Het zijn gewoon de kleuren zoals ze in het echt te zien warenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef marcel-o het volgende:
[afbeelding]
wtf, is dat de goede kleur?
Prachtig die kleuren! Ik wilde er ook nog op reageren.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de kleuren zoals ze in het echt te zien warenHet is een zeldzaam verschijnsel, maar ik heb het ooit eerder meegemaakt ergens in de jaren '90.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:19 schreef KoningKlabanus het volgende:
Het gaat echt helemaal los hier in Twente. Eerst werd het pikkedonker met enorme windstoten, daarna slagregens met dikke hagelstenen. Een echt inferno. Gaaf om te zien.
Ik zie het op P2000quote:Op maandag 12 juli 2010 13:19 schreef Meddo het volgende:
Op de Zwarte Cross in Gelderland is de grote tent omgewaaid door de storm en zijn er gewonden gevallen. Nooddiensten zijn inmiddels uitgerukt om hen te hulp te schieten.
Klopt, het ligt hier nu bezaait met takken/bladeren van verschillende groottes, fietsen zijn omgewaaid, bloempotten zijn omgewaaid, een beste bende is het hier. Het is ook zon 10 graden afgekoelt.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:19 schreef Razor21 het volgende:
Waait behoorlijk in de Achterhoek :
[ afbeelding ]
Logicianquote:Op maandag 12 juli 2010 13:18 schreef Logician het volgende:
WOEI!!!!!!!!!!! heb een aantal vette filmpjes voor later!!!!
Het onweer is een beetje langs mij heengetrokken...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Prachtig die kleuren! Ik wilde er ook nog op reageren.
Hier in de Peel gaat de temperatuur weer omhoog, en dus ga ik alles weer dichtgooien
Bij mij zijn zelfs bloempotten in huis gesneuveld door een combinatie van harde wind, open ramen en loshangende rolgordijnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef TheKC het volgende:
[..]
Klopt, het ligt hier nu bezaait met takken/bladeren van verschillende groottes, fietsen zijn omgewaaid, bloempotten zijn omgewaaid, een beste bende is het hier. Het is ook zon 10 graden afgekoelt.
Volgens mij is het nu wel voorbij hier.
Wat vind je er eng aan dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef leoniezz het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees, word ik hier niet vrolijker van! Dat belooft nog wat hier in Friesland!
knmi doet het toch gewoon?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef Xebber het volgende:
Buienradar.nl d'r uit, Weeronline.nl d'r uit. Iemand nog een werkende (en betrouwbare) radar?
Daar komt nog een flinke strook aanquote:Op maandag 12 juli 2010 13:24 schreef leoniezz het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=laatstebeeld
Oh, hebben wij alles nog niet gehad? Zonet toch echt een aantal rake klappen hier..quote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef leoniezz het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees, word ik hier niet vrolijker van! Dat belooft nog wat hier in Friesland!
Ach, valt mee. Filmpje:quote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef leoniezz het volgende:
Extreem weer heerst, maar dit soort berichten toch liever niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef TheKC het volgende:
"Feesttent op zwarte crossterrein in Lichtenvoorde stort in en vat vlam. Vele gewonden, inzet traumaheli en brandweer, en stroomuitval."
Zie ook P2000
In Enschede staat een huis in brand na blikseminslagquote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef Floor-Sofie het volgende:
ben mn filmpje aan het upl.
sirene's hier..
best enge sfeer, maar wel erg tof om mee te maken..
Moet je nagaan toen ik parasols rond me oren zag vliegen en overal bestek en eten.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef Floor-Sofie het volgende:
ben mn filmpje aan het upl.
sirene's hier..
best enge sfeer, maar wel erg tof om mee te maken..
Maar wel lekker afgekoeldquote:Op maandag 12 juli 2010 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat was het. afgelopen
PRIO 1 AUTOM. EXTERN NS EMPLACEMENT : STATIONSPLEIN 1 7551CN : HENGELO OV 1132HGCquote:Op maandag 12 juli 2010 13:27 schreef DJKoster het volgende:
Aardgaslucht in Hengelo.. Wie heeft er een vuurtje?
Nee zeker niet. Dat klinkt heel erg ontof dat op de zwarte cross...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Extreem weer heerst, maar dit soort berichten toch liever niet.
Ohja, stom.quote:
Damn.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In Enschede staat een huis in brand na blikseminslag
tof he dit weer...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef TheKC het volgende:
"Feesttent op zwarte crossterrein in Lichtenvoorde stort in en vat vlam. Vele gewonden, inzet traumaheli en brandweer, en stroomuitval."
Zie ook P2000
Wow!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:27 schreef wobbel het volgende:
Zo hee!! Het werd hier in Borne compleet ZWART buiten....Electriciteit viel 2x bijna weg (2x gigantische dippen)
In Hengelo zijn complete bomen uit de grond gerukt waar mensen tussen door moesten zig-zaggen...
En d'r komt nog meer aan op meteox.nl
Jups, is hier net voorbij, Hoornsemeer.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef tvdleur het volgende:
Groningen city centrum nu een muur van regen, zicht nog geen 30 meter meer....
Volgens buienradar alleen nog wat regen en dat was het dan wel weer.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef Disorder het volgende:
Komt er nog meer voor overijssel vandaag? Zag er erg dreigend uit, paar harde klappen en veel neerslag, maar is dit alles?
Nogmaals, later op de middag kan er een nieuwe golf komen ( zie Frankrijk ).quote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Volgens buienradar alleen nog wat regen en dat was het dan wel weer.
voor het moment, als het straks weer op gaat warmen dan kunnen we nog wel een en ander verwachten... in het kwadraatquote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Volgens buienradar alleen nog wat regen en dat was het dan wel weer.
Maar als je binnen zit kan er toch niks gebeuren?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:29 schreef leoniezz het volgende:
[..]
Al de flitsen en klappen, jieks! Ik raak er maar niet aan gewend. Vind het zo onvoorspelbaar![]()
Idd, die zag ik dus ook overkomen in Hengelo, maar hier ziet het er nog indrukwekkender uitquote:Op maandag 12 juli 2010 13:29 schreef Rikketik het volgende:
Foto van Enschede, een half uurtje geleden of zo:
[ afbeelding ]
Niet door mezelf gemaakt trouwens... (van hyves geplukt.)
Dat is dan ook wel weer waar...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar als je binnen zit kan er toch niks gebeuren?
Blijf je lekker bij ons in het topic hangen, dan sleuren we je er wel doorheen![]()
In het kwadraat?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:31 schreef Re het volgende:
[..]
voor het moment, als het straks weer op gaat warmen dan kunnen we nog wel een en ander verwachten... in het kwadraat
Tornadoclouds!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:29 schreef Rikketik het volgende:
Foto van Enschede, een half uurtje geleden of zo:
[ afbeelding ]
Niet door mezelf gemaakt trouwens... (van hyves geplukt.)
ja als de temeratuur weer gaat stijgen gaat het allemaal nog flink destabiliseren... dus vandaar kwadraat.quote:
Zeker, maar ik zie die buien ook nog wel over het Ruhrgebied trekken.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nogmaals, later op de middag kan er een nieuwe golf komen ( zie Frankrijk ).
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:37 schreef lezzer het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=exp
Ik vind dit er allemaal niet zo spannend meer uit zien.
Of mis ik iets?
Komt nog meer aan, nu is het hier bladstil bij een zelfde lucht als net.....quote:Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef CubicX het volgende:
Groningen geen netwerkdekking Vodafone! Blikseminslag in antenne!
De stoep is hier niet zichtbaar, op gelijke niveau als de weg door het water, soort kleine rivier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |