Het zijn gewoon de kleuren zoals ze in het echt te zien warenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef marcel-o het volgende:
[afbeelding]
wtf, is dat de goede kleur?
Prachtig die kleuren! Ik wilde er ook nog op reageren.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de kleuren zoals ze in het echt te zien warenHet is een zeldzaam verschijnsel, maar ik heb het ooit eerder meegemaakt ergens in de jaren '90.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:19 schreef KoningKlabanus het volgende:
Het gaat echt helemaal los hier in Twente. Eerst werd het pikkedonker met enorme windstoten, daarna slagregens met dikke hagelstenen. Een echt inferno. Gaaf om te zien.
Ik zie het op P2000quote:Op maandag 12 juli 2010 13:19 schreef Meddo het volgende:
Op de Zwarte Cross in Gelderland is de grote tent omgewaaid door de storm en zijn er gewonden gevallen. Nooddiensten zijn inmiddels uitgerukt om hen te hulp te schieten.
Klopt, het ligt hier nu bezaait met takken/bladeren van verschillende groottes, fietsen zijn omgewaaid, bloempotten zijn omgewaaid, een beste bende is het hier. Het is ook zon 10 graden afgekoelt.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:19 schreef Razor21 het volgende:
Waait behoorlijk in de Achterhoek :
[ afbeelding ]
Logicianquote:Op maandag 12 juli 2010 13:18 schreef Logician het volgende:
WOEI!!!!!!!!!!! heb een aantal vette filmpjes voor later!!!!
Het onweer is een beetje langs mij heengetrokken...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Prachtig die kleuren! Ik wilde er ook nog op reageren.
Hier in de Peel gaat de temperatuur weer omhoog, en dus ga ik alles weer dichtgooien
Bij mij zijn zelfs bloempotten in huis gesneuveld door een combinatie van harde wind, open ramen en loshangende rolgordijnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef TheKC het volgende:
[..]
Klopt, het ligt hier nu bezaait met takken/bladeren van verschillende groottes, fietsen zijn omgewaaid, bloempotten zijn omgewaaid, een beste bende is het hier. Het is ook zon 10 graden afgekoelt.
Volgens mij is het nu wel voorbij hier.
Wat vind je er eng aan dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef leoniezz het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees, word ik hier niet vrolijker van! Dat belooft nog wat hier in Friesland!
knmi doet het toch gewoon?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef Xebber het volgende:
Buienradar.nl d'r uit, Weeronline.nl d'r uit. Iemand nog een werkende (en betrouwbare) radar?
Daar komt nog een flinke strook aanquote:Op maandag 12 juli 2010 13:24 schreef leoniezz het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=laatstebeeld
Oh, hebben wij alles nog niet gehad? Zonet toch echt een aantal rake klappen hier..quote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef leoniezz het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees, word ik hier niet vrolijker van! Dat belooft nog wat hier in Friesland!
Ach, valt mee. Filmpje:quote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef leoniezz het volgende:
Extreem weer heerst, maar dit soort berichten toch liever niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef TheKC het volgende:
"Feesttent op zwarte crossterrein in Lichtenvoorde stort in en vat vlam. Vele gewonden, inzet traumaheli en brandweer, en stroomuitval."
Zie ook P2000
In Enschede staat een huis in brand na blikseminslagquote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef Floor-Sofie het volgende:
ben mn filmpje aan het upl.
sirene's hier..
best enge sfeer, maar wel erg tof om mee te maken..
Moet je nagaan toen ik parasols rond me oren zag vliegen en overal bestek en eten.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef Floor-Sofie het volgende:
ben mn filmpje aan het upl.
sirene's hier..
best enge sfeer, maar wel erg tof om mee te maken..
Maar wel lekker afgekoeldquote:Op maandag 12 juli 2010 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat was het. afgelopen
PRIO 1 AUTOM. EXTERN NS EMPLACEMENT : STATIONSPLEIN 1 7551CN : HENGELO OV 1132HGCquote:Op maandag 12 juli 2010 13:27 schreef DJKoster het volgende:
Aardgaslucht in Hengelo.. Wie heeft er een vuurtje?
Nee zeker niet. Dat klinkt heel erg ontof dat op de zwarte cross...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Extreem weer heerst, maar dit soort berichten toch liever niet.
Ohja, stom.quote:
Damn.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In Enschede staat een huis in brand na blikseminslag
tof he dit weer...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef TheKC het volgende:
"Feesttent op zwarte crossterrein in Lichtenvoorde stort in en vat vlam. Vele gewonden, inzet traumaheli en brandweer, en stroomuitval."
Zie ook P2000
Wow!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:27 schreef wobbel het volgende:
Zo hee!! Het werd hier in Borne compleet ZWART buiten....Electriciteit viel 2x bijna weg (2x gigantische dippen)
In Hengelo zijn complete bomen uit de grond gerukt waar mensen tussen door moesten zig-zaggen...
En d'r komt nog meer aan op meteox.nl
Jups, is hier net voorbij, Hoornsemeer.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef tvdleur het volgende:
Groningen city centrum nu een muur van regen, zicht nog geen 30 meter meer....
Volgens buienradar alleen nog wat regen en dat was het dan wel weer.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef Disorder het volgende:
Komt er nog meer voor overijssel vandaag? Zag er erg dreigend uit, paar harde klappen en veel neerslag, maar is dit alles?
Nogmaals, later op de middag kan er een nieuwe golf komen ( zie Frankrijk ).quote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Volgens buienradar alleen nog wat regen en dat was het dan wel weer.
voor het moment, als het straks weer op gaat warmen dan kunnen we nog wel een en ander verwachten... in het kwadraatquote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Volgens buienradar alleen nog wat regen en dat was het dan wel weer.
Maar als je binnen zit kan er toch niks gebeuren?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:29 schreef leoniezz het volgende:
[..]
Al de flitsen en klappen, jieks! Ik raak er maar niet aan gewend. Vind het zo onvoorspelbaar![]()
Idd, die zag ik dus ook overkomen in Hengelo, maar hier ziet het er nog indrukwekkender uitquote:Op maandag 12 juli 2010 13:29 schreef Rikketik het volgende:
Foto van Enschede, een half uurtje geleden of zo:
[ afbeelding ]
Niet door mezelf gemaakt trouwens... (van hyves geplukt.)
Dat is dan ook wel weer waar...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar als je binnen zit kan er toch niks gebeuren?
Blijf je lekker bij ons in het topic hangen, dan sleuren we je er wel doorheen![]()
In het kwadraat?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:31 schreef Re het volgende:
[..]
voor het moment, als het straks weer op gaat warmen dan kunnen we nog wel een en ander verwachten... in het kwadraat
Tornadoclouds!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:29 schreef Rikketik het volgende:
Foto van Enschede, een half uurtje geleden of zo:
[ afbeelding ]
Niet door mezelf gemaakt trouwens... (van hyves geplukt.)
ja als de temeratuur weer gaat stijgen gaat het allemaal nog flink destabiliseren... dus vandaar kwadraat.quote:
Zeker, maar ik zie die buien ook nog wel over het Ruhrgebied trekken.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nogmaals, later op de middag kan er een nieuwe golf komen ( zie Frankrijk ).
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:37 schreef lezzer het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=exp
Ik vind dit er allemaal niet zo spannend meer uit zien.
Of mis ik iets?
Komt nog meer aan, nu is het hier bladstil bij een zelfde lucht als net.....quote:Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef CubicX het volgende:
Groningen geen netwerkdekking Vodafone! Blikseminslag in antenne!
De stoep is hier niet zichtbaar, op gelijke niveau als de weg door het water, soort kleine rivier.
Jaquote:
Klopt, het is goed donker buiten.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:41 schreef -Nienna- het volgende:
Assen meldt flinke regen, veel geflitst en continu gerommel.
Maar niks heftigs tot nu toe.
Klopt, en op sommige plekken tenten.... Gewonden op de Zwarte Cross festival?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:44 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ja
Volgens de knmisherlocks![]()
Volgens mij valt er op sommige plekken de hele gemiddelde maandsom..
Eej, da's heel wat andersquote:Op maandag 12 juli 2010 13:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jups, trillende deuren hier in huis, de radio valt elke keer uit bij een flits.....quote:
"Jezus!"quote:
Regen valt weer iets mee nu, en trillenden deuren heb ik ook nog niet gespotquote:Op maandag 12 juli 2010 13:46 schreef Boadicea het volgende:
[..]
Jups, trillende deuren hier in huis, de radio valt elke keer uit bij een flits.....
Bizar weer...
Wat kan je dat vanaf zo'n plek mooi zien zeg!quote:
Dat hadden wij hier ook, dan bij het donderen echt de deuren in de sponing stonden te trillen.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:48 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Regen valt weer iets mee nu, en trillenden deuren heb ik ook nog niet gespot
Alleen het dakquote:Op maandag 12 juli 2010 13:54 schreef Floor-Sofie het volgende:
dat ns station hengelo ingestort
haa nee ik was niet bang, vond het geweldig
quote:
En ZH val weer buiten de bootquote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef MassimO het volgende:
[ afbeelding ]
maandag 12 juli 2010
update:
Intussen is een MCS ontstaan over SW-FR en dit uitgestrekte complex bevindt zich actueel over het noordelijke deel van FR. Een deel van het complex vertoont op de RADAR squall line eigenschappen en dit deel is trekt waarschijnlijk naar de Ardennen. Nieuwe aangroei aan de N-flank vertoont eveneens clustering en dit deel trekt meer naar het centrale deel van Benelux. De stroming is nog steeds goed gekrompen in de onderste niveau's en hierdoor is er sprake van enige SRH welke enkele dynamische cellen toelaat. Evenwel denk ik eerder aan snelle organisatie tot lijnvorming (sterke bovenstroming). Op het complex zijn nog steeds zware windstoten mogelijk, alsook grote hagel (vooral in het E/NE later op de dag) en uiteraard wateroverlast. De westelijke gebieden krijgen straks al de CONVLINE over en daar neemt de onweerkans dus al snel drastisch af.
bron: http://severeweatheroutlook.blogspot.com/
De schade is niet mooi, dat klopt. Maar dat het weer zulke krachten heeft vind ik echt prachtigquote:Op maandag 12 juli 2010 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat is daar "" aan?
Ik bedoel, ik hou van een stevige pot noodweer op z'n tijd, maar dit soort schades zijn niet tof meer...
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:56 schreef Saekerhett het volgende:
In Hengelo hoor ik in de verte steeds een harde knal, BOEM BOEM BOEM BOEM
En nee, dat is geen onweer.
Ik zie een PRIO 3 op P2000.. Zonder adres.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:56 schreef Saekerhett het volgende:
In Hengelo hoor ik in de verte steeds een harde knal, BOEM BOEM BOEM BOEM
En nee, dat is geen onweer.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef Meddo het volgende:
[..]
De schade is niet mooi, dat klopt. Maar dat het weer zulke krachten heeft vind ik echt prachtig
D'r zit nog een joekel van een bui boven Frankrijk, die zou naar Nederland toe kunnen komen. Maar het kan ook best dat hij via Duitsland langs ons heen drijft.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef Dagonet het volgende:
Zo te zien is het nu eigenlijk alleen maar het noordoosten dat het voorlopig heeft, krijgt de rest van het land later vandaag nog meer?
Klopt, de stormprocedure is gestartquote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik zie een PRIO 3 op P2000.. Zonder adres.
Dat ding gaat via Duitsland weg als ik de komende 3 uur vooruit kijk mist hij Nederland.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:01 schreef lezzer het volgende:
En wij "verwelkomen" de eerste wolkjes uit de volgende lading.
Vragender ook 4km bij mij vandaan http://www.omroepgelderla(...)KTOREN-INGESTORT.htmquote:Op maandag 12 juli 2010 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat is daar "" aan?
Ik bedoel, ik hou van een stevige pot noodweer op z'n tijd, maar dit soort schades zijn niet tof meer...
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Frutsel het volgende:
Dak Hengelo NS ingestort? serieus?
Bizar wolkformatie zeg die daarnet over Oldenzaal ging... weinig neerslag hier tot nu toe, wel giga harde wind... en flink wat gerommel..maar de kern van de buien ging langs ons heen denk ik...
Hengelo dus? Of Enschede
Wowquote:Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef DJKoster het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=113196
[ afbeelding ]
Ja, eerlijk gezegd vind ik het wel genoeg ookquote:Op maandag 12 juli 2010 14:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat ding gaat via Duitsland weg als ik de komende 3 uur vooruit kijk mist hij Nederland.
Dus dit was het wel weer voor vandaag
Nicequote:Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef CubicX het volgende:
Rolwolk om 13:10 in Groningen
[ afbeelding ]
Bron
Niet erg, het is maar Groningenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:03 schreef kahaarin het volgende:
Hmm: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=93186
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker in een badkuip rijdenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:16 schreef Floor-Sofie het volgende:
mijn ouders rijden op dit moment in noord frankrijk.. precies waar die buien hangen, in een 2cv..
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Niet erg, het is maar GroningenZegt eentje uit Zwijndrecht.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
be nice or go away
Lijkt erop ja: http://weerplaza.nl/buienradar/quote:Op maandag 12 juli 2010 14:12 schreef marcel-o het volgende:
dat pitje in zuidwest belgie lijkt naar ZH te gaan?
Dat doet de bijnaam van het rijtuig eer aanquote:Op maandag 12 juli 2010 14:16 schreef Floor-Sofie het volgende:
mijn ouders rijden op dit moment in noord frankrijk.. precies waar die buien hangen, in een 2cv..
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef Meddo het volgende:
En hier de overblijfselen van de toren
[ afbeelding ]
Wat een verschil. Hier 13 km ten westen van de stad, niks.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:03 schreef kahaarin het volgende:
Hmm: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=93186
nne joh, valt best mee: http://www.flickr.com/pho(...)57624476924624/show/quote:Op maandag 12 juli 2010 14:13 schreef Zipportal het volgende:
Stelt weer geen kut voor in het noorden.
Ik denk dat hij nog verder doorontwikkeldquote:Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Lijkt erop ja: http://weerplaza.nl/buienradar/
Rond een uurtje of 4 in Zeeland.
Zo..quote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef Meddo het volgende:
En hier de overblijfselen van de toren
[ afbeelding ]
Lol, de lucht is nu groen en het flitst en rommelt maar door.....quote:Op maandag 12 juli 2010 14:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat een verschil. Hier 13 km ten westen van de stad, niks.Wij komen hier altijd goed van af. Terwel de stad de dikste bagger krijgt.
Teringquote:
Ik zie zelfs een grote zwarte pit erin (indicatie van Wolkbreuk). Als die zoor door gaat komt die recht over mij heenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:22 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog verder doorontwikkeld
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgende buien zijn alweer onderweg vanuit het zuiden.
Tornadoquote:Op maandag 12 juli 2010 14:27 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik zie zelfs een grote zwarte pit erin (indicatie van Wolkbreuk). Als die zoor door gaat komt die recht over mij heen
Heel eventjes....? http://www.buienradar.nl/ns.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op maandag 12 juli 2010 14:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Noodweer?
Tis alleen hevig eventjes
Die is al de hele dag zo toch?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:31 schreef Haraldvdl het volgende:
Nederland heeft bij estofex ook een upgradje gehad.
[ afbeelding ]
Level 3:![]()
![]()
Is dat dit?quote:
Zo ja, hulp is onderweg.quote:14:31:07 12-07-10 Melding : PRIO 2 Stormschade : ATHENESTRAAT : HENGELO OV 1131HGC
Regio : [TWE] 5. Twente
Urgentie : Middel
jepquote:Op maandag 12 juli 2010 14:31 schreef Floor-Sofie het volgende:
bij lansinks veste (of hoe het ok mag heten) en roc??
Nee dat is hem niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is dat dit?
[..]
Zo ja, hulp is onderweg.
Ja maar...ja maar... die zijn dan naar die andere melding!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet.
De brandweer kazerne zit er naast
Vraag je toch af waarom mensen niet even dat tentje weghalen als je weet at het er aankomt??? Achja soms zijn mensen niet de slimstequote:
dat doet ie ookquote:Op maandag 12 juli 2010 14:22 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog verder doorontwikkeld
Mooi zegquote:Op maandag 12 juli 2010 14:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
nne joh, valt best mee: http://www.flickr.com/pho(...)57624476924624/show/
Idd, het is hier ook niet normaal, zo gek gaat het niet vaak hier, vaak storten de buien in vlak voor groningen, nu ff niet dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef eymey het volgende:
[..]
Mooi zeg. In apeldoorn ook wel eens meegemaakt. Jammer genoeg hier in Almere nog niet zo vaak.
On the other hand, als je er echt schade of erger aan overhoudt vind je het niet zo tof denk ik
Dat bootjequote:Op maandag 12 juli 2010 14:42 schreef themauster het volgende:
Behoorlijk veel water als ik de fotos hier zie: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=93186
Die is alweer uitgeregend voordat ie nederland bereiktquote:
Onmogelijk. HIer in Noordoost Brabant is het alweer 27 graden. Zoveel nieuwe energie in de lucht.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die is alweer uitgeregend voordat ie nederland bereikt
Indeed... net zo'n amerikaans tornado-filmpje.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:44 schreef Intrepidity het volgende:
Geen idee of 'ie al gepost is, maar shit hé:
Hier nog eenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:44 schreef Intrepidity het volgende:
wordt anders best een mooie lijnquote:Op maandag 12 juli 2010 14:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die is alweer uitgeregend voordat ie nederland bereikt
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Drassss het volgende:
Blijf me verbazen dat je wel op tijd bent om een camera te pakken, maar niet zo verstandig genoeg bent om even je tuinstoelen in het schuurtje te zetten die je aan het filmen bent.... hoe dom kan je zijn.
Inderdaad Westerkwartier heeft niks gekregen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef kloas_wokkel het volgende:
woon 20 km vanaf stad groningen maar hier valt het best wel mee
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Nog een foto uit Hengelo vanuit een ander topic:
[ afbeelding ]
Teeering....![]()
Waarschuwing voor extreem onweer
Inderdaad. Maar wel steeds in Groningen werkende vrienden die vragen of ik hun tuinsets binnen kan zettenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad Westerkwartier heeft niks gekregen.
dat gebeurd ook!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dat doet ie ook
[ afbeelding ]
dit zou leuk zijn
In Brabant ook. Als je maar digitale TV hebt.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:54 schreef eymey het volgende:
Vanavond toch maar 'ns even TV Noord kijken. Is hier in Almere ook te ontvangen
Nou zeg, ik zit 15km van Groningen af en zo ziet het er hier uit:quote:Op maandag 12 juli 2010 14:44 schreef Intrepidity het volgende:
Kontpiraatquote:Op maandag 12 juli 2010 15:01 schreef wobbel het volgende:
Foto's uit Haaksbergen van een vriend...
http://www.kontpiraat.nl/stormpie/
Die is met pensioen..quote:
2-onder-1 kap?quote:
Jezus, je gaat dan toch niet rijden.. Willen ze hun motor wassen ofzoquote:
Inderdaad, het is hier al helemaal opgedroogd zelfsquote:Op maandag 12 juli 2010 15:34 schreef Floor-Sofie het volgende:
de zon breekt door in Enschede, wordt weer erg warm.. zucht....
Dat gebied wordt alleen maar groter idd, het was eerst kleiner dan wat er over Nedeland trok: http://www.sat24.nl/quote:Op maandag 12 juli 2010 15:37 schreef marcel-o het volgende:
Hier schijnt il zeker een half uur, temp loopt merkbaar op.
In Frankrijk blijft t ontploffen, lijkt er op dat we er nog niet vanaf zijn.
Sjezus, dat is wel vrij dramatisch jaquote:
Staan die auto's nou allemaal in het water?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:43 schreef marcel-o het volgende:
Webcam in zeeland: http://www.zeelandlive.nl/?cat=4
gaat nu wel los daar
lijkt me een vrij natte parkeerplekquote:Op maandag 12 juli 2010 15:44 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Staan die auto's nou allemaal in het water?
jezus zeg...zal bang zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 15:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Boven het Heracles stadion in Almelo.
zo vetquote:
In Hengelo dus. Lansinkvestequote:
Ik was net in de Mozartlaan, totale chaos daar. Heb daar ook een filmpje van gemaakt, zal ik zo hier neerzetten.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef Pupp3t het volgende:
WTF..
net naar mijn huis in Hengelo. Hier is 't totale chaos kan ik je vertellen. Eerst effe gekeken of ikzelf schade had..gelukkig niet. Toen effe naar mijn ouders. Bomen van 2 meter omtrek afgebroken als luciferhoutjes. Bij mij in de straat staat om boom van 30 meter hoog op omvallen. Die zijn ze nu in stukken aan 't zagen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |