Idd, het is hier ook niet normaal, zo gek gaat het niet vaak hier, vaak storten de buien in vlak voor groningen, nu ff niet dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef eymey het volgende:
[..]
Mooi zeg. In apeldoorn ook wel eens meegemaakt. Jammer genoeg hier in Almere nog niet zo vaak.
On the other hand, als je er echt schade of erger aan overhoudt vind je het niet zo tof denk ik
Dat bootjequote:Op maandag 12 juli 2010 14:42 schreef themauster het volgende:
Behoorlijk veel water als ik de fotos hier zie: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=93186
Die is alweer uitgeregend voordat ie nederland bereiktquote:
Onmogelijk. HIer in Noordoost Brabant is het alweer 27 graden. Zoveel nieuwe energie in de lucht.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die is alweer uitgeregend voordat ie nederland bereikt
Indeed... net zo'n amerikaans tornado-filmpje.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:44 schreef Intrepidity het volgende:
Geen idee of 'ie al gepost is, maar shit hé:
Hier nog eenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:44 schreef Intrepidity het volgende:
Geen idee of 'ie al gepost is, maar shit hé:
wordt anders best een mooie lijnquote:Op maandag 12 juli 2010 14:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die is alweer uitgeregend voordat ie nederland bereikt
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Drassss het volgende:
Blijf me verbazen dat je wel op tijd bent om een camera te pakken, maar niet zo verstandig genoeg bent om even je tuinstoelen in het schuurtje te zetten die je aan het filmen bent.... hoe dom kan je zijn.
Inderdaad Westerkwartier heeft niks gekregen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef kloas_wokkel het volgende:
woon 20 km vanaf stad groningen maar hier valt het best wel mee
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Nog een foto uit Hengelo vanuit een ander topic:
[ afbeelding ]
Teeering....![]()
Waarschuwing voor extreem onweer
Inderdaad. Maar wel steeds in Groningen werkende vrienden die vragen of ik hun tuinsets binnen kan zettenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad Westerkwartier heeft niks gekregen.
dat gebeurd ook!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dat doet ie ook
[ afbeelding ]
dit zou leuk zijn
In Brabant ook. Als je maar digitale TV hebt.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:54 schreef eymey het volgende:
Vanavond toch maar 'ns even TV Noord kijken. Is hier in Almere ook te ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |