juli 2010 19:46 schreef DeltaCephei het volgende:
Hoe kan het dat Fiets een reactie nummer #302 plaatste?![]()
![]()
fiets is mod, wij kunnen oneindig door slotjes heen postenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:46 schreef DeltaCephei het volgende:
Hoe kan het dat Fiets een reactie nummer #302 plaatste?![]()
![]()
ah okeeeeeequote:Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
fiets is mod, wij kunnen oneindig door slotjes heen posten![]()
Hij toverde deze opeens uit zn tasquote:Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind van die leren dingen met haken enzo mooier
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind dat nogal gewaagd voor een eerste date, en geloof me, ik vind niet veel gewaagd
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind van die leren dingen met haken enzo mooier
kennelijk jaquote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het was vast wel gelijk duidelijk wát voor date het zou worden.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het was vast wel gelijk duidelijk wát voor date het zou worden.
ach, we dragen er lakpakjes bij en het kringetje is weer rondquote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef Loqi het volgende:
[..]
van die zware
![]()
je zou bijna vergeten dat dit een lakchat is![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach, we dragen er lakpakjes bij en het kringetje is weer rond
quote:
Je zou eens MET moeten proberen!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik drink mijn koffie zonder handboeien
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je zou eens MET moeten proberen!
EN met gelakte nagels natuurlijk!
Have fun!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Bring it![]()
ik ben melig en dan moet ik nog naar vrienden
ik ben nu echt weg
Nikie fetisjquote:Op maandag 12 juli 2010 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
onder welke fetisj valt dat denk je?
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zag een bulldozer over een nagel rijden
Duidelijk: je lult teveelquote:
Ah, dat ben jíj in mijn msn-lijst!!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nikie fetisj
Edit; dat is mijn naam dus
Heul niet...quote:Op maandag 12 juli 2010 19:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha volgens mij staan wij aardig gelijk
Hahaha ik bijt niet hoor (niet via laptop in elk gevalquote:
Ja, als ik wist dat jij het was had ik dat wel gedurfd, maar ik wist helemaal niet meer wie het was.... wel dat een lakker was, want staat in groep 'nagelmeisjes'quote:Op maandag 12 juli 2010 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahaha ik bijt niet hoor (niet via laptop in elk geval) Had je wel kunnen vragen
Haha herkenbaar, soms heb je van die namen en geen flauw idee, en voelt zo lullig om te vragen, zeg wie ben jij dan eigenlijkquote:
Oh dat is wel slim om een groep te maken.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, als ik wist dat jij het was had ik dat wel gedurfd, maar ik wist helemaal niet meer wie het was.... wel dat een lakker was, want staat in groep 'nagelmeisjes'
Haha, ja, inderdaad!!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:02 schreef Holyme het volgende:
[..]
Haha herkenbaar, soms heb je van die namen en geen flauw idee, en voelt zo lullig om te vragen, zeg wie ben jij dan eigenlijk
oh, gemistquote:Op maandag 12 juli 2010 20:02 schreef Joysa het volgende:
Oh en trouwens Mirjam, het groepsorder topic staat niet centraal, is dat een foutje of is dat bewust zo?
Nu weet ik het in elk gevalquote:Op maandag 12 juli 2010 20:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dat is wel slim om een groep te maken.
Ik heb wel een tijdje Joysa in mijn persoonlijk bericht gehad, maar iedereen ging vragen waar dat voor stond, dus maar weer weg gehaald
Ach zodra je bij Joysa in de buurt komt lig je meteen aan de ketting dus nu verlies ik jullie niet meerquote:
Hahaha ik ookquote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind de SC trouwens redelijk briljant!!
Maar dat was vast niet te merken...
Ik heb er pas 1 geprobeerd... damn, ik heb echt teveel... ik denk nog echt wel 75 untrieds...quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net de witte van MO gelakt op rechts, maar die lakt toch wel erg fijn hoor
Hahaha, wat een reputatie heb ik hier opgebouwd binnen 10min ofzoquote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach zodra je bij Joysa in de buurt komt lig je meteen aan de ketting dus nu verlies ik jullie niet meer.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach zodra je bij Joysa in de buurt komt lig je meteen aan de ketting dus nu verlies ik jullie niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |